نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنابراعلام یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه روز دوشنبه آینده باز خواهد شد.

فیفا چندی پیش در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس فرصتی را برای پرداخت بدهی کریستین اوساگونا تعیین کرده بود که در صورت عدم پرداخت این بدهی، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته می‌شد.

با توجه به عدم پرداخت بدهی این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه خبر داد.

این خبر آن هم درست بعد از پیروزی شیرین این تیم برابر فولاد خوزستان، شوک بزرگی به یحیی گل محمدی و تیمش وارد کرد. چند روز پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان تهرانی، بدهی اوساگونا پرداخت شد.

با تلاش رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بدهی باشگاه به اوساگونا پرداخت و به وکیل وی و فیفا اطلاع داده شد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز پرسپولیس گفت: «پس از حضورم در باشگاه سریعا اقدام به پرداخت مطالبات اوساگونا کردم اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت دو بار پول به خاطر موانع تحریم و اشکال در شماره حساب برگشت خورد اما شکر خدا امروز پول واریز شد تا دغدغه هواداران در این خصوص برطرف شود.»

از قرار معلوم شماره حساب جدید از وکیل اوساگونا دریافت و پول به حسابش واریز شده است. ظاهرا با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه درآنسوی مرزها قرار است روز دوشنبه پرداخت بدهی توسط پرسپولیس به فیفا اعلام شده و پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اتوماتیک وار باز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    پنجره لنگ در حال بسته شدنه!! پنجره لنگ بسته شد!! پنجره لنگ در حال باز شدنه!! پنجره لنگ باز شد!! فیفا سرگیجه گرفت از این تیم بی افتخار که برای مطرح شدن اسمش فقط در طول یک فصل پنجاه بار پنجره اش باز و بسته میشه تا هوای متعفن داخل لنگ عوض بشه!! منحل کنید این تیمو تا حداقل فیفا و کنفدراسیون آسیا یه نفسی بکشند خخخخخخخخخخخخخخ
    • رضا US ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      مثل تیم دوچرخه سواران که یه بارمنحل شده وچندبارهم اسم عوض کرده؟؟؟
    • رضا US ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      تیم متعفن اون تیمی هست که چندروز قبل بازی فرار میکنه میره ترکیه .تیم متعفن اون تیمی هست که تو فرودگاه درگیری راه میندازه تیم متعفن اون تیمی هست که میره عربستان واسه مسابقه اونوقت تو هتل ریاض گنداخلاقی بالامیارن که وزیرومدیرباشگاه هم تاییدش میکنن تیم متعفن اون تیمی هست که تو میدان نتیجه نمیاره توکمیته انظباطی دنبال امتیازها تیم متعفن اون تیمی هست که دوتابازیکن سربازداره وحالاکه همه فهمیدن دنبال مدرک سازی هست تیم متعفن اون تیمی هست که تاریخ تولدبازیکنش متفاوته تیم متعفن که یروزقبل لیست کرونای بازیکنانش اعلام میکنه و جالبه چن تاازاون بازیکنان هم بیماریشون رسماًتکذیب میکنن حالا میخوایی اسم این تیم بدونی؟؟؟
  • دادا IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    مسولین امر به داداین مردم برسیدتاکی پول مفت به خارجی ها به همراه جریمه بدهیم تازه باابروی مان هم بازی کنند که مملکت ایران حق بازیکنان را نمی دهد مدیران عامل ودست اندرکاران را برای یکبار هم که شده به پای محاکمه بکشانید تاجریمه ها ی کارهایشان خودشان بپردازند دیگر تکرار نشود
  • جواد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    هر موقع از صندوق کارآفرینی محرومان و مستضعفان بدهی اوتا پرداخت بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی