اقدام منطقی درویش علیه ماجرای حاشیه‌ساز / خیال یحیی و پرسپولیس به زودی راحت می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم با وجود مشکلات مالی فراوان باشگاه پرسپولیس، رضا درویش در تماس تلفنی با فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو مشهد اعلام کرده قصد دارد طلب این باشگاه را بپردازد.

در یکی دو سال اخیر موضوع رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی از باشگاه شهر خودرو به چالشی جدی تبدیل شده است؛ چرا که که حالا با رأی کمیته استیناف پرسپولیس به پرداخت ۷ میلیارد و ۸ میلیون تومان محکوم شده و مدیران شهر خودرو درخواست پرداخت به روز آن طبق قرارداد منعقد شده و مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان هستند!

البته این اولین باری نیست که مالک شهرخودرو با مدیران باشگاه پرسپولیس تلفنی صحبت میکند.

پیش از این نیز در صحبت‌هایی که فرهاد حمیداوی، مدیرعامل شهرخودرو با سیدمجید صدری، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس داشت، قرار بود بخشی از این بدهی تا پیش از دیدار شهرخودرو با استقلال، یعنی جمعه سوم دیماه به حساب شهرخودرو واریز شود اما نشد.

مجید صدری اما نه تنها پول تیم مشهدی را نداد بلکه در مصاحبه ای جنجالی اظهار داشت: «طبق قراردادی که انصاری‌فرد بسته، پرسپولیس باید روزی ۱۰ میلیون به پدیده ضرر بدهد؛ دست هرچی نزول‌خوار است را از پشت بستیم! من این پول را نمی‌دهم!»

البته مشکل اساسی حل نشده این پرونده مربوط به بندهای عجیب تفاهم نامه‌ای است که محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت پرسپولیس با باشگاه شهرخودرو امضا کرده بود. طبق این توافق در صورت دیرکرد پرسپولیس در پرداخت پول رضایتنامه، به ازای هر روز تاخیر مبلغ قابل توجه ۱۰ میلیون تومانی هم باید محاسبه و پرداخت شود. به همین خاطر است که مسئولان شهر خودرو بر این باور هستند که ۱۶ میلیارد تومان از پرسپولیس طلبکار هستند و در مقابل مدیران باشگاه تهرانی می‌گویند که تنها ۴.۵ میلیارد تومان باید پرداخت کنند.

با این وصف به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به صورت قطعی بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی محکوم شده است و مشخص نیست با پیگیری‌های باشگاه شهر خودرو برای افزایش جریمه دیرکرد، آیا به این مبلغ چیزی اضافه خواهد شد یا نه؟

حالا رضا درویش تصمیم گرفته است به شکلی با حمیداوی و دست اندرکاران باشگاه مشهدی برای پرداخت رقمی معقول و منطقی برای این پرونده و تقسیط آن به توافق برسد. مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس قصد دارد ظرف این هفته یا هفته آینده ملاقاتی حضوری با حمیداوی مالک تیم مشهدی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    طرف علنی در روز روشن نزول خوری میکنه تازه بهش راضی هم نیست! ؛ این پولها را باید از حلقوم مدیران نالایق پرسپولیس کشید بیرون!
  • رضا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    طبق اعلام قبلی کمیته انزباطی باید در صورت عدم پرداخت از پیذوزی امتیاز کسر بشه، چرا؟ چون با بدهی اثبات شده پنجره رو باز کردن و بازیکن گرفتن ، البته سجادی مثل بابا مسعود نمیگذاره
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اون کسی که باعث نزول شده با اون نزول خور هیچ فرقی نداره.باید انصاری فرد جوابگو باشه. یه کارگر ماهی 4 میلیون تومن به سختی در میاره بعد این روزی ده میلیون تومن نزول میگیره.دیگه دست هرچی نزول خور هست از پشت بسته.
  • روزبه CZ ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    رضای استقلالی شما به همان گداییتان ادامه دهید بهتر است چون بدون گدایی امتیاز فکر نکنم به جایی برسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی