برانکو ایوانکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان گفت: مرحله اصلی آماده‌سازی بازیکن باشگاه است و در برهه‌های گذشته ما به‌خاطر شرایطی که در کل جهان وجود داشت اردوهای خوبی نداشتیم

برانکو ایوانکوویچ پس از بازی تیم ملی عمان و استرالیا که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید در کنفرانس خبری شرکت و به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*در ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم برای عملکردشان در این بازی سخت مقابل استرالیا تبریک بگویم. عالی بازی کردند و از جان و دل مایه گذاشتند و برای خودشان و خانواده‌هایشان و به خصوص مردم عمان بازی ‌کردند؛ قدرت خودشان را برای بازی مقابل تیم‌های ملی بزرگ نشان دادند و من کاملا از چیزی که از خودشان به‌نمایش گذاشتند راضی هستم.

*بازی آسانی برای‌مان نبود و همه از قدرت و توانایی تیم ملی استرالیا با خبر هستند و از امکانات خوب و وسیع و بازیکنان بین‌المللی و لژیونرهایشان مطلعند.

*غایبان بسیاری به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا و مصدومیت‌های دیگر داشتیم و از حضور بازیکنانی مثل حارب هم محروم بودیم چون در بازی گذشته مصدوم شد. بازیکنان‌مان درحالی وارد بازی شدند که بیش از حد تیم استرالیا را دست بالا گرفته بودند؛ بین دو نیمه با آنها صحبت ‌کردیم و آموزش‌هایی به آن‌ها دادیم که تغییرات را انجام دادند.

*مرحله اصلی آماده‌سازی بازیکن باشگاه است و در برهه‌های گذشته ما به‌خاطر شرایطی که در کل جهان وجود داشت اردوهای خوبی نداشتیم و بازیکنان در باشگاه‌هایشان به آمادگی کامل نرسیده بودند. از آقای شیخ سالم الوهیبی و مجلس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عمان تشکر می‌کنم که توانستند هر آنچه نیاز هست را برای تیم ملی فراهم کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    استرالیا تیم زیاد قدرتمندی نیست و عمان باید سه امتیاز رو میگرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی