ناصر محمدخانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر محمدخانی در ورزشگاه پیکان شهر حاضر شد و کنار یحیی گل‌محمدی به تماشای بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان نشست.

خبرورزشی - پرسپولیس به منظور آمادگی بیشتر برای مصاف با فولاد در سوپرجام و همچنین ادامه بازی‌های لیگ، در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۵ به مصاف پیکان رفت.

خودروسازان امروز در ورزشگاه پیکان‌شهر میزبان سرخ‌ها بودند و این دیدار که پشت درهای بسته برگزار شد یک میهمان ویژه داشت. ناصر محمدخانی، پیشکسوت دهه ۶۰ قرمزها به اردوی تیم سابقش آمد و ضمن دیدار با اعضای تیم کنار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت نشست و این مسابقه را تماشا کرد.

هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر برای حل مشکلات و بازگشت یحیی به تیم از پیشکسوتان خود تقاضای پادرمیانی داشتند و حضور ناصرمحمدخانی کنار گل‌محمدی اتفاق قابل توجهی به شمار می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناصر طرقی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بهتره جناب علی کریمی که مورد علاقه اکثر هواداران پرسپولیس است نیز حمایت قاطع خودش را همانند سایر پیشکسوتان عزیز اعلام کنه و بیخود با استوری های خودش آب به آسیاب رقبای ما نریزد واقعا اگه آقای کریمی سر مربی پرسپولیس بود میتونست اینقدر تحمل مشکلات را که آقا یحیی تحمل کرد داشته باشد من که با توجه به خصوصیتهای آقای کریمی باور نمیکنم همانطور که مشکلات تیم محبوب و ریشه دار ما را در شهر رشت تحمل نکرد و در اوج مسائل مالی تیم که نیاز به وجودشان بود استعفاء داد.
  • shahram US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    درود, چه اتفاق جالبی .... "پرسپولیس " امروز این بازی رو ۳-۲ برد ...." درست ۱۰ سال پیش , پرسپولیس ۱۰ نفره در مدت ۱۰ دقیقه ... بازی ۲-۰ باخته رو ۳-۲ با پیروزی تمام کرد ..." تنها تفاوت این بود که امروز " پیکان " ۳-۲ باخت , بازی قبلی " استقلال " .... زنده باد پرسپولیس قهرمان ...!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی