نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
این ستاره با پرسپولیس تمام کرده بود اما او را به استقلال بردم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه هوادار گفت: با این که ما دوست داشتیم بعد از بازی استقلال - پیکان با این تیم مسابقه بدهیم اما تابع قانون هستیم و به موقع طبق برنامه سازمان لیگ با قدرت مقابل این تیم به میدان می رویم.

بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش روی تیم هوادار مقابل استقلال تهران در شروع دور برگشت صحبت‌هایی را انجام داد.

از اوضاع و احوال تیمتان چه خبر؟

سرانجام بابک مرادی را جذب کردیم و امروز صبح هم همراه با دیگر بازیکنان اولین جلسه تمرینی اش را برگزار کرد. او یکی از فوتبالیست‌های خوب لیگ برتر است. جالب است بدانید که حداقل از ۱۴ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت اما خودش می‌گوید که دوست داشته به هوادار بیاید.

 گفته بودید استقلال بابت رضایتنامه او دو میلیارد تومان از شما خواسته ، چه شد؟

ما بابک را به عنوان بازیکن آزاد جذب کردیم. رضایتنامه دستش بود؛ خودش گرفت!

پیش از این بیانیه ای از سوی باشگاه هوادار صادر شد که عنوان می‌کرد تنها در صورتی با استقلال بازی می‌کنیم که این تیم دیدارش مقابل پیکان را برگزار کرده باشد، اما حالا برنامه جدید لیگ برتر به گونه‌ای است که شما قبل از بازی حذفی استقلال مقابل پیکان، به دیدار این تیم می‌روید؟

اطلاعیه ای صادر نکرده بودیم و دوستان یک پاراگراف را به این شکل انتخاب کرده بودند و به آن شاخ و برگ دادند. البته که ما دوست داشتیم ابتدا استقلال با پیکان بازی کند و بعد به مصاف ما بیاید اما مسئولان سازمان لیگ تصمیم شان به شکل دیگری بود و ما هم تابع هستیم. دوست داشتیم بازیکنان استقلال در صحت و سلامت کامل مقابل بازیکنان تیم ما به میدان بروند.

مرادی با رضایت نامه به باشگاه آمد/ عنایتی با پرسپولیسی ها تمام کرده بود که او را به استقلال آوردم!

در این صورت شما دوباره متضرر می‌شوید!

به هرحال یک جاهایی ما باید ضرر را به جان بخریم و تنها خودمان را در نظر نگیریم. باید حرمت سازمان لیگ را حفظ کنیم. از طرفی سوی دیگر این مسابقه باشگاه بزرگی به نام استقلال است که تک تک بازیکنانش میلیون‌ها هوادار دارند. فقط همین را بگویم که بازیکنان ما دوست دارند بازیکنان استقلال در نهایت سلامت با قدرت به میدان بیایند. چون آنها هم دوست دارند مقابل یک تیم قوی بازی کنند. هرچه استقلال قوی تر باشد انگیزه بازیکنان ما هم بیشتر خواهد شد.

در برنامه‌ی اینترنتی خداداد عزیزی، رضا عنایتی سرمربی شما ماجرای سال ۸۲ را تعریف و اسم شما را آورد! 

بله سال ۱۳۸۲ من به عنوان معاونت پشتیبانی در استقلال فعالیت می‌کردم. زمان مدیرعاملی دکتر قریب بود و همراه با آقایان منزوی و نظری کار می‌کردیم. مدیران تصمیم گرفته بودند که رضا عنایتی را از ابومسلم به استقلال بیاوریم اما ما مطمئن بودیم که او با پرسپولیس تمام کرده است. با این همه من از طرف باشگاه مأمور شدم تا برای پیگیری این موضوع به مشهد بروم و بلافاصله شبانه با هواپیما به مشهد رفتم و در نشستی که با مدیر وقت باشگاه و رضا عنایتی داشتیم که تا نزدیک صبح هم به طول انجامید رضایت طرف مقابل جلب شد و ساعت ۵ صبح با اولین پرواز به تهران برگشتیم و ساعت ۸ در تهران وارد هیئت فوتبال شدیم. قرار بود ۱۰ صبح همان روز عنایتی با پرسپولیس قرارداد ببندد ولی ظاهراً مشکلاتی در دریافت پولی که به او قول داده شده بود صورت گرفت و در نهایت عنایتی استقلالی شد.

پیش بینی تان از بازی این هفته مقابل استقلال چیست؟

قطعاً یک دیدار جذاب و تماشاگر پسند خواهد شد و امیدوارم هواداران بتوانند یک فوتبال خوب در شروع نیم فصل دوم را شاهد باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعا حیف از بابک مرادی
  • سربازسرخ IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حالا برات کف بزنیم انگار علی دایی یا علی کریمی رو از چنگ پرسولیس در آورده جناب آقای مستر 10 ماغو گرفتی دیگه همچین افتخار میکنی که انگار 5تا جام رگباری کرفتی.
  • شمسعلی. GB ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    از همین جا معلومه که سه امتیاز تقدیم استقلال خواهد شد اصلا جولان استقلالی ها در لیگ بعنوان سر مربی و عوامل دیگر یک بعد قهرمان کردن استقلال بعد از ۱۰ سال است
    • فقط استقلال IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      شمسی دانشمند،تارتار ۷ ساله رفت و برگشت واستون میزاره،این فوتبال کثیف درقاموس تاج کبیرنیست،مافیای کثیف لنگ صداش به گوش فیفا هم رسیده
  • شمسعلی. GB ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    وحید امیری ، علیرضا بیرانوند
  • حق IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ایشالله با کمک شما دوستان و امتیاز کمک معیشتی فدراسیون و حاشیه سازی برا پرسپولیس امسال ما قهرمانیم!!!
  • کیسه حموم لجن IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شرف تو وجود کیسه کش جماعت نیست؟! آقای کیسه کش عقده ای اگر با پرسپولیس هم بازی داشتی همین طور حرف میزدی؟! همه تیم های لیگ برتری رو دادن به کیسه کش ها بعد با بیشرفی تمام میگن پرسپولیس تیم حکومتی هستش؟!
  • طرفدار اسم بی هویت کاج وال استقلال IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کیسه کیسه کیسه امتیاز گدایی اگه باختید واقعا مردی کیسه واقعی هستید
  • لنگی سوز IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    دمت گرم امیری لنگ دو تا دربی رو با گلهای عنایتی باخت
  • فرامرز IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اینها این پاچه خواری ها را می‌کنند تا شاید روزی دوباره بتونند امیدوار باشند به آنها پستی داده بشه حتی مطمئن باشید خیلی راحت به کیسه 3 امتياز را تقدیم می‌کنند از کلامش معلومه
  • حسن IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اینها همیشه اینطوری بودند دزد سر گردنه شنیدید اینها هستند . بارها و بارها این کارهای کثیف از این افراد سر زده . اخیرا هم ‌که بازیکنی که با پزسپولیس تمام کرده بود باهاش قرارداد بستند و گفتند دربی نقل و انتقالات را بردبم . بازیکن شناس که نیستند منتظر می مانند ببینن پرسپولیس روی کدام بازیکن دست گذاشته با دو و سه برابر قیمت پرسپولس می برند استفلال.
  • علی آبی دوستاره IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    استقلالی‌ها مثل لنگیا نیستن که مقابل لنگ حقیر وا میدن بازیهایذوب‌آهن رو دیدین مکتب حجازی مکتب طویله عبده نیست. کافر همه را به کیش خویش بیند.
  • غضنفر IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    یعنی بخاطر خرید بازیکن قرن باید یک خسته نباشید بهت بگیم رفتی ده تومن رو چهل تومن دادی و اومدی به خودت افتخار هم میکنی ، اوج هنر این بابا که گفتی اتوبوس خط ۱۱ بود که جلوی تیم ها چیده و از نود دقیقه هشتاد دقیقه زد فوتبال و وقت تلف کردن و هنر زدن زدن روزی زمین خودشون و هنر تیم های عربی که شما روی اونها رو سفید کردید آخر ش هم که یاد دادن دروغ به بازیکنان تون یارو گفته بابا به جون بابام توپ رو با دست زدم من مارادونا هستم اونوقت مربی قرن دنیا اومده گفته نه بابا یارو رو توهم برداشته با قیچی برگردان زده این گل باید نامزد گل قرن هر چی تیم ناجوانمرده و مربی زیر رو کش هست قرار بگیره ولی جای گله نیست چون اینها همه دست پرورده های مکتب معلوم الحال هستند و کاملا مردم آشنا هستند با هم مساوی های اینها ، مثلا هر سه ما یکبار کل تیم شون کرونا میگیرن بعد سه روز دیگه خوب میشن واقعا تأسف باید خورد
  • مصطفی IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    وای خدای من شما لنگیها چقدر حقیرین بابا برین تو بخش خبرهای لنگ خودتون متوهم ها
  • ali IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    لنگیا عزیز معلومه خیلی از رضل عنایتی سوختیدااا اخه عزیزان گوش دراز یارو واسه چی باید بیاد به استقلال امتیاز بده مگه اون قراره بازی کنه؟؟؟
  • آنتی کیسه IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بیا برو باو انگار رونالدو از رئال مادرید هایجک کرده حقیر
  • مهرداد امیری IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    متأسفم مديرعامل باشگاه هوادار هم فامیلی من است. چون ما ازنسل امیرمختار هستیم که‌ مرده. ولی او درمتکب نامردی داره کارمیکنه که از زمان تاج تا به امروز ادامه‌ داره.
  • Milad IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    حقران کار همیشگی شماست که فقط با پول بازیکنان را به استقلال میبرید وگرنه به قول مرادمند نود درصد فوتبالیستها دوست دارند به پرسپولیس بروند الان روت شده این حرفو بزنی طرف پرسپولیسی بوده به خاطر پول رفته استقلال الآنم میگه استقلالیم همون بهتر نیومد مگه کیه
  • ابی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    هدایتی رو برید بخونید چطوری می رفت اردو های تیم ملی بازیکن برای تیم حقیر پیروزی غر میزد یا مهندسی بابا مسعود که خودشو داره کرد پدر فوتبال و درآورد تنها تونست یک دقیقه تیم حقیر و قهرمان آسیا کنه بسوزید لنگی ها تازه اول دربدری پیروزی هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی