نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یحیی برنگردد هرروز تجمع می‌کنیم/ تهدید درویش از سوی هواداران پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هواداران پرسپولیس در حمایت از یحیی گل‌محمدی سرمربی تیمشان تجمع کردند.

چند روز قبل و در اعتراض به مشکلات مالی پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی موفق این تیم تصمیم به استعفا گرفت و خطاب به مدرعامل جدید این باشگاه اعلام کرد، اگر شرط‌هایش اجرایی نشود، دیگر به پرسپولیس باز نمی‌گردد. رساندن پرداختی‌ها به ۵۰ درصد، تهیه یک زمین تمرین خوب و حضور پرقدرت در نقل و انتقالات، ۳ شرطی بود که یحیی برای درویش گذاشت و تا دوشنبه هم به او مهلت داد. هواداران پرسپولیس که ریشه همه مشکلات تیمشان را در وزارت ورزش و حمید سجادی می‌بینند، صبح امروز با حضور در مقابل مجلس تجمع کردند.

حدود ۲ هزار نفر آمدند

شنیده‌ها حاکی از آن است که چیزی حدود ۲۰۰۰ نفر از هواداران پرسپولیس جلوی مجلس جمع شدند. نکته جالب اینجاست که بسیاری از این افراد، از شهرستان‌های مختلف خودشان را به پایتخت رساندند و در تجمع شرکت کردند. بعد از گذشت چند ساعت هم با مداخله پلیس، این افراد از جلوی مجلس متفرق شدند.

یک پیشکسوت هم آمد

در بین افرادی که برای تجمع جلوی مجلس تجمع کردند، یکی از پیشکسوتان پرسپولیس هم حضور داشت. وحید قلیچ دروازه بان اسبق سرخ پوشان خودش را به محل تجمع رساند و او هم جزو معترضین به وزیر ورزش بود.

پرسپولیسی‌ها خواهان استیضاح سجادی شدند

هواداران پرسپولیس که به شدت از وضعیت فعلی تیمشان عصبانی هستند، با در دست داشتن بنرهایی از نمایندگان مجلس خواستند تا تا وزیر ورزش را استیضاح کنند و به مشکلات پرسپولیس رسیدگی کنند.آن‌ها همچنین به شدت علیه سجادی شعار دادند و او را متهم به استقلالی بودن، کردند.

یحیی برنگردد هرروز تجمع می‌کنیم/ تهدید درویش از سوی هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس : ۵ سال قهرمان شدیم، هیچ پولی نداریم

حضور پرتعداد پرسپولیسی‌ها جلوی مجلس با شعارهای زیادی همراه شد که عمده آن علیه حمید سجادی بود. عده ای از هواداران پرسپولیس وقتی متوجه حضور چند خبرنگار شدند، از آن‌ها خواستند تا مشکلات آن‌ها را پوشش دهند. در این بین تعدادی از آن‌ها خطاب به خبرنگاران می‌گفتند، دردمان را به که بگوییم؟. این تیم ۵ سال پشت سر هم قهرمان شده و ۲ بار به فینال آسیا راه پیدا کرده است ولی هیچ پولی ندارد و از پس مخارج خود بر نمی‌آید.

تا یحیی برنگردد، هرروز تجمع می‌کنیم

یکی از خواسته‌های اصلی  پرسپولیسی‌ها در تجمع،  بازگشت یحیی گل محمدی و انجام شرط‌هایی است که یحیی برای مدیران پرسپولیس گذاشت. هواداران پرسپولیس حتی تهدید کردند، تا زمانیکه یحیی در تمرینات حاضر نشود، هر روز تجمع خواهند کرد تا خواسته خود را به گوش مسئولان برسانند.

پرسپولیسی‌ها خطاب به نمایندگان مجلس : چطور به سجادی رای اعتماد دادید؟

هواداران پرسپولیس با نوشتن یک نامه خواسته‌های خود را به دست مجلسی‌ها رساندند. آن‌ها در این نامه از نماینده‌های مجلس خواستند، تمام خواسته‌های یحیی گل محمدی برآورده شود، بین تیمشان و استقلال فرقی گذاشته نشود و با فساد در فوتبال مقابله شود. آن‌ها همچنین از نمایندگان مجلس پرسیدند، چطور به سجادی که طبق ادعای آن‌ها ۱۰ سال انفصال از خدمت داشت، رای اعتماد دادند.

درویش هم تهدید شد

بعد از متفرق شدن  پرسپولیسی‌ها توسط پلیس، آن‌ها تصمیم گرفتند ادامه اعتراضات خود را به جلوی ساختمان باشگاه ببرند. البته تعداد نفرات حاضر در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس، کمتر از افراد حاضر در مقابل مجلس بود. آن‌ها در تجمع امروز خود درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس را هم بی نصیب نگذاشتند و او را تهدید کردند. هواداران پرسپولیس خطاب به درویش گفتند، اگر یحیی به تمرینات برنگردد و خواسته‌های او اجابت نشود، با هواداران پرسپولیس طرف خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    کیسه حکومتی لوس و ننر توسط سرداران و یادگاران حمایت میشه و سجادی اولین کاری که بعد از وزیر شدنش انجام داد انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره برای کیسه حکومتی بود اما پرسپولیس 6 ماه نه مدیرعامل داشت نه هیات مدیره الانم که یه مدیرعامل و هیات مدیره بیخاصیت گذاشته واسه پرسپولیس تا ترمز پرسپولیس را بکشن چون کیسه حکومتی با این همه زد و بند و لابی و امتیازات اهدایی کمیته عنضباطی و حمایت سرداران و یادگاران بازم حریف این پرسپولیس هم نمیشه
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    وحشی گری تو خون این هوچیگراست ،شما دنبال مبارزه با فسادین ؟؟؟؟؟خجالت بکشید از این جامهایی که تو این پنج سال آوردین ،این همش فرار روبه جلو ،میدونید دیگه رقابت تو زمین
  • الکیسه السعودی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    همون 5 سالی که سلطانیفر وزیر بود کیسه بیشتز از پرسپولیس خرج میکرد و هر سال بهترین بازیکنان خارجی و گرانترین تیم ایران را میبست اما چون قهرمان نمیشد مینداختن گردن وزیر اما الان سجادی عملا داره هر کاری میکنه تا کیسه را قهرمان کنه و از اون طرف کوچکترین مشکل کیسه به سرعت حل میشه اما در پرسپولیس هیچ مشکلی که حل نمیشه هیچ هر روز هم داره مشکلات بیشتر میشه از رفتن ستاره ها تا فراری دادن صدری و بستن پنجره و عدم پرداخت قرارداد به بازیکنان تا الانم فراری دادن یحیی واقعا خجالت بکشید این کیسه کثیف بدون حمایت و لابی توان گرفتن سهمیه را هم نداره چه برسه به قهرمانی از بس که این تیم کثیف و مافیاییه
  • ناشناس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    وزیر گل نمیزنه :)
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    پرسپولیس مالک شرعی و قانونی داره.اون هم سالار عبده پسر علی عبده هست.و هرگونه واگذاری غصبی محصوب میشود.
  • حمید علوی CA ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    به شعرهای روی بنر پرسپولیسیها توجه کنید و مقایسه ش کنید با شعارهای نوچه های دالتون و شوالیه فتل که چند ماه پیش با عنوان دروغین ‘هوادار استقلال’ رفته بودن جلو وزارتخونه. پرسپولیسیا نوشتن سهام پرسپولیس رو واگذار کنید به مردم، اما نوچه های دالتونها نوشته بودن وای اگر شاه فرهاد حکم‌جهادم دهد!.بنده همیشه عرض کردم که مهمترین نقطه ی قوت پرسپولیس، دست کم در ۴۰ سال اخیر که بنده دنبال فوتبال بودم،هوادارای پرسپولیس هستن. چون براشون “پرسپولیس” اصل هست و همه ی موارد دیگه رو حول محور همین اصل (پرسپولیس) میسنجن و معیارشون تیم و باشگاهشون هست. درحالیکه بزرگترین بدبین‌تری استقلال ما، وجود تعدادی هوادارا نما هست که درواقع هوادار نیستن، یعنی هوادار استقلال نیستن. خاطرخواه افراد هستن و اصل براشون “استقلال” نیست بلکه اون فرد هست. برای این نوچه ها و خاطرخواه، معیار “مصلحت استقلال” نیست، بلکه منفعت افراد مورد نظرشونه.یادمون باشه که نوچه با هوادار فرق میکنه. نوچه دشمن تیمه نه هوادار تیم.
    • علی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      کارت به جایی رسیده که حالا کاسه لیسی لنگی ها رو میکنی؟ تو بنر نوشته خط قرمز ما یحی اونوقت حرف از حول محور و اصل و ... میزنی. خوب تو چرا نمیری لنگی بشی. حالم از نوشته هات و عقایدت بهم میخوره اههههههه اونجایی که میگی نقطه قوت لنگی ها طرفداراش هستن باید به حال زارت گریست(بددهن تر و فحّاش تر و بی منطق تر از اینا دنیا به خوش ندیده )
  • خیابان کاشیما.کوچه اولسان.پلاک۴ IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    عه؟وزیر مگه گل میزنه؟ لنگیا تو تجمع گفتن درد بی پدر شدن سخته. بابا مسعود کجایی؟مسعود را برگردانید.یحیی را برگردانید لنگیا راضین.
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    فعلآ کمی در به دری بکشید تا بدونید تو این چند سال چی به سر استقلال آوردید، حالا اولشه، دو روز پول نگرفتید ببین چیکار می کنید، بالاخره خدا جای حق نشسته، ما دوست نداریم شما گرفتار روزهای بد ما بشید ولی رفتارتون نشان میده که حالا حالا ها باید بچرخید!
    • یه ایرانی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      لطفا بفرمایید چی کشیدین؟!!! منکه تا حالا ندیدم استقلال نتونه بازیکن مدنظرشو بگیره! پارسال میگفتین زمین تمرین تون بده، چرا ینوع غذا سرو میشه، چرا مددی نمیاد به بازیکنان روحیه بده، چرا دریافتیمون پنجاه درصد نیست، که مجیدی و دوستان زحمتشو کشیدن غیر از اینه؟! شما به بودن مددی اعتراض داشتین، ما اصلا مدیر عاملی نداشتیم که بگیم به چیا اعتراض داریم!!! چند ماهه مدیر نداشتیم؟ باصدریم کسی قرارداد نمی بست، الان ما زمین تمرینی نداریم که بدباشه یاخوب، دوتا از بهترینامون باز بخاطر بی پولی رفت، فرجی و نعمتی خودشون رضایت‌نامه گرفتن و اومدن! پرداختی غیر ۲۰ درصدی که صدری قرض گرفته بود نداشتیم، داری چیو باچی مقایسه می‌کنی؟!!!!
  • اس اس تیم مردم IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    سلطانی فر را برگردانید
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای درویش ماهشداردادیم که تیم مااستقلال نیس که هوادارهای سادروگول میزدن وبی کیفیتی بازیکناوکادرفنی ومدیریت روگردن پرسپولیس مینداختن ماملقب به ارتش سرخ هستیم دراصل ما۷۰ملیون هواداریم واستقلال فقط ۱۰ملیون وماتمای جامهاروقبضه کردیم امااستقلال دریغ ازیک جام رمضان ما۱۰سال مستقیم به آسیارفتیم امااستقلال هرسال باپلیاف ازماهمیشه امتیازکثرشدولی قهرمان شدیم ولی استقلال فقت امتیازدادشدوکمکهای داوربه دادشون رسیدولی برای ما بلعکس ولی بازم قهرمانیم پس شمااول فکرمیکردیدبعدقبول میکردی ماهشتاردادیم امانه شماگوش کردی ونه وزیرورزش حالاوزارت خانه روخاکشوبه توبره میکشیم تادرس عبرت بشه که مابااستقلال یاهرتیم معمولی فرق میکنیم ماجضوبهترین تیمهای آسیاهستیم نه مثل استقلال یک تیم معمولی هستیم که همیشه هوادارهاشون سرشکسته میشن
    • لنگی حقیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      ی کام دیگ بگیری قهرمان آسیا هم میشین دوست عزیز
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    هواداران لنگی و تیم اجرایی و فنی لنگ چون میدونن امسال تیمشون هیچ نمیشه میخوان با این حواشی و با این هوچی گریها و فریفتن عده ای باصطلاح هوادار غافل و جاهل ازین نمد سلیطه بازی برای زمان زمین خوردنشون کلاهی بدوزن.خیلی شیک و قشنگ آخر فصل پنجم ششم شدنشون رو بندازن گردن وزیر و وکیل و خودشون زیر این سایه بون مخفی بشن. خوب ممکنه جواب بده چون تو این دو سه ساله که اون یحیایه شیپور ماهی سکان قراضه لنگ رو بدست گرفته تمام ضعفهای فنی خودش و کادر دوزاریش رو زیر پوشش و حمایت‌های وقت و بی وقت ارکان ورزش مملکت و سلطانی خر و جهرمی پنهون کرده بود و حالا هم با این قهر و آشتی های زرگری ادامه نقشه مذبوحانه و رقت بار خودش رو دنبال میکنه
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    پرسپولیس مالک شرعی و قانونی داره.اون هم سالار عبده پسر علی عبده هست.و هرگونه واگذاری غصبی محصوب میشود.
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اینقد تجمع کنید که جونتون در بره... آدم واسه یکی تجمع میکنه که دوزار ارزش داشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی