نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
میسون گرینوود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میسون گرینوود مهاجم ۲۰ ساله تیم منچستریونایتد که به ضرب و شتم نامزدش متهم شده، حالا بیش از پیش به دردسر افتاده است.

نشریه «سان» در گزارشی نوشت، دردسرهای میسون گرینوود از زمان متهم شدن به ضرب و شتم نامزدش روز به روز بیشتر می‌شود.

نامزد گرینوود با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی در فضای مجازی که صورت و بدن او را خون‌آلود و کبود نشان می‌داد، مدعی شده بود که از سوی این بازیکن ۲۰ ساله مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دلیل آن را هم مقاومت در برابر تلاش مهاجم تیم ملی انگلیس به تجاوز عنوان کرد.

به دنبال این اتفاق نه تنها باشگاه منچستریونایتد گرینوود را تا اطلاع ثانوی از شرکت در تمرینات منع کرد بلکه پلیس هم او را دستگیر کرد و مورد بازجویی قرار داد. او تا کنون چهار روز در بازداشت به سر برده است وحالا اتهامات جدیدی نیز به پرونده‌اش اضافه شده که شامل خشونت  جنسی و تهدید به مرگ هم می‌شود. پیش از این گرینوود تنها به اعمال خشونت و ضرب و شتم متهم بود.

طبق ادعای نشریه «سان» بازجویی‌ها از گرینوود ادامه خواهند داشت تا به تمامی اتهاماتی که علیه او وجود دارد رسیدگی شود. این اتفاق برای گرینوود تبعات فراوانی داشته که محرومیت از شرکت در تمرینات منچستریونایتد تنها یکی از آنها بوده است. شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی به عنوان اسپانسر شخصی گرینوود نیز همکاری‌اش با او را به حالت تعلیق درآورده است. آخرین مورد هم حذف شدن کاراکتر گرینوود از بازی ویدئویی فیفا ۲۲ بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پروانه IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    این اتهامات به خیلی از مردان ایران وارده. اصلا عادیه. خشونت جنسی تو ایران و ترساندن و خشم به همسر زیاد. همه بایس نوسط شرکت نایک محروم بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی