نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اسکوچیچ تیم ملی از دست رفته را احیا کرد/ از سرمربی تیم ملی فقط می‌شود تعریف کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: عملکرد اسکوچیچ با تیم ملی را نمی‌توان نقد کرد چراکه او بهترین نتایج ممکن را کسب کرد و تیم را زودتر از موعد به جام جهانی برد.

مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره صعود زودهنگام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: تا قبل از حضور اسکوچیچ شرایط خوبی در تیم ملی فوتبال کشورمان احساس نمی‌شد و یک جور ناامیدی وجود داشت. اما وقتی در سخت ترین و ناامیدکننده‌ترین شرایط، یک مربی کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد، نمی‌توان در مورد عملکرد این مربی به جز تعریف و تمجید چیزی دیگه ای را عنوان کرد.

وی افزود: اسکوچیچ از نظر روحی و سطح اعتماد به نفس روی بازیکنان کار کرد، چراکه تیم ملی در زمان ویلموتس از دست رفته بود و این مربی تیم را احیا کرد تا با قدرت در بازی‌ها به میدان برود و بهترین نتایج را کسب کند.

وی با اشاره به شرایط خوب بازیکنان تیم ملی از لحاظ کسب تجربه در فوتبال اروپا بیان کرد: ملی‌پوشان ما در بهترین سطح تجربه هستند و از این بابت نگرانی نداریم. به خاطر همین تجربه است که می‌گویم حق داریم به اهداف بزرگتر فکر کنیم.

شانسی که الان برای انجام این کار داریم، استثنائی است و اگر از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم، صاحب شخصیت تازه‌ای در فوتبال دنیا می‌شویم. باید نقشه راه گسترده‌ای تدارک ببینیم و این نقشه می‌تواند ما را به موفقیت برساند.

جلالی در ادامه تصریح کرد: از حالا باید تدارک بسیار خوبی برای جام جهانی ۲۰۲۲ ببینیم. باید این آماده‌سازی را به اطلاع مردم برسانیم تا آنها هم بدانند فقط به دنبال رسیدن به جام جهانی نبوده‌ایم. مردم باید بدانند هدف‌گذاری فوتبال بیشتر از صعود به جام جهانی است و نیازمند پیش‌نیازهایی هستیم تا از گروه خود صعود کنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد : کره و ژاپن برای فوتبال خود در جام جهانی هدف گذاری کردند و ثمره آن هم دیدند. فوتبال ما از نظر نیروی انسانی، خلاقیت و ظرفیت‌های فنی غنی است ولی آن هدف گذاری و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف بسیار مهم است که باید حتما انجام شود.

جلالی در پاسخ با اینکه تنها نقطه ضعف تیم ملی چیست، به خبرورزشی گفت: در خط حمله و حتی هافبک تیم ملی بازیکن کم ندارد و شاهد هستیم چه بازیکنان خوبی داریم که بازی به آنها نمی‌رسد. اما در دفاع راست و چپ شاهد تغییرات زیادی هستیم و مسلما وقتی شاهد تغییرات در پستی هستیم، نشان می‌دهد مربی در آن پست به جمع بندی نرسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    vaghean ke dasteh in sar moraby khoub va natarse dard nakonad, Goel Mohamady bayad az in moraby yad begirad ke natarse bashad, harce betarsid badtar hast, Goel Mohamady chera dar bazy ba Esteghlal natije nemigirad chonke tarsou varede bazy mishavad, perspolis be yek moraby mesleh hamin Eskocich ehtiaj darad
  • آرمان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    اسکوچیچ و بازیکنا عالی هستند الان وقتشه فدراسیون هم خودشو ثابت کنه اگر تا قبل جام جهانی حداقل ۵ تا بازی با تیم های برنده جام جهانی بازی نکنیم قطعا از مرحله گروهی بالا نمیریم بسپارید به اسپانسرها ، برزیل و آرژانتین و آلمان و اسپانیا و فرانسه و ایتالیا و انگلیس رو با تمام بازیکنان اصلیشون جلوی ایران قرار میدن و یه پولی هم به فدراسیون میدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی