نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
گزینه جدید گل محمدی برای جذب در نیم فصل/ جذب گزینه‌های مطرح به بن بست خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان مرادیان سنگربان تیم فولاد یکی از گزینه‌های جانشینی بوژیدار رادوشویچ است.

بعد از جدایی بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس و شکایت او به فیفا، نمی‌شود دیگر شانسی برای بازگشت این گلر کروات به پرسپولیس متصور شد. از همین رو پرسپولیس باید هرطور شده به فکر جانشینی برای رادو باشد و یک گلر در نیم فصل به خدمت بگیرد.

در چند وقت اخیر گزینه‌های زیادی برای آمدن به پرسپولیس مطرح شدند ولی احتمال جذبشان میسر نشد. علیرضا بیرانوند به غیر از مبلغ بالای رضایتنامه، خودش هم گلر گرانقیمتی است و البته قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

پیام نیازمند دیگر گزینه ای بود که حتی پیشنهاد حضور در پرسپولیس به او داده شد ولی پیام هم با وجود اینکه شانسی برای بازی کردن در لیگ پرتغال ندارد، تصمیم گرفت به نیمکت نشینی اش در پورتومیننزه ادامه دهد و به پرسپولیسی‌ها جواب منفی داد.

دیگر گزینه پرسپولیس برای خرید در نیم فصل رشید مظاهری گلر پرحاشیه استقلال بود. هرچند هنوز جذب رشید منتفی نشده ولی شانس پیوستنش به پرسپولیس کم شده است. مظاهری هنوز درگیر گرفتن رضایتنامه برای جدایی از استقلال است و مدیران استقلال هم رضایتنامه او را برای پرسپولیس صادر نخواهند کرد. از طرفی حاشیه‌های ریز و درشت رشید باعث شد تا یحیی برای جذب او دچار تردید شود و به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

محمدرضا اخباری گلر تراکتور هم دیگر گلر مدنظر پرسپولیسی‌ها بود که جذب او هم به دلیل بالا بودن مبلغ رضایتنامه و البته رقم درخواستی خودش منتفی است.

طی چند روز گذشته پرسپولیسی‌ها وضعیت احمد گوهری را هم بررسی کردند و حتی صحبت‌های ابتدایی هم با این دروازه‌بان انجام شده است. گوهری به دلیل نگرفتن پول می‌تواند به صورت یکطرفه قراردادش را با صنعت نفت فسخ کند ولی تا این لحظه این کار را انجام نداده است.

اما آخرین گزینه‌ای که سرمربی پرسپولیس برای حضور در این تیم درنظر گرفته است، احسان مرادیان گلر بلند قامت فولاد است. مرادیان که بعد از جدایی فروزان به گلر شماره یک این تیم تبدیل شده بود، در چند بازی آخر تیمش نیمکت نشین شد و حالا بعد از جذب شهاب گردان توسط فولاد، مرادیان بیشتر از قبل به ترک فولاد نزدیک است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هم یحیی و هم داوود فنایی نظر مثبتی روی مرادیان دارند و صحبت‌های ابتدایی هم برای حضور او در پرسپولیس انجام شده است. با منتفی شدن حضور گلرهای سرشناسی مثل بیرانوند، مظاهری، نیازمند و اخباری، به نظر می‌رسد یکی از بین گوهری یا مرادیان جانشین رادو خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    احسان مرادیان خیلی گزینه خوبیه.واکنش هاش فوق العاده هستش و فقط باید روی شوت از راه دورش کار کرد
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بایدیحیئ قیدایرانیهاروبزنه چون ازترسشون تیمهای دیگه انقدرپول خرج میکنندتاپرسپولیس نتونه دروازبان بگیره یحیئ بایدخارجی بیاره به صرفش دروازه بان دوم عراق است وبهترین گزینه دروازبان نیجریه است هم قیمت خوبی دارن هم کیفیت خوبی دارن
  • زنده باد اسلام IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    انوقت یه تیم حکومتی هم هست که از آلمان و برزیل بازیکن میگیره
  • بهزاد ایمن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    مگه استعفا نداده پس چرا دنبال بازیکن واسه پرسپولیس من گیج شدم با این خبر یه جای کار اشتباهه😆😆😆😆😆😆
  • پرسپولییییس قهرمان IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    دلالی جدید میخواد بکنه باز آقا یحیی.خداکنه بره این فردا که پرسپولیس از دست هوچیگری هاش و دلالی هاش راحت بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی