جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
۱ |
۵
این آقازاده دوست داشتنی...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر عابدزاده از معدود آقازاده‌های فوتبالی است که اولا فوتبالیست است و دوما آداب بزرگ شدن و بزرگی کردن را بلد است.

فرهاد اشراقی؛ امیر عابدزاده هرگز احمد رضا عابدزاده نمی‌شود همان طور که بقیه عابدزاده نشدند. اما همین که امیرعابدزاده هم شده خیلی جای امیدواری دارد. او بعد از نمایش کم‌نقص مقابل عراق با بوسیدن دست پدرش نشان داد خیلی چیزها بلد است که بعضی از جوانهایی امروزی بلد نیستند.

امیر از معدود آقازاده‌های فوتبالی است که اولا فوتبالیست است و دوما آداب بزرگ شدن و بزرگی کردن را بلد است. امیردر درون دروازه بان پرسپولیس اصلا شبیه این دروازه بانی که مقابل عراق دیدیم، نبود. اوالبته هنوز خیلی کار دارد اما مهم این است که راه را درست می‌رود و در مسیری حرکت می‌کند که باید.

پیش از امیر بسیاری از آقازاده و عموزاده‌های فوتبالی امتحان خوبی پس نداده و حتی پدران و عموهای خود را روسیاه کرده بودند! اما امیر مثل پدرش نشان داد که زحمت کشیده و حالا امضای خودش پای مهارتهایش دیده می‌شود نه امضای پدر نازنینش. این وسط بی انصافی است که از انتخاب به موقع اسکوچیچ هم یادی نکنیم که برای این بازی خاص قید بیرانوند را زد و به امیر عابدزاده بازی داد. جوانی که نشانه‌هایی از استعداد بی‌نظیر پدرش را دارد و حداقل این که حرکاتش همه را یاد احمدرضا عابدزاده می‌اندازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرانی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آقای عابدزاده دوست داشتنی ترین ومحبوب ترین فوتبالیست برای مردم ایران بادیدن امیرتوی دروازه همه خاطرات مردم ازروزهای خاطره انگیزجام جهانی زنده میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی