نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ژاوی، دنی آلوس را از فهرست بارسلونا کنار گذاشت/ ستاره برزیلی قربانی اوبامیانگ و ترائوره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آداما ترائوره و پیرامریک اوبامیانگ، خریدهای جدید بارسلونا برای بازیکن برزیلی این تیم، دنی آلوس، دردسرساز شدند.

دنی آلوس بازیکن برزیلی و باتجربه بارسلونا که به تازگی به این تیم پیوسته نمی‌تواند بارسا را در رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

به نظر می‌رسید بارسلونا قصد دارد که از بین آداما ترائوره و پیر امریک اوبامیانگ یک بازیکن را از لیست خود کنار بگذارد ولی ظاهراً این دنی آلوس است که با نظر ژاوی سرمربی بارسلونا و کادر فنی در فهرست اروپایی این تیم قرار نخواهد گرفت. پیش از این فران تورس به عنوان اولین خرید زمستانی کاتالان‌ها به این تیم پیوسته بود و با اضافه شدن ترائوره، اوبا و آلوس این تعداد به چهار نفر رسید.

چهارشنبه آخرین مهلت ارسال فهرست اروپایی تیم‌ها به یوفا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی بود. با توجه به ماده ۴۶ آیین نامه یوفا مبنی بر این که تیم‌ها در نیم فصل فقط سه بازیکن جدید را می‌توانند وارد لیست خود کنند، بارسلونا باید از حضور یکی از بازیکنان جدید خود در لیگ اروپا صرف نظر کند.

بارسلونا همچنین در لیگ اروپا نمی‌تواند از فران جوتگلا و عبدالصمد الزلزولی استفاده کند. دلیل این موضوع این است طبق قوانین یوفا، برای استفاده از بازیکنان تیم ب در فهرست اروپایی تیم اصلی، باید دست کم ۲ سال از مدت زمان حضور بازیکن مد نظر در تیم ب گذشته باشد.

این در حالی است که فران جوتگلا و عبدالصمد الزلزولی در همین تابستان گذشته به تیم ب بارسلونا پیوستند.

ژاوی، دنی آلوس را از فهرست بارسلونا کنار گذاشت/ ستاره برزیلی قربانی اوبامیانگ و ترائوره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی