۳ مهاجمی که در اولویت خرید یحیی هستند/ لژیونر ملی‌پوش و گزینه‌ای که مورد حمله هواداران قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحث انتقال ۳ مهاجم لیگ برتری به پرسپولیس منتفی شده است و سرخ‌ها سراغ گزینه‌های دیگر رفته‌اند.

امروز قرار است یحیی گل محمدی به تمرینات پرسپولیس بازگردد تا پروژه جذب بازیکن در نیم فصل با جدیت دنبال شود. یکی از مهم ترین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان جذب یک مهاجم با کیفیت است. پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر برای جذب چند بازیکن داخلی نامه رسمی ارسال کرده اند که با پاسخ منفی مواجه شده اند. به این ترتیب بحث انتقال شهباززاده، مغانلو و شیمبا به پرسپولیس منتفی شده است و سرخ‌ها سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت.

یکی از مهاجمان مد نظر یحیی گل محمدی پیمان بابایی است که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد. مدیران پرسپولیس هفته گذشته نامه ای رسمی برای جذب این بازیکن به تراکتور فرستادند که با پیشنهاد سنگین تبریزی‌ها مواجه شدند.

 تراکتور بابت صدور رضایتنامه این مهاجم خواهان دریافت ۸ میلیارد تومان است. البته پرسپولیس تنها تیمی نیست که به دنبال جذب بابایی است چرا که گل‌گهر هم با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور به‌صورت رسمی خواهان جذب بابایی شده است. 

اما گزینه دیگر سرخ‌ها شهاب زاهدی است. مهاجمی که این روزها در اوکراین وضعیت خوبی دارد و تازگی به تیم ملی هم دعوت شده است. جذب زاهدی به نظر بسیار سخت تر از پیمان بابایی خواهد بود چرا که سرخ‌ها با وضعیت مالی که دارند توان پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن را ندارند.

گزینه آخر یحیی هم شروین بزرگ مهاجم نفت آبادان است که انتخاب او با انتقاداتی از سوی هواداران مواجه شده است. بعد از مطرح شدن نام این بازیکن هواداران و کانال‌های هواداری پرسپولیس نسبت به این انتخاب یحیی موضع تندی گرفتند.

با این همه برخی از رسانه‌ها از ارسال نامه رسمی سرخ‌ها برای جذب این بازیکن خبر داده اند. مهاجمی که با توجه به پرداختی کم نفتی‌ها امکان فسخ یک طرفه را دارد. باید دید در نهایت کدام مهاجم در نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جمشيد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    هوادارها انتظار دارن اوباميانگ لابد بياد پرسپوليس مگه مهاجمهاي قبلي تو تيمشون اقاي گل بودن كه جذب پرسپوليس شدن مربي صلاح كار خودش رو بهتر ميدونه ، يه مشت به اصتلاح هوادار كه نميدونن توپ چند ضلع داره
    • امیرحسین IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      هوادار واقعی، توپ گرده ضلع نداره
  • ... IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    شروین بزرگ خوبه هم قد و قامت خوبی داره هم جوونه و هم راحت میتونه منتقل بشه. البته پیمان بابایی هم خوبه ولی سخت بشه به دستش آورد مگه اینکه خودش پول رضایت‌نامه‌شو بده.
    • ناشناس IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      کجاش جوونه ۳۰سالشه
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      اون وقت شیمبا چند سالشه؟! اولا که شروین بزرگ ۲۹ سالشه ثانیا به دلیل فیزیک خوبی که داره میتونه یه شهریار مغانلوئه دیگه باشه واسه‌مون ثالثا وقتی شما دستت به خرمای بر نخیل نمیرسه مجبوری به خرماهای افتاده پای درخت اکتفا کنی که کم از خرمای چسبیده به درخت ندارن. وقتی گرفتن شروین راحتتر از پیمانه خب چطوره دست دست کنیم تا اونم از دستمون بپره. در ضمن باید حواسمون به گرگی به اسم گل‌گهر هم باشه که کلید کرده روش و راحت میتونه رضایت‌نامه‌شو از ترکها بگیره. دوست عزیز سن و سال یه عدده. اگه کسی جنم داشته باشه تو ۵۰ سالگی هم میتونه کارهای بزرگ بکنه. شک ندارم علی کریمی با بدن روفرمی که داره صدپله بالاتر از بهترین هافبکهای لیگ ما میتونه بازی کنه. کسی که کارشو بلد باشه پیر هم که بشه باز بهترین عملکردو داره. در آخر اینکه گول بعضی از کامنتهای فیک پرسپولیسی‌نماها رو نخور که دارن با این انتقال مخالفت میکنن. شک ندارم که خیلی از اینا تاسیون هستن که دوست ندارن پرسپولیس قوی بشه. اینا همونهایی‌اند که زیر پست علی کریمی اومدن خودشونو پرسپولیسی جا زدن و کلی بد بیراه بهش گفتن چراکه حرف حق زده بود.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      حالا اگه حرفم بی‌حسابه باز مسئله سن و سال این بنده خدا رو پیش بکش. آدم عاقل عقلشو دست دیگرون نمیده تا ببینه چی میگن اونم تکرارش کنه. پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن قد کوتاه داره که بخواییم از شروین بزرگ هم بگذریم. عملکرد شهریار مغانلو قبل از پرسپولیسو ببین بعدشم ببین تا به حرفم برسی.
    • امیرتاجی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      نه دیگه یک ضلع رو که حتمی داره ¶©🤔😅😅😅😁خودم از یک لنگی شنیدم میگفت زمان ما توپ ۴ضلعی بوده
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    قوچان نژاد هم هست
  • پدرو سباستین گوئه‌ره‌رو IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    گفتیم نیم مهاجم بزرگ می‌خواد نه نه اینکه فامیلیش بزرگ باشه
    • قرمزته آبی آبلیموجات: IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      راستی حال کروناییهای تیم محبوبت چطوره. خوب شدن یا نه!! تا کی میخوای ادای پرسپولیسیها رو دربیاری با اون پیرهن آبیت.
    • آبی دل US ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      پیروزی
  • عشقپولیس IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    با اومدن یحیی همه چیز درست می شه ❤️
  • مهدی RO ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    آخه تا کی باید دنبال بازیکن این و اون باشیم باشگاه باید روال خودشو عوض بکنه بازیکن گرفتن خوبه ولی در حد سه چهار تا نه اینکه توی دو تا فصل 12 بازیکن بخریم اینطوری ثبات هم از بین میره باشگاه باید به پایه هاش اهمیت بده و سرمربی که انتخاب میکنه باید بهش فرصت بده تا از بازیکنا جوان استفاده کنه شاید یکی دو سال وقت ببره ولی اگه روالش فراهم بشه دیگه نه بازیکن میخریم و نه اینکه پول زیاد خرج میکنیم باید باشگاهمون حرفه ای بشه واقعا حیفه این باشگاه که همش بابد دنبال بازیکنای این و اون بریم و اونا هم بگن نمیاییم یا ترنسفر میشن و یا مبلغ بالا میخوان
  • کیسه کشای حقیر و آدم فروش بدبخت IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    من اینو صد بار گفتم باز هم میگم یحیی مقصر نیست پول تو حساب باشگاه نیست ک خرید بزرگ بکنه مجبوره با ارزون قیمتها کنار بیاد همه پولها خرج تیم کیسه و فرناز خانوم و او آجر کثیف بد قیافه میشه. کدوم مربی عاقل دوس نداره بهترین بازیکنا رو در اختار داشته باشه ؟؟ موفقیت تیم موفقیت سرمربیه
  • Rayan alkeys IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    شهاب بیاد خیلی خوبه
  • مجید IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    مهاجم پا به سن گذاشته به چه درد تیم می‌خورد شیمبا یا شروین بزرگ درحد ی نیستن جواب نیاز پرسپولیس باشد یا مهاجم نگیرید اگر هم دنبال مهاجم هستی زیر 30سال سن داشته باشد بدرد تیم بخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی