نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
۸ |
۵
هواداران پرسپولیس حق را به علی کریمی دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود آنکه واکنش علی کریمی در مورد پرسپولیس و کادر فنی این تیم مورد انتقاد تنی چند از قدیمی‌های پرسپولیس قرار گرفته بود اما هواداران این تیم از جادوگر محبوب تیمشان حمایت کردند.

بعضی از صفحات هواداری پرسپولیس امروز علیه علی کریمی جبهه گرفتند و مسائلی را مطرح کردند که شاید محبوبیت او را خدشه‌دار کنند اما نتایج نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد هواداران پرسپولیس در این ماجرا حق را به علی کریمی داده و از او حمایت کردند.

علی کریمی گفته بود اگر شما مشکلات مالی پرسپولیس را می دانستید پس چرا قراردادها را تمدید کردید و آن موقع سکوت کرده بودید؟! او همچنین تاکید کرده بود که چطور صدری تا وقتی در پرسپولیس بود مورد حمایت کادر فنی و بازیکنان قرار گرفته بود ولی بعد از آن اتفاقات دیگری افتاد؟

شماره ۸ سابق بایرن مونیخ در جایی هم گفته بود من اهل حمایت مجازی از پرسپولیس نیستم و همواره حرفی را می‌زنم که به نفع پرسپولیس و هوادارانش باشد به همین دلیل هم اکثر هواداران پرسپولیس از علی کریمی حمایت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خب تبریک میگم به تفرقه افکنان و متاسفم برای اون دسته از هوادارایی که نمیفهمن دشمنای پرسپولیس دنبال چند دسته‌گی بین هوادارا هستن. هنوز نمیفهمید بعد از ۵ سال فهمیدن که پرسپولیس و تو زمین نمیشه زمین زد؟؟؟ آخرین تیرشون تفرقه بین هواداراست. دیدید که ۴ ماه بدون صاحب تو باشگاه و با کمترین پرداختی بازم چسبیدیم یه قدمی صدر. کمی فکر کنید. فقط پرسپولیسه که اولویت داره. نه علی کریمی نه گلمحمدی نه هیج بنی بشر دیگه. با احترام به تمامشون.
    • اتحاد هواداران و حمایت یحیی خاری به چشم دشمنان IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      کیسه ورزشی هواداران پرسپولیس هیچ وقت حق به پرسپولیس ندادن هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست دلیل حمایت کادرفنی و بازیکنان از صدری این بودبین بد و بدتر صدری و درویش صدری خیلی بهتر از درویش با اون کارنامه ضعیف مدیرتش بود وزیر کیسه کش تمام با سمت سرپرست اختیارات از صدری گرفته بود حتی کارگزار حاضر به امضا با سرپرست موقت نبود علی کریمی در حدی نیست بخواد علیه گل محمدی کسی که در این مدت کوتاه با دو فهرمانی در لیگ و سوپر جام و نایب قهرمانی در لیگ آسیا در آمد چهارمیلیون دلاری پاداش آسبا علیه یحیی حرف بزنه تا هواداران علیه یحیی قرار بده حسادت علی پروین علیه برانکو پروین از چشم هواداران انداخت و حسادت علی کریمی اون از چشم هواداران می اندازه یحیی خط قرمز هواداران هست علی کریمی پیشسکوت پرسپولیس نیست حق نداره علیه پرسپولیس نظر یا پست یا استوری بزاره اتحاد هواداران پرسپولیس و حمایت از یخیی خاری به چشم کیسه کش ها هست
  • ساوالان IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    من کریمی را همچون دایی و پروین هیچوقت تایید نکردم.. فرق هست بین عشق ورزیدن . دوست داشتن!!!! اقای کریمی بر فرض حرف شما درست( که درست نیست) در این زمان که طرفدار دنبال مطالبه هست . زمین زمان بر علیه پرسپولیس هست. تیم برشکست شده.!!!! شما زبان وزیر شدید. و بر ما تاختید!!!!!!! اقای کریمی یحیی اول فصل گفت تیم باید مدیر عامل داشته باشد . وزیر گارد گرفت گفت کجای دنیا!!!!!!!! بعد که همه فهمیدند قرار گل چشمه بیاید . پرسپولیسی ها بین بد بدتر صدری را انتخاب کردند. در ضمن از تمدید قرارداد یحیی ناراحتی..... یحیی کاری کرد . شما و دایی .... نتوانستید بکنید.. شما اگه قراره استوری بزاری... بزار ... پنجره بسته... ساق شکسته ...فینال اسیا.. راستی اقای کریمی تا به حال فکر کردی چرا پرسپولیس دوبار به فینال رسید. ولی قهرمان نشد!!!!! این که بسواد نیاز ندارد . فوتبالی هستی . باید جواب بدهی!!!!! تا به حال فکر کردی چرا تیمی که 5 ساله پنجره اش بسته هست . زیر بدهی کمر شکسته.!!! ان طرف رقیب هیچوقت پنجره اش یسته نشده. گرانترین بازیکنان را اورده.. ولی 5 سال به پرسپولیس تهمت زدند...
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    پدر صندلی بسوزد. که برای فرار از مطالبه بحق طرفدار . چطوری طرفدار را به حاشیه می برند . تا از نقد فرار کنند.. این استوری کریمی در حیاتی ترین زمان گذاشته شده.. این استوری زیانش از ان 6 ماه مدیدیت انصاری فرد بیشتره.. درست زمانی که طرفدار خواست از وزیر بخواهد وضعیت تیم درست شود . استاد کریمی دست به دوات برد
  • بهروز نبوی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    متاسفانه طرفدار ها احساسی رفتار میکنند و به علی کریمی می تازند؟!!!علی کریمی واقعیت گفته....چرا یک مربی تیم ول کنه بره و کمکش بیاد تیم تمرین بده....چرا یک مربی با این شرایط بد قراردادش تمدید کرد...چرا یک مربی بجای جلسه با مدیرعامل که تازه اومده جلسه نزاشت تا مشکلات حل بشه و بجای جلسه قهر کرده..و سوال اصلی الان تیم استقلال مگه بیشتر از ما پرداختی داشته؟!!!نه....مگه زمین تمرین استقلال از زمین تمرین ما بهتره؟!!!نه....پس چرا آنجا آرامش و اینجا قهر و اعتصاب!!!!چون آنجا همدلی هست اینجا اول به پولشون فکر میکنند....اگه واقعا دلیل اینا پول نیست پس چیه؟!!!!....وقتی علی کریمی میگه مسائلی پشت پرده هست الکی نمیکه
    • یوسف IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      به شما ارتباطی نداره،شما به فکر تیم خودت باش تاشاید طلسم نه سال بی جامی شکسته بشه
  • كاپلو IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    حق با كريمي است. بازيكنان و گلمحمدي تا ديروز استوري و بيانيه و طومار و ... در حمايت از صدري مي گذاشتند ولي با رفتنش فرصت طلبانه همه مشكلات به گردن او افتاد!! مگر مدير جديد در 5 روز چه كاري مي تواند بكند كه اعتصاب و جنگ رواني راه مي اندازند!؟
  • Majid IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    اگر هوادار پرسپولیس بودی سنگی از سنگهای انباشته شده برمیداشتی نه اینکه به مربی محبوب باشگاه یورش ببری....تو دنبال چی هستی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی