نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سهیل مهدی - رئیس کمیته مسابقات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: موضوع ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها از مسئولیت ما خارج شده و تصمیم‌گیری درباره آن به شورای تامین استان‌ها واگذار شده است.

در پایان مسابقات تیم ملی و در آستانه شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر همچنان خیلی از طرفداران تیم‌های لیگ برتری امیدوارند بتوانند بازی‌های تیم شان را در استادیوم و از نزدیک نگاه کنند.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره دلیل تعویق اعلام برنامه هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: «ما پیش از این، برنامه را آماده کرده بودیم و قصد اعلام آن را هم داشتیم اما برخی موضوعات شرایط را برای‌مان تغییر داد. اول اینکه در اردوی استقلال تعدادی از افراد مبتلا به بیماری کرونا شدند که ما هم نگران آنها شدیم که البته با تلاش کادر پزشکی این تیم و زحماتی که کشیدند این موضوع به موقع رفع و رجوع شد».

وی در ادامه گفت: «از سوی دیگر تعطیلات رسمی و مناسبت‌هایی را در پیش داریم که باعث جابجا شدن برنامه ما می‌شود اما از همه بدتر این بود که لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌هایش یک ماه جابجا شد و کل برنامه‌ریزی ما را به هم ریخت. طوری که این رقابت‌ها تقریباً در روزهای آخر اسفند چسبیده به عید به پایان می‌رسد. ما پیش از این فرصت داشتیم تا در آن حد فاصل مسابقات‌مان را برنامه ریزی کنیم».

مهدی در این باره که با این شرایط چه تدبیری اندیشیده شده است، افزود: « ما همواره محکوم هستیم که برنامه‌هایمان قشنگ نیست ولی مجبوریم که به همین شکل نازیبا برنامه‌ریزی‌مان را پیش ببریم. در واقع باید لابلای همه این وقایع پیش بینی شده و نشده مثل لیگ قهرمانان آسیا که سه ماه مانده به برگزاری مسابقات کل برنامه شان را ۳۰ روز جابجا می‌کنند و اردوهای تیم ملی و مسائلی از این دست برنامه‌های‌مان را طراحی کنیم».

وی یادآور شد: «به قول یکی از دوستان می‌گفت کار کمیته مسابقات شبیه تورهای لحظه آخری شده که باید ببینیم کجا جا خالی است تا بلافاصله یک بازی را در آن روز جای بدهیم. با این همه تا این لحظه شکرخدا برنامه‌ها به درستی پیش رفته و سعی می‌کنیم در همان موعد قبلی که مد نظرمان بود لیگ را به پایان برسانیم به این شرط که دوباره اتفاقی رخ ندهد».

رییس کمیته مسابقات شازمان لیگ در این باره که با توجه به اوج گیری دوباره بیماری کرونا و قرمز شدن برخی از شهرها این احتمال که تماشاگران بتوانند مسابقات را از نزدیک ببینند چقدر است توضیح داد: «با توجه به پروتکل‌های جدید اعلام شده که آنها را به دست باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال رساندیم قرار شده هر شهری در صورت داشتن زیرساخت‌های لازم باید خودشان تشخیص بدهند که می‌توانند مسابقات را با حضور تماشاگر برگزار کنند یا نه».

مهدی تأکید کرد: «این مستقیماً به نظر مساعد شورای تامین استان مربوط میشود و این موضوع دیگر مانند قبل نیست که یه بحث کلی باشد. حالا طبق برنامه جدید شورای تامین استان‌ها مسئولیت این کار را برعهده خواهند داشت و اگر تشخیص بدهند زیرساخت‌های شان مهیاست و مشکلی به لحاظ پروتکل‌های بهداشتی به وجود نمی‌آید می‌توانند مسابقات شان را با حضور تماشاگر برگزار کنند. اما قبلاً باید تضمین بدهند که اتفاقی رخ نمی‌دهد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی