غلامپور شرایط دروازه‌بان استقلال را تأیید کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صحبتی که بهزاد غلامپور در تمرین روز سه شنبه تیم استقلال با فرهاد مجیدی انجام داد آخرین شرایط دروازه‌بان اصلی این تیم را به مثبت و مطلوب توصیف کرد.

آمادگی بالای سید حسین حسینی برای حضور دوباره درون دروازه استقلال تا حد زیادی کاددر فنی این تیم را امیدوار کرد که مشکلی بابت اتفاقات اخیر در رابطه با روحیه این دروازه‌بان ۲۹ ساله به وجود نیامده باشد.

پس از بیماری بیرانوند در اردوی تیم ملی که به ویروس کرونا مبتلا شد بسیاری انتظار داشتند دراگان اسکوچیچ، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال که نیم فصل موفقی را پشت سر گذاشته بود و تیمش با کمترین گل خورده و بدون باخت در صدر جدول قرار داشت به اردوی تیم ملی دعوت شود اما محمدرضا اخباری به عنوان دروازه‌بان جانشین به اردوی تیم ملی دعوت شد.

حسینی این روزها در اوج آمادگی کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش تمرین می‌کند تا بهزاد غلامپور درباره شرایط روحی او به مجیدی اطمینان بدهد که مشکلی بابت همراهی استقلال در دیدار مقابل هوادار نخواهد داشت.

ناگفته نماند؛ بهزاد غلامپور بلافاصله پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا علیرضا بیرانوند و دعوت نشدن حسین حسینی به اردوی تیم ملی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به حمایت از دروازه‌بان اصلی استقلال پرداخت و نوشت: «با توجه به کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت، معیار دعوت دیگر چه میتواند باشد؟».

استقلال در حالی روز جمعه هفته جاری به مصاف تیم هوادار می‌رود که در بازی رفت نیز حسین حسینی درون دروازه این تیم ایستاد و با کلین شیت توانست در کسب اولین سه امتیاز فصل جاری استقلالی ها سهم عمده ای داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی