نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پورشیب: تازمانی که در کاراته مفید باشم ادامه می‌دهم/ به‌دنبال هت‌تریک در بازی‌های آسیایی هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذبیح الله پورشیب کاپیتان خستگی ناپذیر تیم ملی کاراته بعد از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان گفت تا زمانی که برای تیم ملی مفید باشد در دنیای قهرمانی می‌ماند.

او درباره هفتمین قهرمانی تیمش در لیگ برتر می‌گوید: «کسانی که دنبال موفقیت هستند، هیچ وقت خسته نمی‌شوند. ما همیشه در قالب تیم دانشگاه آزاد تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین باشیم. قهرمان شدن سخت است اما حفظ قهرمانی و تکرار آن، به مراتب سخت‌تر. ورزشکاری که به این راحتی از قهرمانی و مدال آوری خسته می‌شوند، خیلی زود کنار می‌کشند اما تیم دانشگاه آزاد همیشه برای بهترین نتیجه تلاش کرده و فقط به قهرمانی فکر می‌کند.»

کاراته‌کا دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است وقفه بوجود امده در لیگ، به کاراته آسیب رسانده است: «بعد از یک سال وقفه، بالاخره مسابقات سوپرلیگ برگزار شد، کاراته تنها رشته‌ای بود که لیگش با وقفه ای طولانی برگزار شد. سازمان لیگ باید جوابگوی این وقفه باشد چون ما بازیکن هستیم و این در حیطه اختیاراتمان نیست.روز مسابقه همه چیز خوب پیش رفت ولی این وقفه ، آسیب بدی به کاراته زد که سازمان لیگ باید پاسخگوی آن باشد.»

پورشیب از عدم حمایت کافی نسبت به ملی پوشان رزمی گلایه دارد: «رزمی کاران سال هاست که از دستمزدشان در لیگ می‌نالند ولی انگار این مساله برای هیچ کس مهم نیست. معمولا در کشورما فقط در بهبوهه بازی های آسیایی و مسابقات المپیک سراغ رشته های انفرادی می‌روند که این ظلمی است در حق ورزشکاران. حمایت ها باید از رشته های پرآسیب رزمی بیشتر شود.ورزشکاران به حمایت اقتصادی نیاز دارند تا بعد از دوران قهرمانی به مشکلات مالی برنخورند.»

کاپیتان تیم ملی کاراته در واکنش به نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات آسیایی قزاقستان می‌گوید: «یک ماه پیش مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان برگزار شد و فعلا خبری از اردوهای تیم ملی نیست. سالی سنگین با مسابقات حساس بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی، قهرمانی آسیا و لیگ های جهانی را در پیش داریم که که در صورت عدم برنامه ریزی درست، شرایط سخت می‌شود.فدراسیون و کادر فنی می‌توانند به بهترین شکل،جواب گوی این سوال باشند. ما در این مدت تلاشمان را کردیم اما شرایط به نحوی پیش رفت که فقط موفق به کسب ۱ طلا شدیم.»

پورشیب حالا دنبال هت‌تریک حضور در بازی های آسیایی است: «من ۲ دوره در بازی‌های آسیایی حضور داشتم و حالا تمام تلاشم را می‌کنم تا هت‌تریک کرده و سال آینده در هانگژو به روی تاتامی بروم، من درکارنامه ام ۶ طلا آسیا دارم و حالا تمام تلاشم را می‌کنم تا در صورت حضور در هانگژو از این تجربیاتم استفاده کنم »

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی