نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
علیرضا واحدی نیکبخت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق فوتبال ایران و بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس معتقد است اسکوچیچ باید فرصت بیشتری به سیاوش یزدانی می‌داد.

با علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سال‌های نه چندان دور تیم ملی  و استقلال در خصوص صعود تیم ملی و شرایط این روزهای استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

در مورد ۲ بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات و صعود تیم ملی به جام جهانی چه صحبتی داری؟

خب در ابتدا به بازیکنان، کادرفنی و مردم ایران تبریک می‌گویم. زودترین صعود تاریخ فوتبال ما به جام جهانی رقم خورد که به نظرم اتفاقی مهم برای ما بود. خداراشکر بدون دردسر و بدون دغدغه به جام جهانی رسیدیم و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی هم نتایج مطلوبی برسیم.

به نظرت این تییم ملی توانایی گرقتن نتایج خوب و صعود به دور دوم جام جهانی را دارد؟

ما تیم خوب و کاملی داریم. اگر برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد و این تیم خوب آماده شود، قطعا می‌توانیم به دور دوم هم فکر کنیم. امیدوارم فدراسیون حمایت خوبی از تیم ملی انجام دهد و شاهد درخشش تیم ملی در جام جهانی باشیم.

به نظرت بازیکنان فعلی تیم ملی بهترین نسل فوتبال ما هستند؟

نمی‌شود گفت بهترین نسل فوتبال ایران هستند. ولی واقعا بازیکنان فوق العاده ای داریم که اکثرا لژیونر هستند. به نظرم یکی از بهترین نسل‌های تاریخ فوتبال ایران همین نفرات هستند ولی نسل ۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶  هم فوق العاده بودند.

بعضی‌ها معتقدند تیم ملی با اسکوچیچ در جام جهانی موفق نخواهد شد. نظرت در ایین رابطه چیست؟

اسکوچیچ بهترین نتایج را با تیم ملی گرفته و بدون باخت ما را به جام جهانی برد. حق اسکوچیچ است که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند چون بسیار خوب کار کرده است. آن‌هایی که به دنبال تغییر مربی هستند، بهتر است روی زیرساخت‌های فوتبال کار کنند و آن‌ها را درست کنند تا فوتبال ما پیشرفت کند. به نظر من اسکوچیچ گزینه مناسبی برای تیم ملی در جام جهانی خواهد بود و باید به او این فرصت داده شود.

قبل از بازی با امارات به دلیل اینکه سیاوش یزدانی در ترکیب قرار نگرفت، استوری گذاشتی و از او به شدت حمایت کردی

خب سیاوش در استقلال فصل بسیار خوبی را سپری می‌کند و استقلال کمترین گل خودره را تا اینجا داشته است. چرا نباید به سیاوش فرصت بازی برسد، من فکر می‌کنم در حقش ظلم شد. من می‌دانم که نظر مربی تیم ملی شرط است ولی وقتی شجاع خلیل زاده محروم بود، یزدانی می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند. من نظرم این است که به جای بازی دادن به یک مدافع چپ در پست غیرتخصصی، اسکوچیچ باید از یزدانی در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد. من نمی‌گویم سیاوش در همه بازی‌ها باید فیکس تیم ملی باشد ولی در این مدت که عالی کار کرده، اسکوچیچ می‌توانست فرصت بیشتری به او بدهد.

در مورد رای کمیته استیناف که کسر امتیاز از گل گهر را تایید کرد، چه صحبتی داری؟

من تخصصی در این خصوص نمی‌توانم صحبت کنم ولی به نظرم رای عادلانه بود. من فکر می‌کنم تخلفی انجام شد که هم کمیته انضباطی و هم کمیته استیناف این رای را صادر کرد.

استقلال را در ادامه فصل چطور می‌بینی؟

خیلی خوشحالم که استقلال به آرامش رسیده و این موضوع خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. من فکر می‌کنم استقلال با این کادرفنی و مدیریت راهش را پیدا کرده و به ثبات لازم رسیده است. امیدوارم همین روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و شاهد قهرمانی استقلال در این فصل باشیم.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی اصیل IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چه ظلمی؟ بازیکن که دو تا بازی ملی نداره و نزدیک سی سال داره مگه چقدر فرصت بازی در این ترافیک تیم ملی بهش میرسه؟ یک کم منطقی باشین حتی بهتر بود بجای اون یه مدافع جوانتر دعوت بشه که پشتوانه ای برای آینده باشه این بازیکن که در جام جهانی هم فیکس نیس بعد جام هم که با این سنش خداحافظی از تیم ملی چاره کارش هست، پس بردنش به جام جهانی چه فایده داره؟! در خصوص رأی کمیته استیناف هم بنده با یک عمر هواداری ترجیح میدم تیم تاج مثل قدیم در زمین بازی برنده بشه نه بازیهای بیرون زمین، بخاطر همین هوادارش شدیم که در زمین میبرد
    • /// IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      شجاع خلیل زاده چند سالش است برادر من؟بازیکن ۳۳ ساله بازی کند خوب است اما بازیکن ۳۰ ساله نباید بازی کند،خلیل زاده پشتوانه میشود برای تیم ملی؟ایشان تا کی بازی خواهند کرد؟خلیل زاده مگر قبلا فیکس تیم ملی بود که در این سن و سال فیکس شده؟ به نظرم اسکوچیچ نتایج عالی گرفته و باید بماند اما قبول کنیم که نقطه ضعف هایی هم دارد،یکی اینکه به برخی از بازیکنان بیش از حد اعتماد میکند و هر چقدر هم که بد بازی کنند باز یا فیکس هستند و یا تعویضی،نمونه اش همین محرمی که سوتی های زیادی هم دارد به خصوص مقابل لبنان و امارات اما زمانی هم که مصدوم بود بازی میکرد و اسماعیلی فر که در بهترین شرایط خودش است اصلا دعوت هم نمیشود،ضعف دیگر هم در تعویض هایش است که بسیار دیر هنگام هستند و بی فایده،در واقع اسکوچیچ از اینکه ترکیب برنده دست بزند به شدت میترسد،همین اشتباه بچگانه محرمی که باعث ۱۰ نفره شدن تیم شد آیا اگر مقابل یک تیم بزرگ بود قابل جبران بود؟
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آخه کدوم ادم عاقل میادتیمی که بهترین نتایج تاریخ گرفته وبهترین ارنج وبهترین بازیکن وبهترین کادرفنی روداریم چرابایددست به تیم زدمگه بابازی ندادن یزدانی اشتباه بوده مگه تیم گلی دریافت کرده که بخوادبازیکن تعقیربده یزدانی هزارباردراستقلال اشتباه کرده که کمک داوروکمیته انظباتی آن راپوشاندن استقلال نتیجه نگرفته بهش نتیجه دادن ۹۰درصدگلهای استقلال براش پنالتی گرفتن وبقیه امتیازشونوکمیته انظباطی بهش داده اگه نظرکمیته استیناف برعکس بودبازم میگفتیدعادلانه شما اگه اعدالت میشناختیدبازیکن خارجی شما ۳تابازی بدونه کارت بازی کردن پس اگه اعدالت باشداستقلال هم بایدجریمه میشوداجب جریمه گل گهرعادلانست ولی جریمه نشدن استقلال قیره عادلانه نیست یا۲تابازیکن سربازداشتن ولی بازم ماس مالیش کردن مدارک دروست موجوده ولی بامدارک جعلی ماس مالیش کردن اینارومیگین اعدالت پس شما ازاعدالت بونبوردیداگه به ای اف سی شکایت کنه گل گهراوناامتیازگل گهربه هش میدن هیچی سازمان لیگ ایرانم جریمش میکنندهیچی تازه استقلالم جریمه میشه اونوقط اعدالت می فهمیدچیه
    • /// IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      شما با این نظرات فقط سطح علمی خودت را نشان میدهی،یک دانش آموزی سوم ابتدایی از شما بهتر مینویسد،اگر نوشتن بلد نیستی مجبور نیستی با غلط های املایی عجیب و غریب و حرف های کاملا غلط نظر بنویسی،استقلال ۲۱ گل زده که فقط ۴ گل آن پنالتی بوده چگونه میشود ۹۰ درصد؟برو به درس و مشق هایت برس تا لااقل اینگونه آبروی خودت را نبری،۵ بار خواستی بنویسی عدالت اما هر ۵ بار نوشتی اعدالت! تعقیر دیگه چیه؟چه کسی به جناب عالی گفته خارجی های استقلال کارت بازی نداشتند؟فقط همین مانده که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیاید بگوید تا این دو بازیکن سرباز نیستند تا شما باورتان شود! همه دروغ میگویند فقط حرف شما و جناب گرشاسبی درست است.
  • هوادار تیم ملی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    از دیروز تا حالا با هزار تا بازیکن سابق استقلال مصاحبه کردین و در مورد یزدانی سؤال پرسیدین چقدر از یزدانی گرفتین برای این مصاحبه های سفارشی
  • لنگپولیس IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چه بخواهیم چه نخواهیم ؛ بخاطر تحریم های ظالمانه و نبود بودجه کافی فدراسیون فوتبال و مسدودی حساب ها نزد فیفا... این اسکی چی دو زاری سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی می مونه 👍👍
  • وطن IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    نیکبخت روزی که رفتی تیم مقابل دل من نوجوان اون روز رو شکستی من هیچوقت نمیتونم شمارو استقلالی بدونم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی