نواک جوکوویچ بالاخره سکوت خود را شکست/ نوله به رئیس‌جمهور چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوق ستاره صربستانی تنیس جهان، بعد از جنجال استرالیا که منجر به کنار گذاشتن او شد، برای اولین بار در این مورد حرف زده است

نواک جوکوویچ اولین حضور خود در رقابتهای این فصل تنیس را در مسترز دوبی تجربه می‌کند، رقابتی که قرار است از ۲ اسفند به بعد برگزار شود.

او بعد از جنجالی که بابت حضورش در گرند اسلم استرالیا با وجود آمد و در نهایت نیز از حضور در این تورنمنت محروم شد، در کشور خود مورد استقبال گرم السکاندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان قرار گرفت.

جوکوویچ حالا بابت این حمایت از رئیس جمهور کشورش تشکر کرده است و سکوت خود را در مورد جنجال استرالیا که به دلیل نزدن واکسن کرونا توسط او رخ داد، شکسته است: «به عنوان رئیس جمهور کشور، شما هیچ اجباری بابت حمایت از من نداشتیم اما این کار را انجام دادید. می‌خواهم بدانیم که من چه احساس خوبی بابت این حمایت دارم. سپاسگزاری‌ام از شما و مردم صربستان روز به روز بیشتر می‌شود. بعد از آنچه در استرالیا رخ داد می‌دانم که این ارتباط برای همیشه تداوم خواهد داشت. لطفا صبور باشد. در هفت تا ۱۰ روز آینده من جزئیات زیادی را در مورد همه اتفاقاتی که آنجا (استرالیا) افتاد خواهم گفت.»

بسیاری از هواداران تنیس در سراسر جهان منتظر هستند تا ببینند جوکوویچ چه توضیحی در مورد وضعیتی که در استرالیا ایجاد شد خواهد داشت. او از آن زمان سکوت مطلق کرده و هیچ توضیح و گلایه‌ای بابت کنار گذاشتنش از اولین گرند اسلم سال ۲۰۲۲ نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خسرو IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    بس دورغ گفتیم از آسیا جا ماندیم افتاب به قوله قدبمهازیره بادیه نمیماند
  • نادر DE ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    نداشتیم و بدانیم که واکسن زدن اونم از نوع فایزر بسیار مفید بوده و راه رو برای رسیدن به خدا هموارتر می کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی