جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
۰ |
۵
شرط جدید برای حضور بازیکنان استقلال در تمرین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دور جدید تمرینات استقلال با شرایط ویژه آغاز می‌شود.

پس از نفوذ ویروس کرونا به اردوی استقلال و ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان مربیان و سایر ارکان این تیم، حالا شرایط کم کم عادی  می‌شود و آبی‌پوشان باید مهیای ادامه مسابقات خود شوند.

تست‌های منفی هر روز بیشتر از دیروز

بازیکنان استقلال مرتب در حال تست دادن هستند و تعداد کرونایی های این تیم به تناوب در حال کاهش است. در روزهای پایانی هفته جواب آزمایش چند بازیکن دیگر هم منفی شد تا مشکلی برای ادامه کار و خروج از قرنطینه نداشته باشند. تعدادی از بازیکنان باقیمانده که همچنان با این ویروس دست‌وپنجه نرم می‌کنند، روز جمعه تست دادند و قرار است جواب آن صبح شنبه مشخص شود.

معاینه توسط متخصصان قلب

تمام بازیکنان استقلال که تست کرونای آنها منفی شده  باید قبل از ورود به مستطیل سبز برای انجام تمرینات، برگه سلامت قلب در اختیار داشته باشند. با توجه به عوارض کرونا برای قلب همه شاگردان فرهاد مجیدی باید توسط متخصصان قلب و عروق معاینه و برگه سلامت دریافت کنند.

تمرین ممنوع!

استارت دور جدید تمرینات فقط برای بازیکنانی مجاز است که از هر نظر توسط پزشکان معتمد تأیید شده باشند. اینکه جواب آزمایش کرونا منفی باشد، لازم است اما کافی نیست و به کسانی که عوارض بیماری کرونا آنها را آزار می‌دهد، اجازه تمرین داده نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی