نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
۸ |
۴
خداداد عزیزی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی پس از حواشی برنامه فوتبال برتر، از قشر زحمتکش کولبران عذرخواهی کرد.

خداداد عزیزی در برنامه فوتبال برتر به شوخی گفت طارمی اگر در ترکیه هواپیما گیرش نمی‌آمد می‌توانست با کولبرها به ایران بیاید. این اظهارنظر باعث جنجال و واکنش‌های زیادی شد.

بیژن ذوالفقارنسب که خودش اهل استان مرزی کردستان و شهرستان سنندج است در واکنش به این شوخی متنی را منتشر کرد:

سخندان پرورده پیر کهن

بیندیشد آنگه بگوید سخن

مزن بی تآمل به گفتار دم

نکو گوی، اگر دیر گویی چه غم

بازی سرنوشت ساز ایران و عراق را میلیونها نفر مردم عاشق فوتبال در ایران و کردستان به تماشا نشستند و در تب وتاب و استرس شروع و پایان بازی بودند که این شیرینی و حلاوت را سخن لغو و بیهوده یک پیشکسوت و نخبه فوتبال مملکت از آنها گرفت. خداداد کسی که قاعدتا سالهای سال به عشق مردم و برای وطن توپ زده است مردانی را آماج تشر و خنده کرد که برای نان، جان خود را برکف می‌نهند و از صعب ترین و دشوارترین کوره راهها بار سنگین خود را برای تامین معاش و زندگی آبرومندانه به مقصد می‌رسانند و چه لطمات روحی و جسمی که بر آنها وارد نمی‌شود.

ایمان دارم این مردان راست قامت که اتفاقا افراد تحصیلکرده و نخبه در میانشان کم نیست اگر در شرایط مهیا و طبیعی رشد کنند و علایق خود را جستجو کنند از میان آنها دهها ستاره ورزشی، فرهنگی و علمی ظهور خواهند کردکه مایه افتخارملت باشند.

بنابراین ضمن تقبیح سخن فوتبالیست نامی و پیشکسوت که یقینا از سر اشتباه و نا آگاهی بر زبان رانده شده، انتظار دارم هر چه زودتر نسبت به اصلاح آن و پوزش از مردم‌ استان کردستان و  قشر شریف کولبر همت بگمارند.

با احترام بیژن ذوالفقارنسب.

***

نماینده مردم بانه در مجلس هم در مصاحبه‌ای به شدت به خداداد حمله کرد که سرانجام خداداد عزیزی بر اساس این فایل صوتی از قشر شریف کولبران عذرخواهی و از آنها دلجویی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خداداد فقط داشت بیان شرایط غیرطبیعی میکرد.خب شاید حرف نسنجیده ای بود ولی اصلا اهانت نبود او قصد تحقیر و توهین نداشت. متاسفانه در جامعه ما توهم توهین و نژادپرستی و ... زیاد شده و در عوض منطق و صبر و گذشت روزبه روز کمتر میشه. بخصوص اگه از سوی یک سلبریتی باشه اینطوری که هیچکس نباید حرف بزنه! و همانطوری که قبلا هم بیشتر رفقا گفتن اون نماینده اگه خیلی مرده حقوق یه ماهشو بده به یک یا دو کولبر.
  • همشهری IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر
    • یه ایرانی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      با شما نبودن بخودت نگیر!
  • محمد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    کلا دراین که خداداد آدم شوخ طبعی است ومن هم فکر نمیکنم اوبه قصد توهین این سخن راگرفته باشدو ولی می‌توانست منظور خودرابهتر برساند که اگر مسولین مربوط نمی‌توانند طارمی را بیاورند کولبران عزیز عرضه شان بیشتر از آنهاست برای آوردن مهدی دست بدامن کولبران عزیز شوند. ولی متاسفانه یکعده منافعشان در اختلاف انداختن بین اقوام ایرانی ست وازاین مسائل برداشت‌های مغرضانه خودرادارند
  • یه ایرانی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    مشخصه قصد توهین نداشت ولی نماینده کردستان چون خودش کاری برای این قشر ضعیف نکرده خواسته این وسط با فرار رو به جلو خودی نشون بده و بگه که به فکر و کار برا مردمه، ولی قول میدم اون کوله بر اصلا اون برنامه رو ندیده چون زندگی سخت و کار طاقت فرسا بهش اجازه نمیده که بخواد به تفریح هم فکر کنه ... بنظرم اینطور میاد که اون نماینده اندازه خدادادهم حال اون کولبر و نمی‌فهمه!
  • ناشناس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    ادم مناشبی نیست همیشه جنجال دارن چه اون موقع چه الان
    • احمد IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      خداداد هیچ حرف بدی نزده.عذرخواهی هم کرده از قلب و شخصیت بزرگش است.معلوم نیست بعضی ها به چه دلیلی دکان بازکرده اند تا آب را گل بکنند..چرا این اقایان وقت شهادت سربازان وطن در نزدیکی شهرهایشان گلو نمیدرند؟
  • احمد IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    من خداد عزیزی بخاطر اینکه آدم منطقی هست خیلی دوست دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی