نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نامه رسمی پرسپولیس؛ این ۳ ستاره سپاهان را می‌خواهیم/ ساکت و مدیران تیم اصفهانی شوکه شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تک تک بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی که قرارداد دارند به باشگاه های آنها نامه زده است.

بلافاصله پس از انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی جلسه ای ۴ ساعته با او برگزار کردند.

در این نشست یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار رضا درویش گذاشت.

نکته قابل تأمل لیست یحیی گل محمدی به مدیرعامل جدید پرسپولیس، قرارداد داشتن اغلب بازیکنان مورد نظر سرمربی بود!

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس به جای بازیکنان یا مدیربرنامه های آنها باید با باشگاه های مختلف مذاکره می کرد.

یکی از این نامه ها در رسانه ها منتشر شد مبنی براینکه باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای خواستار جذب مهاجم پیکان شده است. علیرضا کوشکی مد نظر یحیی گل محمدی قرار گرفت اما به دلیل درخواست مالی نسبتا سنگین باشگاه پیکان نتوانست پرسپولیسی شود و به فولاد خوزستان پیوست تا به نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

دراین میان باشگاه های دیگری هم بودند که با نامه های مشابه باشگاه پرسپولیس مواجه شدند. شاید جالب باشد بدانید یحیی گل محمدی خواستار جذب ۳ بازیکن تیم سپاهان اصفهان شده است.

شهریار مغانلو اولین گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی است. شاگرد سرمربی پرسپولیس در لیگ بیستم که یکی از نفرات مؤثر این تیم در فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود اما در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان اصفهان کوچ کرد.

با این وجود شهریار مغانلو سرلیست یحیی گل محمدی در خط حمله است. دومین سپاهانی مورد نظر سرمربی پرسپولیس سجاد شهباززاده بوده که در تابستان گذشته نیز مذاکراتی با او داشت.

مهاجم با تجربه سپاهان بار دیگر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است.

اما سومین گزینه سپاهانی سرمربی پرسپولیس یک شاگرد قدیمی است. دانیال اسماعیلی فر شاگرد سابق سرمربی پرسپولیس در تیم ذوب آهن اصفهان که از نظر یحیی گل محمدی بهترین مدافع راست ایران است.

چشم سرمربی پرسپولیس دو سالی می شود که دنبال دانیال اسماعیلی فر است که در نیم فصل اول نیز به نوعی بهترین بازیکن سپاهان بوده اما با تیم اصفهانی قرارداد دارد.

باشگاه سپاهان  البته پاسخ منفی به نامه پرسپولیسی ها داد اما این درخواست تعجب محمدرضا ساکت و دست اندرکاران باشگاه اصفهانی را هم در پی داشت که پرسپولیسی ها چه فکری کرده اند که ۳ بازیکن کلیدی ما را آن هم در اوج رقابت می خواهند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    این خبر کذب محضه... لنگیها نهایتا رامین رو می‌خرن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      یحیی گلمحمدی هر چی بازیکن که قرارداد چند ساله دارن و عضو تیم های رقیب هستن رو آورده تا بازی دو سربرد داشته باشه. چون مطمئنا تیم های رقیب این بازیکنان رو نمیدن و آخر سر یحیی گلمحمدی همه چیز رو می خواد بندازه گردن مدیرعامل پرسپولیس آقای رضا درویش و بعد بگه وزارت ورزش استقلالیه و خلاصه توجیهات باخت خودش رو از همین الان فراهم کنه. فکر می کنه خیلی زرنگه. از سپاهانی ها تقاضا می کنم هیچ بازیکنی به پرسپولیس بی ستاره ندن. البته ممکنه این اسامی فریب هم باشه و مثلا گزینه های دیگه ای مد نظر یحیی گلمحمدی باشه که فعلا رسانه ها و مردم رو با گزینه های فیک گمراه کنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      مهدی طارمی موقعی که با تیم ریزه اسپورت قرارداد داشت، به صورت غیرقانونی در پرسپولیس بازی می کرد و باید پرسپولیس رو مثل یوونتوس به لیگ دو می فرستادن. تمام قهرمانی های پرسپولیس بعد از اون تاریخ جدا از اینکه خودشون مهندسی شده بود به دلیل اینکه باید پرسپولیس در لیگ دو با منفی 17 امتیاز منفی بازی می کرد غری قانونی و جعلیه. اگر قانون اجرا می شد دیگه خبری از هتریک و پوکر و گلات جعلی در کار نبود. البته با رابزنی درسطح بین الملل با اردوغان و سند سازی همه چیز رو ماست مالی کردند به خایل خودشون ولی این مهندسی ها از یاد مردم نمیره. پرسپولیس که بالاتر از یوونتوس نیست ولی پشتوانه حکومتی داره که مانع اجرای قانون در موردش می شه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      مگه سازمان لیگ و سهیل مهدی نگفتن نمی شه بازی استقلال و پرسپولیس رو در سوپرجام به تعویق بندازیم حتی دو هفته و 3 روز قبل بازی 3 بر صفرش کردن. پس چطور دو فصله بازی های پرسپولیس در سوپرجام رو با ماه ها تاخیر برگزار می کنن چون در تاریخ های مقرر، بازیکنان پرسپولیس آمادگی بازی نداشتن. بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور آمادگی نداشتن پس باید بازی 3 بر صفر به نفع تراکتور می شد و امسال هم به خاطر بازی با الهلال بازی رو برگزار نکردند که باز باید 3 بر صفر به نفع فولاد خوزستان می شد. در حالی زمان کافی برای بازی پرسپولیس و فولاد وجود داشت ولی برای مصدوم نشدن بازیکنانش پرسپولیس این بازی رو با چندین ماه تاخیر برگزار می کنن. باز هم جام های جعلی و مهندسی شده. اینکه میگن این تیم حکومتیه الکی نیست. یک بام و دو هوا
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      تیم یوونتوس که یکی بهترین تیم های تاریخ ایتالیاست ببینید با مهندسی بازی ها در داخل و خارج زمین چه بلایی سرش آوردن تا تیمی دیگه هوس مهندسی بازی ها رو نکنه. ======================================================================================================== 1- یوونتوس رو فرستادن به لیگ دو ایتالیا 2- سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رو ازش گرفتن. 3- دو جام قهرمانی یوونتوس رو ازش گرفتن. 4- در لیگ دو باید با امتیاز منفی 17 بازی ها رو شروع می کرد. 5- به خاطر رفتن به لیگ دو خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم جدا شدند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      فصل گذشته یحیی گلمحمدی با 21 امتیاز مهندسی شده ای که تقدیمش کردن تونست پرسپولیس رو قهرمان جعلی لیگ بکنه که با مدرک و سند و فیلم ثابتش کردم در همین سایت. این فصل هم که 8 امتیاز استقلال رو خوردن و فاصله 12 امتیازی رو به صفر رسوندن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      این عبارت کوپا امجدیه 4 جانبه دروغین، حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره و همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد. چطور ممکنه وقتی جام جهانی 1970 بین 16 تا تیم برگزار شده و جام جهانی 1990 بین 24 تیم برگزار شده، پرسپولیسی های حکومتی مدعی هستن که رقابت های قهرمانی آسیا باید بین 32 تیم در اون سال ها باید برگزار می شده. اصلا کی لنگیای حکومتی رو حساب می کنه. ضمنا AFC زیر مجموعه فیفاست و جدا از این مستقل هم هست و هرچی که AFC منتشر کنه مورد قبول فیفا هست. لنگیا بدجور از دو قهرمانی استقلال و اینکه سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست دارن می سوزن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا، سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست. به ترتیب الهلال، پوهانگ و استقلال سه تیم برتر تاریخ آسیا هستند. دقت کنید که تاریخ قاره آسیا. ضمنا استقلال با امیر قلعه نویی تونست برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، استقلال رو به رتبه 55 فوتبال باشگاهی جهان برسونه که یک رکورد تاریخیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      5 سال سیاه فوتبال ایران که امسال هم ادامه داره: در 5 سال گذشته یک گروهی پشت پرده نشسته بودن و بازی ها رو با سربازانی که در زمین و در بدنه فوتبال داشتند مهندسی کردند و 5 سال انواع جام های جعلی و مهندسی شده رو به پرسپولیس حکومتی دادند. الان هم استقلالی ها بدونن اینا چون در بدنه فوتبال نفوذ کردن و جایگاه و پست و مقام دارن دست از سر شما بر نمیدارن و همچنان به مهندسی هاشون ادامه میدن. نمونش 8 امتیاز استقلال در این فصل به صورت مهندسی شده از استقلال کسر شد ولی حتی یک امتیاز پرسپولیس حکومتی خورده نشد چون اجازه نمیدن. انقدر امتیازهای استقلال کسر شد تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      ستاره های استقلال آسیایی هستن به خاطر دو قهرمانی آسیا. ستاره پرسپولیسی ها جعلیه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      سال 2018 با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی که اسکلت اصلی استقلال بودند مهندسین لیگ برتر نگذاشتند استقلال به سومین قهرمانی آسیا برسه. قوی ترین تیم تاریخ استقلال و قوی ترین تیم آسیا همون استقلالی بود که شفر ساخته بود و بدون شک قهرمانی آسیا می شد. در سال 2020 هم با کله پا کردن استراماچونی و نابود کردن استقلال استراماچونی باعث شدند که استقلال هم در لیگ برتر قهرمان نشه و هم به فینال آسیا راه پیدا نکنه. الهلالیا هم که کرونا داشتند و با نابود کردن استقلال و نبودن الهلال، پرسپولیس حکومتی تونست به فینال آسیا بره. سومین قهرمانی استقلال در آسیا رو در سال 2018 از استقلال گرفتند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند بذارید فرزندمون اینجا کار کنن و این بابا ها پولی به اوستا می دادن که به عنوان مزد به فرزندشان بدهند که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا در این 5 سال گذشته این جایزه ها و به عبارتی بهتر جام های جعلی و مهندسی شده را چه کسی برای لنگیا گرفته بود؟... درست حدس زدید: بابا مسعود.... البته در دوران قبل ترش بابا محمود به وسیله رویانیان به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می داد. البته هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال هستن و مشغول مهندسی بازی ها هستن و تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد.
    • رضا تاجی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      داداش کمتر حرص بخور تیم ما هم کم توش جعل نبوده.پاتوسی غیرقانونی بازی کرد و حکم کسر امتیاز هم تو فدراسیون خاک خورد
    • بهروز ریاحی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      آقای یحیی گلمحمدی فصل پیش بابا مسعودتون برای شما سقف قرارداد 8 میلیاردی و برای استقلال 4 میلیاردی گذاشت. پس چرا فکر می کنی باید بازیکنانتون الان 50 درصد بگیرن و این یعنی معادل 100 درصد پرداخت استقلالی ها. اصلا پاداش چه معنی داره. دارید میلیاردی پول می گیرید بعد پاداش هم می خواید.
    • رضا تاجی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      ببخشید یادم رفت بگم من پرسپولیسی ام و خودم رو جای هوادار استقلال جا زدم. البته قضیه پاتوسی و طارمی فرق داره که خودمون هم می دونیم
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      هر تیمی که بازیکنش با تیم های دیگه قرارداد داشته باید بره لیگ دو. عدالت باید برای همه باشه. اگه استقلال هم شما مدرک دارید رو کنید که باید می رفته دسته دو ما قبول می کنیم ولی پرسپولیس بدون شک و تردید باید می رفته دسته دوم. البته دقت کن تاجی پرسپولیسی که یوونتوس فقط به خاطر بازیکنانش نرفت دسته دوم بلکه به خاطر مهندسی بازی ها در طول چند سال این حکم رو براش بریدن و پرسپولیس هم همه کارهایی که یوونتوس کرده بود رو مرتکب شده بود اما استقلال شما یک دونه مدرک براش ندارید رو کنید. فقط اسم میارید اما مردک و سند ندارید. اما برای قضیه مهدی طارمی تمامی مدارک و اسنادش موجوده
    • حمید علوی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      داداش منم هوادار پرسپولیسم و خودم رو هوادار استقلال جا می زنم چون مرد نیستم این کارو می کنم. البته با پرچم کانادا همیشه میام ولی اینبار با پرچم ایران اومدم. بعضی وقت ها هم با پرچم آلمان و با نام مولر از برلین پیام میذارم.
    • رضا تاجی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      من لنگی نیستم لازم نیست با اسم من کامنت بزارید. من حقیقت رو گفتم شما هم میدونید قضیه پاتوسی ماستمالی شد چون قضیه طارمی رفت دادگاه کاس معلوم شد که نباید کسر امتیاز بشن پس حرف بیخود نزن
    • ایرام لنگی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      منم ابرام هستم بهم میگن ابرام لنگی یا ابوجهل
    • گودرز(تاج کبیر-تیم اول IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      زنده باد پرسپولیس
    • Amir perspolisi IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      منم امیر پرسپولیسی هستم. ولی وجدان دارم. اگه پاتوسی مشکل داشت هنوز تو لیگ برتر بازی نمیکرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      این تیمی که دست اسکوچیچه حاصل 8 سال زحمت کارلوش کیروشه و اسکوچیچ از لقمه آماده شده و از سفره پهن شده استقاده کرد. از قبل هم گفته بودم که از این گروه فقط ایران و کره اول و دوم میشن و از گروه دیگه رقابت بین استرالیا، ژاپن و عبستانه. اینکه ویلموتس برای پول اومده بود دلیل نمی شه که اسکوچیچ مربی با دانشیه. حتما باید وزارت ورزش و فرداسیون فوتبال تا وقت باقیه یک مربی بزرگ و با دانش بیارن و از زحمات اسکوچیچ هم تشکر کنن. شما بازی های تیم اسکوچیچ در این گروه بسیار ضعیف رو ببینید. حالا فرض کنید در دو جام جهانی به جای کیروش اسکوچیچ سرمربی ایران بود و با این سرمربی مقابل تیم های آرژانتین، پرتقال و اسپانیا قرار می گرفتیم. حداقل توی هر بازی 4 تا می خوردیم. الان هم مگه تیم ملی با تیم های ضعیف همگروه بشه اگه با تیم های قوی همگروه بشین باختمون با نتایج بدی حتمیه و باید سرمبی بیاریم که بتونیم برای اولین بار از گروه خودمون صعود کنیم و بازی های درخشانی مثل بازی هایی که تیم کیروش ارائه داد در جام جهانی ارائه کنیم.
    • رضا تاجی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      من پرسپولیسی هستم و دولت بی تدبیر لطف کردن اول با اردوغان سند سازی کردن بعد پرونده برای فیفا ارسال شد. اینو ما خودمون هم می دونیم. مثل قضیه 3 بر صفر کردن بازی استقلال و پرسپولیس در سوپرجام که اول سند سازی صورت گرفت و دادگاه CAS بر اساس اسناد داخلی، حکم صادر می کنه. ولی اگه CAS در فوتبال ایران بود پرسپولیس رو برای همیشه از بازی در لیگ برتر محروم می کرد. فیفا هم جلوی حضور ایران در جام جهانی رو می گرفت انقدر که مهندسی در این سال ها اتفاق افتاد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      بازی سوپرجام پرسپولیس و فولاد غیر قانونیه و چون پرسپولیس در زمان مقرر، آماده بازی نبود باید بازی 3 بر صفر به نفع فولاد می شد. البته سهیل مهدی به پرسپولیسی ها گفت بگید ما بازی می کنیم ولی ما برگزارش نمی کنیم. مثل پارسال که باز چون پرسپولیسی ها آماده نبودن 5 ابان بازی نکردند و سازمان لیگ که اعلام کرده بود باید بازی 5 ابان برگزار بشه بعدا گفت به دلیل کرونا بازی به تعویف افتاد.
    • رضا نامور US ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      آخه کجای دنیا دیدید تو یه فصل ۳۱ پنالتی برای یه تیم بگیرند که تازه برنامه فردوسی پور لنگی هم که وظیفه ش ماستمالی مهندسی لیگ بود نصف اونا رو تایید نکرد .اون سال هم جعل طارمی هم مهندسی پنالتی ها و بعضا هم گلر حریف .راستی چجوربه سالی حداقل ۴ گلر توپ رو معمارزاده وار میندازند تو دروازه شون تو بازی با پرسپولیس ! خب برید بررسی کنید ببینید همین امسال که تا الان نصف بازیا انجام شده دو تا دروازه بان این کارو کردند تا ببینیم تا ادامه فصل چی میشه. به قول ساکت الهامی خیلی کثیفید
    • یه ایرانی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      دوستان محترمی که دارن زیاد جوش میزنن باید خدمتتون عرض کنم ... خاطره ای یادم میاد از فینال توی تهران نیمکت خالی یکی دو بازیکن جوان و بازیکنی با پای شکسته ... اینجا تمام حمایت وزارت از تیمی که در فینال بازی میکرد مشهود بود! بعدشم ما از چیزی که یادمون نمیاد چرا باید حرصمون بگیره نگاه ما به جلو و به بازیهای و قهرمانی‌های خودمونه، قهرمانی دارید مبارکتون باشه ... اما قضیه ی طارمی خدمت اون دوستی که مکرر مطلب گذاشته عرض کنم که پرونده ی طارمی مستقیم دست فیفا بوده و با قانون فیفا باهاش برخورد شده و مرجعی بالاتر از اون بود شما خودتون اونجا شکایت می کردین، بله اونجا کمیته انظباطی و استیناف ما نیست که بخواهید بگید طرف گرفته، یکم فقط یکم اطلاعاتتونو ببرید بالا نه خودتون حرص میخورید نه وقت بقیه رو میگیرید ...
    • کیسه کش IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      فعلأ که بافریبکاری مجیدی همه بازیکنان به ویروس کیسه مبتلا شده بودن. درضمن بابا مهدی مگر کیسه کثیف رو امثال قهرمان بکنه اونم به هرقیمتی که شده حتی با عقب انداختن بازیها. که بازیکنان کیسه دست پاشون رو جمع کنندوبازیکنان خارجی ازسفر فرنگ بیایند. البته فقط با پنالتی
    • یه ایرانی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      یادم رفت بگم در قضیه طارمی اول پرونده سازی کردیم و بعد پرونده رفت فیفا. بالاخره ما سال ها روش دور ردم تحریم ها رو یاد گرفتیم برای چنین روزهایی
    • Amir perspolisi IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      من امیر پرسپولیسی هستم و قبول دارم پرسپولیس باید می رفت لیگ دو بازی می کرد. انقدر قضیه طارمی و سند سازی تابلو بود که هیچ بهونه ای نمی شه براش اورد.
    • گودرز(تاج کبیر-تیم اول IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      من پرسپولیسی ام نا تاجی.
    • شاهین نصرتی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      سید حسین حسینی کلی کلین شیت کرده اما امیر عابدزاده چون پسر عابدزاده است با پارتی پدرش بردنش تیم ملی چون باند مافیای لنگ تیم ملی دستشونه. خیلی از بازیکن ها و دروازه بان های دیگه برتر از عابدزاده هستن ولی امیرعابدزاده نون پارتی پدرش رو می خوره. آه سید حسین حسینی ها و امثال اینها دامن عابدزاده و بچش رو می گیره. استقلال در این فصل فقط 5 تا گل خورده که سید حسین حسینی توی همه بازی ها بازی نکرده و گل خوردش خیلی کمتره. چرا اسکوچیچ به لیگ برتر نگاهی نمیندازه ببینه چه تیمی صدر جدوله. چرا تمامی بازیکنای انتخابیش پرسپولیسی هستن و برانکو و مافیای لنگ این بازیکن ها رو می چینن
    • ساوالان IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      جدیدا یکسری سایت ها اومدن از بازی ایران با تیم ته جدولی عراق آنالیز گذاشتن تا نشون بدن اسکوچیچ چه مربی با دانشی بود ما نمی دونستیم. شما برید کل بازی های تیم ملی در گروه بسیار آسون رو آنالیز کنید بعد می بینید اسکوچیچ اصلا در سطح مربیگیری ایران در جام جهای نیست. ولی چون بله قربان گوی لنگیاست و اطاعت محض داره می خوان این مهره با کریم باقری اونجا باشن. باید یک مربی بسیار با سواد با دانش فنی زیاد برای تیم ملی در جام جهانی بیاریم. هنوز 9 ماه وقت داریم برای اینکه سرمربی جدید تیم رو بشناسه و حتی بازی های تدارکاتی خوبی هم براش برگزار کنیم. اصلا 2 میلیون دلار هم بهش بدیم ارزشد داره. اگه اسکوچیچ ببازه بعدا روحیه 85 میلیون ایرانی به شدت تضعیف می شه و اسکوچیچ فقط رزومش رو پر می کنه. تازه اسکوچیچ از همین الان میگه اگه به کرواسی بخورم گریه می کنم اما کیروش مقابل پرتقال بهترین بازی ممکنش رو ارائه کرد و تیم خودش رو ایران می دونست نه پرتقال. مردد با غیرتی بود
    • پاسخ به کیسه بی افتخار IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      حالا تو چرا داری میسوزی ؟؟؟ امسال هم با تموم مشکلات داغ قهرمانی رو به دلتون میزاریم اون ۲ امتیازی که به ناحق گرفتید وقتی ازتون کسر شه تا آخر فصل میرید جای همیشگی‌ تون زیره سروتون واسه خودتون های و هوی کنید
    • یه ایرانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      ۱۰:۴۵( با عنوان یادم رفت بگم) عارضم بخدمتت اگه میخوای جواب منو بدی از اسم خودت استفاده کن یا بنویس: به یه ایرانی ... این اول، بعدش هم بدون کسی نمیتونه سر فیفا کلاه بذاره اگه میتونست کلاه بذاره و بقول تو سند سازی کنه که ماجرای طارمی راحت جمع میشد و همونجا تمام میشد ... بزار یه چیز خنده دار بگم اونم حرف سخنگوی خودتونه که میگه وزارت الآنم حامی پرسپولیسه !!! بهتون توصیه میکنم با طناب این افراد باصطلاح پیشکسوت ته چاه تعصب نرین که ته نداره ...
    • سورنا سرخ DK ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      اللهم اشفی کل مریض
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      کیسه کشا چه حرصی میخورن بجاش نمیرن نائنگی بخولن درجواب کیسه مافیا ایران همینو بگم که فیفا هم طارمی رو محروم کرد هم تیم رو چون تیم ریزه اسپور شکایت کرده بود ب فیفا نه به کمیته انضباطی ایران که ماسمالی کنه مثل جریانات کیسه دعوا تو فرودگاه ندادن تست دوپینگ کرونا نمایی بازیکن غیرمجاز و موارد دیگر
    • محسن IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      سلام چه جالب! یه عده میگن ما پرسپولیسی هستیم ولی متن دقیقا حرفهایی رو تایید می کنن که چند ساله همه پرسپولیسی ها زیر بارش نمیرن. بی کارترین کامنت باز دنیا «لنگیا مافیای فوتبال ایران» هست و یه عده بی کار دیگه چندتا چندتا پشت بندش کامنت گذاشتن. فقط این خبر چه ربطی به پرونده طارمی داشت؟ ولی چون بحث رو به اینجا رسوندید باید خدمتتون عرض کنم که در مورد پرونده طارمی فیفا نظر داد و قطعا دیگه نهاد فوتبالی بالاتر از این نداریم. حالا موندم چرا یه نفر میگه من پرسپولیسی هستم و باید می رفتیم دسته دو! پرسپولیسی نیستی، چون اولا تعصب نداری و ثانیا حتی حاضر نشدی طرف حق رو بگیری «پرسپولیسی نما». پرسپولیس انقدر بزرگ هست که یه عده اینجا خودشون رو پشت پرسپولیس قایم کنن.
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      بهتر از رامین هم پیدا میشه لنگی
    • تیر غیب US ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      با درود،محسن عزیز هواداران تیم درباری بدرستی دانسته اند که برای دیده شدن بهتر است خود را پرسپولیسی جا زده ضمناً از این طریق مثلاً از درون به پرسپولیس صدمه بزنند بی خبر از آنکه همراهان خبر ورزشی با چشم بسته هم نظرات کامنت گذاران قدیمی اردوگاه سرخ را میشناسند.گذشته از این ماجرای طنز باید گفت سه بازیکن سپاهان باید کلاهِ خود را به آسمان پرتاب کنند.بحث انتقال نیست همینکه نام پرسپولیس به عنوان خواهان این بازیکنان مطرح گردد اعتباری است که با نام تیم های درباری و صنعتی حاصل نمیگردد.در طول تاریخ چندین نوبت پرسپولیس را از اسب انداخته اند اما این سوار از اصل نمی افتد چرا که اصالت از رأی مردم اعتبار میگیرد و نه از چکمه پوشانِ حکومت ها
    • مجتبی هاشمی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      گلی تیم لنگیا که استعفا داده پس چطور دنبال جذب بازیکن.استعفا فرمالیته کار آدم فرمالیت هست
    • MAMALI IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      لنگیا مافیای فوتبال اولا مافیای فوتبال کیسه کش جماعت و طرفدارانش هستن یه عده آدم هوچیگر ، متوهم که نمونه بارزش خودت هستی مرد حسابی این صحبت ها زاییده افکار پوچ و متوهمت هستش که داری اینجا با اعتماد به نفس کامل بیان میکنی ( البته اعتماد به نفستم بیشتر از اونیه که باید باشه ) بعدشم چرا هر جا راجب سرورت مطلب هست اولین نفر کامنت میزاری؟؟ همه صحبت هات که ماشالله طولانیم هست و اینکه نفر اول اونم زیر مطالب باشگاه بزرگ پرسپولیس نشون از ذات خبیث شما داره والا اینجا هیچ چیزیش به شما مربوط نمیشه
  • هوادار IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    این درخواست تعجب محمدرضا ساکت و دست اندرکاران باشگاه اصفهانی را هم در پی داشت که پرسپولیسی ها چه فکری کرده اند که ۳ بازیکن کلیدی ما را آن هم در اوج رقابت می خواهند؟! مشکل همینجاست که پرسپولیسی ها کلا فکر نمیکنند
    • فوتبالی DE ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      تیم مدیریتی جدید لنگیا کارهاش رو روال اداری انجام میده ولی طبق سنوات قبل نیاز به دستور وزیر و رئیس جمهور داره ! آقای وزیر سپاهان رو تهدید کنید که در کارخونه فولاد رو میبندین ، مثل همون بلایی که سر حمیداوی و شهر خودرو آوردن و وزارت صمت شهرخودرو رو تهدید به تعطیلی کرده بود ، سر قضیه دلالممدی . اگر نمیتونید که لنگیا تجمع بعدی رو جلوی در سازمان ملل و شورای امنیت انجام بدن 😂😂😂
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    جایزه اسکار، گلدن گلاب، خرس نقره‌ای، یوزپلنگ طلایی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر تقدیم می‌شود به یایا دلال (ملقب به یحیی گلمحمدی)، برای فیلم‌های من یک لنگی شلافه هستم، درصدهای پرداخت‌نشده، درباره دلالی، دسته هوچیگرها، درصد طلایی، بدون هوچیگری نه، دلال هوچیگر، دلالی خصوصی، موقعیت یایا امپرور
    • سرخیو IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      سیمرغ دوپینگ و پودر دوپینگ و دلالی میرسه به فرناز مجیدی و کمک سرپرست
  • لنگ سوخته IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    بیشتر صحبت گل محمدی رو این موضوع هست که چرا برخلاف ۵ سال اخیر هنوز امیر حسین حسین زاده سرما نخورده تا کل فصل از دست بده مثل الهیار صیادمنش و چرا گابریل پین مثل استراماچونی فسخ نمیکنه بره اتالیا بعد وزیر ورزش بگه وزارت خارجه مامور بازگرداندن پین شده !!! چرا مثل ۵ سال اخیر بازیکنان کلیدی استقلال با دستور وزارت ورزش به قطر فروخته نمیشن و در اخر بدون هیچ رقیبی پرسپولیی بره صدر جدول بعد هم بگن ما در زمین حرفمون زدیم
    • یه ایرانی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      شما نقدا تست بازیکناتون منتشرکنید، تا تعداد معلوم نشه بقیه حرفها الکیه، همون‌طور شاهدیم یکی یکی داره منفی از آب درمیاد! یامگا رفت فرانسه، مظاهریم که میگه تستم منفیه، دوسه تا بازیکنتون که دعوت شدن تیم ملی که قطعا منفی بودن، و جالبتر از همه دوربرداشتن سخنگوی باشگاهتونه که انتظار داشت بازیکن‌هایی که یمدته تمرین نکردن بعلت کرونایی تیمشون بازی میکردن! یا نفرات بیشتری دعوت میشدن!!!
  • morteza IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    کاملا مضحک هستش. چون یحیی میدونه تیم های صنعتی مشکل مالی ندارن و بازیکن نمیدن. تازه اگرم درخواست کرده نشان از شعور باشگاه هستش که نامه زده و با بازیکن وارد مذاکره نشده
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    من نمیدونم تو انگلیسش امکانات لیورپول و چلسی تاپ سیکسا با تیمی مثل ناتینگنهام فارست یکیه؟ بخدا این ظلمه تیم بی افتخاری که ده ساله جام ندیده دستش تو جیبه یه تیم دیگست بهش امکانات میدن
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    حرف از استعفا و قهر که میشه یاد فرهاد مجیدی زنده میشه دوستان کیسه کش فرهاد مجیدی که تو استعفا دادن و قهر کردن نامبروان هست رو دارن بعد میان از یحیی میگن 🥴🙂 👇برید به کارتون برسید👇 . 1🍌 2🍌 3🍌 4🍌 5🍌 6🍌 7🍌 8🍌 9🍌 10🍌 😂😂😂😂
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    شنیدن این مدت صدای خاله فرناز در بیاد؟ پول تو این تیم فاسد ریخته هر بازیکنی بخوان میگیرن تمام شرایطو پاپاییشون فراهم کرده با تمام این کثافتکاریا فقط یک امتیاز بیشتر گرفتن:)) پس حق بدین از یحیی عین چی بترسن
    • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      مجید لعنتی...
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    من نمیدونم چرا سایت این جوری شده است همه با اسم بقیه کامنت میزارن.. الان یک نفر با اسم بنده کامنت داده که نوشته زنده باد لنگپولیس..
  • کیسه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    کیسه کشا دربازیهای کاپ چهارجانبه امجدیه که الان هیچ نام و نشانی از اون تیمها وکشورشان موجودنیست تازه باحمایت مسولین ارشدوقت کشوربه پیروزی رسیدن اگه خیلی هنرمندین درجام باشگاههای اسیاخودتان را نشان بدین بالاترین افتخاراتتان صعود ازپلی اف میباشدچهارجانبه عهدبوق رابریز در کوزه وبه افتخار کنید چقدر حرص میخوریدتا ثابت کنیدبله ما هم هستیم
    • حسین IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      آقای محترم کیسه اولا که از بس لنگ لنگ شنیدید و سوختید نمیدونم از کجا این کلمه کیسه رو اوردین و خودتونم میدونید با این کلمه سوزش لنگ خوب نمیشه. دوما اینک لنگ مافیای فوتبال برات کامل توضیح داد، حالا شما سوادش ندارید که یه کم منطقی به فوتبال ک$یفتون نگاه کنید مشکل از بقیه نیست. شما فقط با فساد و رانت و کثافت کاری بابامسعود تون 5 تا جام اسنپی بهتون اهدا کردن وگرنه مال این حرفا نبودین که اسمتون توی لیست باشگاه آسیایی باشه. برا شما لنگیای فاسد هوچی گر حتی یک دقیقه قهرمانی آسیا هم باعث تعجب معده تون شد چه برسه به دوتا ستاره سوزنده و جیز. فکر تیم یتیم تون باشید که امسال دیگه حتی قراره ریشه پس مانده های فساد تون هم بزنیم و شرتونا از این فوتبال کم کنیم برا همیشه. راستی یه لطیفه کوچک برات میگم یادت بمونه. به لنگی میگن چرا امسال همش زیر استقلال کبیر هستین و درنمیاین، حتی با خوردن 8 امتیاز از اس اس.لنگی فاسد میگه چون امسال تیممون بابامسعود نداره و همین که زیرش هستیم غنیمته، دعا کن از لیگ نندازنمون بیرون. میگه چرا مگه شما چکار کردین. لنگی میگه مگه تو نمیدونی، همه دنیا فهمیدن مال از بس جام اسنپ کردیم
  • مینا از لندن IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    تو لندن همه از موفقیت‌های پی در پی استقلال صحبت می‌کنند. تو ایران همه درمورد جعل قرارداد و قهرمانی های قلابی پرسپولیس حرف میزنن... پس معلوم میشه استقلال بهترین تیم ایرانه
    • سورنا سرخ DK ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      لندنی ها خیلی هم بیجا میکنند! :))
    • یه ایرانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      دوستانتون وقتی هموطنشون بیاد آرسنال نظرشون عوض میشه!
  • فرشاد IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    چون زیادی پرو تشریف دارند لنگیاسیاست کثیف بایرن مونیخ روپیش گرفتندبراتضعیف تیمای دیگه
  • م IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    وای خدا این یدونه طرف بی کار به نام لنگی ها مافیای فوتبال ایران میاد وسط هزاران پیام بدون مورد میگذاره الان سر قضیه پرسپولیس و سپاهان است میاد کلی پیام بدون مورد میده خداوندا بیکاری تو مملکت بی داد میکنه طرف فکر کرده همه مثل خودش بیکارن عقلش اندازه بچه پنج سالس!!! آخه این بچه های پنج ساله رفتار هاشون اینطوریه یا بیماره
  • سلام IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    چه بوی سوخت و سوزی میاد..بابا مواظب خودتون باشین.کار از کار نگذره.
  • مهرداد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    دمش گرم آقای ساکت.لنگ فکر کرد اولا دوران بابامسعود دمادفکر کرد تافته جدا باعته است نخیر تو همون لنگی هیتی ک سجده بقا بجا می آوردی .تمام
  • جواد IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    فینال واقعی آسیا آرزوی خیلی هاست
  • محمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اگه این بازیکن ها بیان خیلی از مشکلات پرسپولیس حل میشه
  • سرخ IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اخ اگه بیان که عالیه بسیار عالی دفاع راست اسماعیلی فر هافبک راست و رامین میاد چه شود خط حنله مون هم اتشین میشه حالا شهباز زاده ممکنه نیاد ول یاگه مغانلو بیاد عالی میشه ولی الان فرناز پودری و کیسه کشا نامه میدن به سپاهان برای خرید این سه بازیکن😂 حالا به جای شهباز زاده سروش رفیعی رو بخرن عالی میشه هافبک بازیساز هست یه دروازه بان ذخیره هم میخوایم دروازه بان نود ارومیه خوبه کیسه کشاهم ازش ترسیدن😂 شوخی کردم دروازه بان صنعت نفت ابادان رو بخرن هم خوبه اینجوری خیلی عالی میشه
  • حسین IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    یحیی کلید کرده رو دفاع راست الان شیری صفوف رامین هم میخواد بیاد یدفعه کل تیم بکن دفاع راست
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    گلِ محمدی فهمیده امسال بخاطر اینکه حمایت‌های وزارتخونه رو نداره، هیچی نمیشه با پیروزی، از الآن شروع کرده به بهونه گیری که آخر فصل بگه بخاطر اینکه بازیکنهایی که میخواستم رو نگرفتین، این شکلی شد. مرد! همیشه از بهانه‌هات قوی‌تر باش و همیشه حرفتو توی زمین بزن، حتی اگه حمایت وزیر پشتت نباشه
    • یه ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      باشه بذار زمین تمرین بهش بدن اونوخت حرفشو تو زمین میزنه، البته قبلاً حرفشو تو آسیا زد شما نشنیدی! اسم بدیم انتخاب کردی مخصوصا آخرش بنظرت یحیی تو آسیا حقیره؟!
    • رامین IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      منم جای کیسه کشا بودم اونجام ک می‌سوخت جیگرمم آتیش می‌گرفت زبونمم لال میشد بخاطر گلات دست نیافتنی و ۳سال دوبار فینال و ده سال بیجامی .اینا رو بلکه خدا شفا بده حتی باباحمید هم نمیتونه
  • رضا FI ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    من در عجبم از خبر ورزشی که گزاشته یه آدم جاهل و نادان با وقاحت تمام به پرسپولیس و طرفدارای میلیونیش بی احترامی کنه و نظراتشم هم به تعداد زیاد چاپ بشه واقعا جای تاسف داره
  • انجمن حمایت از افراد در حال سوزش DE ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اطلاعیه فوری انجمن برای هواداران توهمی کیسه . راهکار کم شدن از سوزش ۱_پماد بمالید. ۲_نشستین در آب یخ یا با توجه به بارش برف و دمای منفی صفر هوا در اکثر مناطق توصیه میشه هرجا برف یا یخ مشاهده کردین بشینید روش. ۳_افرادی که هم که هنوز شعله ور هستن خودشونو به ادراه گاز معرفی کنن. افراد شعله ور جز منابع ملی بحساب میان. لطفا با آتش نشانی هم تماس نگیرین چون طبق تجربه ای که از قناری باز های اصفهان به دست اومده کاری از دستشان برنمیاد. پس الکی مزاحم آتش‌نشانان نشوید. و در آخر هم از به این نکته اشاره می‌شود که این سوزش هیچ راه درمانی ندارد الکی خودتونو به در و دیوار نزنید. قناری بازان ثابت کردن کوفتی مرگ هم تاثیری نداره.
    • لنگی.سوزش IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      او شمایین ک از سوزش فینال "واقعی^"واقعی " و قهرمان نیم فصل واقعی واقعییییی میکنید اونیکه ۶۰ سال میسوزه شمایین 😏
    • پرسپولیسی ام IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      دمت گرم دادش حرف حق....
    • انجمن حمایت از افراد در حال سوزش DE ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      ●●●●●●●اطلاعیه فوری●●●●●●● طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان سوزش هیچ راه درمانی برای سوزش هواداران کیسه وجود نداره و هواداران کیسه تا خاکستر شدن باید بسوزن . متخصصان سوختی از جمله دکتر سجادی بر این باور بودند که با قهرمانی نیم فصل سوزشها کمتر شود ولی به این نتیجه رسیدن که پرسپولیس اساسی سوزونده. پس از هوادران کیسه تقاضا می‌شود در منزل بمانند و با پرچم باشگاه خود هرجا که میسوزه کیسه بکشن تا خاکستر شوند.
  • محمد خان قاجاری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    فقط باید بافتی گومیس رو جذب کنیم
  • هوشنگ IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    این گل محمدی هم فکرکرده مربی تیم ملیه با این لیست دادنش فکر میکنه مثل چندسال قبل که وزیر سلطانی هرچه خواست براشون کرد تا قهرمان بشن الانم میشه..نه آقا پارتی بازی براتون کمتر شده بفهمید.البته فکر کنم با این لیست دادنش میخاد برود و یه بهونه داشته باشه که کسانی را میخواستم برام نگرفتن اینم سیاستشه و....عجبا
  • مصطفی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    سایتی که فقط ۱۴ تا پیام از یک آدم معلوم و الحال و عقده ای رو منتشر میکنه باید درش رو گل گرفت این بابایی که با عبارت لنگ مافیای فوتبال کامنت میذاره پیداست موفقیتهای پرسپولیس بدجور سوزوندتش که میشینه ۱۴ تا کامنت میذاره و اراجیف تحویل میده هرکی ندونه فکر میکنه استقلالیها اولاد پیغمبرهسنند خوبه دروازه بان سوگلیتون گند کرونای جعلیتون رو کرد بازم از رو نمیرید؟
  • یحیی گل محمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    حرص نخورید.تیم خودم.هر بازیکنی را خواستم واسه تیمم میگیرم.
    • سپاهانه سپاهان IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      تو الان ینی یحیی هستی😂😂🤣🤣🤣🎻😁😂😂😂🤣🤣🤣
  • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    مکتب کیسه همینه برین زیرآب تیم ملی هم بزنین دو تا قهرمانی با ریا و دوروئی از پرسپولیس گرفتین ولی همه غم و غصه ها برا خودتون میمونه چون جنستون شره
  • سیرک فقط سیرک عبده IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    مشکل لنگ عبده بازیکن نیست مشکل لنگ عبده نداشتن بابا مسعودو مامان ادر نفهما بعد نیم فصل دیگه باید کاملا درک کرده باشید که مشکل لنگ عبده نبود بابا برای تعیین نتایج توی وزارت ورزشت واجرای ان توسط داوران فاسد سکه پرست امثال بیزن حیدری زاهدیفر وکرمانشاهی موعدبنیادیفر و...... می باشد
  • بیژن رستمی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اصلا استقلال قهرمان باشگاههای دنیا چیزی که در گذشته ایران بر بخشی از این کره خاکی حکومت می کرد دربازی با عراق ازاینهمه لژیونر بایک گل عراق را بردیم چون فاصله بین تیمها باهم نزدیک شد بحرین کوچکتراز استان ما خودش یک موی دماغ فوتبال ما شده است حتی ژاپن در ان زمان فوتبال حالا را نداشته حتی ما جلوی پرتغال مساوی گرفتیم وارژانتین از تبحر مسی مارا برد پس بهتره به جای بی ارزش کردن قهرمانی یک تیم که اکثر تیمها حکومتی هستند به فکر تیم خودمان باشیم از پنج قهرمانی درلیگ وحذفی وسوپر کاپ وتا فینال اسیا که اگر ان اتفاق نمی افتاد محق قهرمانی بودیم حالا هم یک سپاهی مدیر تیم شما است فرق استقلال با پرسپولیس در تعداد هوادار وستاره سازی است که در تیم شما وجود ندارد دیگر اینهمه جام را مهندسی وفلان وبلان گفتن فقط خودتان را اذیت می کنید وفرهنگی که ندارید خدافقط عقل بده
  • مهدی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    با با ول مغانلو کنید من نمیدونم یحیی از چیه ای مغانلو خوشش میاد
  • ابرام سیبیل IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    لنگیا خودشو مسخره کردن فک میکنن هنوز بابامسعودشون وزیر ورزشه که اینقدر پررو هستند
  • تاج DE ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    لنگی ها خدا میدونه چرا از رو نمیرند
  • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    یحیی با زیرآب زنی نمیخواد بازیکن بگیره برای دیگر باشگاه‌ها و طرفدارشون احترام میذاره که هماهنگ شده بدانند بازیکن با میل خودشان انتخاب کنن نه اینکه مث فرهاد هوچی بگرده ببینه دیگر مربیا انتخابشون چیه بره سراغ انتخاب دیگران
  • گودرز IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    منتظرقهرمانی ششم باشیداونجاتون بسوزد کرومیت های دروغی
  • العین کیسه سوز IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    بجای دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی خوبه
  • صالح IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اقا یایا علنا رد دادن
  • علی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    باید تیمهایی که به جام باشگاهای آسیا میروند خیلی قوی باشند و حمایت شوند.باشگاهای خارجی بهترین بازیکنان را در خدمت میگیرند .فعلا پول در ورزش حرف اول را می‌زند و تا وقتی اقتصاد ایران شکوفا نشود ورزش ما از این سطح بالاتر نمی‌رود و هوادار باید حرص بخورد
  • عباس IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    این کیسه کشا میدونین از چی میسوزن...چون تو بازی ایران عراق یک نفر است دق لالی هم نبود ولی از اونطرف حتی تو تیم عراق هم پرسپولیسی ها بودن..بشار ...دو چرخ حالا حالا ها باید بسوزه...اصلا یه عمریه در حال سوختنه..درد داره ارهههه..خخخ
  • محمد رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    دوستان ابی چرا اینقدر خودتون رو پاک نشون میدهید زمات احمدی نژاد و قهرمانی ها کثیف شما با امیر مافیا از یاد هیچ کسی نمیره ....احمدی نژاد پرسپولیس رو داست نابود میکرد تو رو خدا اینقدر فاز پاک بودن برندارید
  • Fashu Poshteh IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    جای بسی تأسف و تامل است که کیسه کشای بی سواد عوض اینهمه کامنت یکم اطلاعات شون رو ببرند بالا ، در قضیه طارمی فیفا دخیل بود و بیشترین هزینه رو هم ما پرداخت کردیم اما بچه برخلاف شما با غیرت و شجاعت بازی کردند و از حاشیه دور ماندند تمرکز شون. به بازیهاشون بود همان موقع که کیسه کشا ایمیل می‌زدند پیشکسوت هاشون مثل سگ و گربه به جان هم می افتادند اینجا همه هم دل و هم جهت بودن. و به جام قهرمانی می اندیشیدند اما شما به جام ظرفشویی فکر می‌کردید که نصیب تون شد الحمدلله
  • محمد IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    کل کل با کیسه کش جماعت وقت تلف کردنه
  • Send hoseyn IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    به همین دلیل که پدیده رو با گرفتن مربی و بازیکناش نابود کردن
  • پدرام IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    میشه این دانشمندای استقلالی بگن چطور سند سازی شده؟ وچطور میشه برای فیفا سند سازی کرد.وپرسپولیس که بقول شما تو سند سازی برای فیفا و ای اف سی استاده جرا این همه پنجرههاش بسته میشه؟!!!!
  • سید US ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    فقط دانیال اسماعیلی فر خوبه .. چطوری کرونایی استقلالی ها سه روزه خوب شدند !! حداقل دو روز می کشد چرا استراماچونی طلبش نگرفت ... تا ۱۱ بهمن مهلت بود سجادی و شهاب تمدید کردند همچنین ملیچ و دیاباته و..... بیچاره تراکتور ...پرسپولیس .... امسال هم بدون جام هستید ..با این کارها
  • سید US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    هنوز پول استراماچونی را ندادند ملی دیاباته شعر بچه شفر دستیار شفر کمک شفر سر پرست شفر و.. و.. چطوری بازیکن می گیرند!!!!! همین کارها را می کنید ده ساله جام ندیدید
  • ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    هر چی آقا یحی بگه
  • علی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    مگه این دلال استعفا نداده؟ این تیم منفور همه چیزش عجیبه
  • پرسپولیسی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    پنج ساله پرسپولیس با وزیر قهرمان میشه اون پنج سال دیگه که شما باز قهرمان نشدید حتمن وزیر سپاهانی و فولادی بوده؟!خدا یک پول زیاد بده من یک جام هم بده شما دوچرخه سواران جام ندیده💶💴💵 بلندبگو آمین
  • محمد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعا از استقلالی جماعت توقعی نداشته باشید هر بلایی سر پرسپولیس اومده از سوزش همین استقلالی هاست فقط زیر آب زدن تو AFC یکی از کارهاشونه ال کثیر رو همین استقلالی ها محروم کردن که ما جام اسیا رونگیریم بابا دارن میسوزن بزارید بسوزن یه جام رمضان هم نمیتونن بیارن ما افتخار میکنیم لنگی هستیم کیسه کش ها
  • $$$ IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اینا فک کردن هنوز بابا مسعود هستش ، عادت کردن طفلیا ،
  • علی کرم IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    سلام میگم این کیسه کشان که دارن در مورد طارمی تو پرسپولیس نظریه بی معنی میدن واقعا حقشون خوردن این کیسه کشا باید تو فیفا باشند حقتون خوردن .جمع کنید این بساط را این حرفها برای خودتان وطرفدارانتان خوبه .خودتون هم نمیدونید چه دارید می‌نویسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی