نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا که به نظر می‌رسد دیگر تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی امید ندارد، به فیفا اعلام کرد دیگر مدیرفنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

تابناک نوشت: مهدی مهدوی کیا که همزمان با سرمربیگری تیم ملی امید، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر فنی فدراسیون هم انتخاب و معرفی شده بود، این هفته از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داد.

گویا فیفا با تمامی اشخاصی که نام شان به عنوان مدیر فنی فدراسیون‌های عضو فیفا آمده، ارتباط برقرار کرده و از آنها خواسته در همایش مدیران فنی فدراسیون‌ها شرکت کنند که مهدوی کیا در پاسخ به این دعوت اعلام کرده او دیگر مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

استعفای مهدوی کیا از تیم امید و همکاری با عزیزی خادم؟!/ فیفا به فدراسیون فوتبال نامه نوشت

گفته می‌شود در پی این ادعای مهدوی کیا، فیفا با ارسال نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص استعلام گرفته و از فدراسیون فوتبال خواسته یک مدیرفنی جدید به جای مهدوی کیا معرفی کند و یا از مدیرفنی فعلی اش که نامش در سایت فیفا ثبت شده، بخواهد در جلسه آنلاین فیفا حضور داشته باشد.

مهدی مهدوی کیا در حالی از همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داده که به عنوان سرمربی تیم ملی امید نیز هیچ قراردادی با این فدراسیون ندارد.

مهدوی کیا و همکارانش در کادرفنی تیم ملی امید فاقد قرارداد با فدراسیون فوتبال هستند. اردوهای تیم ملی امید هم یکی پس از دیگری منتفی شده است. شب گذشته در اعتراض به همین لغوهای متوالی، چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی امید نیز از ادامه همکاری با این تیم منصرف شد و استعفای خود را با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sweety IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    جناب مصطفوی الان میان و از مدیریت دانش بنیان و خوبان عالم عزیزی خادم تعریف کرده و این اقدام در عدم ثبت قرارداد را مدرن ترین گونه مدیریت در فوتبال دهه جدید نام می برند البته همه عالم و آدم در فوتبال مقصرند جز ایشان و عزیزی خادم که پستی به ایشان داد ممنون از این مدیریت پسامدرن در دهه سوم قرن ۲۱
  • 6 IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    دمت گرم اقای مهدوی کیا این فدراسیون لایق شما نیست
  • صمدقلی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    حالا اوباش فحاش مجازی بروند سرمربی پیدا کنند برای تیم ملی امید. نتایج خیلی درخشان تیم ملی در دوره حضور ساقی جک تری دی از یاد هیچ کس نرفته.
  • آریهان DE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    از اول اشتباه کرد که حاضر به همکاری با افراد فاسد و نادان شد.مهدی لزومی نداره که خودشو کوچیک کنه واسه یه مقام بی ارزش.
  • سورن DK ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    چیا فوادی همون نبود که همراه با علی خطیر در اقدامی غیر ایرانی به دروغ به النصر گزارش داد پرسپولیس از بازیکن غیر مجاز استفاده میکنه و شادی گل عیسی آل کثیر بنده خدا رو به حرکت نزادپرستانه تشبیه کرد؟! امثال ایشان در فدراسیون عزیزی خادم دارای جایگاه هستن؟!؟!؟
  • ناشناس IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    چیا فوادی همون خائن به به کجا هم سمت داره
  • ali perspolisi US ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    برو بسلامت
  • آنالیزور DE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    بی احترامی به منافع تیم ملی یک کشور و رها کردن به این شکل که با بی خبری و موش و گربه بازی هست ؛ نشاندهنده سطح مدیریت فوتبال کشور هست که تا چه حد تاکید و انگیزه صعود به المپیک رو داشتن که اینچنین بی برنامه و بی قرارداد تیم رو دادن دست یه فرد بی خیال که انگیزه ایی برای کمک به تیم ملی کشورش نداره ! هر چند مهدوی کیا با استوری چند وقت قبلش با زبان بی زبانی اعلام کرد که وطن و خاک و میهنش کجاس . اما مسئولین بی مقدار و بی لیاقت برای وزن دادن به مدیریت خودشون بیشتر بدنبال بازی با اسامی هستن وگرنه روی هوا و بدون مکتوب کردن قرارداد اعضای فنی ، تیم رو تحویل گروه رزومه سازی نمیدادند .
  • م IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    الان وطن فروش های آلبانی نشین میگن سر قضیه اسراییلیه 🤣😂😆😆 اون مال پنج شش ماه پیشه!!!🤣😂😆😆 میگن نخبه مملکتو بردید وقتی پنج دانشمند مملکت را شهید میکنند نخبه پراکنی نیست؟؟؟؟
  • شهرام IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    امثال مهدوی کیا بدرد فوتبال ایران و حتی کار در کشور ایران نمی‌خورند!! در فوتبال ایران و کلا کار در سطوح بالای مدیریتی ایران افرادی فاسد و زیر و رو کش پشت هم انداز دروغگو خیانتکاری که روابط قوی کثیف دارن و موفقیت های مقطعی رو به هرچیزی حتی مصالح کشور ترجیح میدن و ازشون هم در همه سطوح حمایت میشه و به تخلفات و فسادهای مختلف شون در هیچ دولتی رسیدگی نمیشه!!! بدرد میخورند مانند مانند فرهاد مجیدی سردار اجرلو!!!
  • اااا IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    استعفا بده بهتره به نظر من و دنبال زندگی بی حاشیه ی خودش باشه تا بعد ببینیم چی میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی