نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
۲ |
۳
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مصر بعد از صعود به فینال جام ملت‌های آفریقا به شدت علیه داور موضع‌گیری کرد.

تیم ملی مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی‌روش در نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا به مصاف کامرون میزبان رفت و این بازی در وقت های قانونی با نتیجه تساوی بدون گل رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. شاگردان کی‌روش در ضربات پنالتی موفق شدند با نتیجه ۳-۱ رقیب خود را شکست دهند و راهی فینال شوند.

در این بازی کارلوس کی‌روش در ۳ دقیقه پایانی بازی به دلیل اعتراض شدید به داور دوبار متوالی کارت زرد گرفت تا از کنار زمین اخراج شود و بازی فینال را از دست داد. کی‌روش بعد از این بازی به شدت به قضاوت داور اعتراض کرد و گفت: «متاسفم از کنفدراسیون فوتبال آفریقا که برای چنین بازی سطح بالایی چنین داوری را برای قضاوت انتخاب کرده است. داور بدون تجربه و بدون سطح که فقط برای نشان دادن خودش قضاوت می‌کند.»

وی افزود: «داور وقتی در رختکن بودیم برای ترساندن بازیکن آمد. تصمیمات او علیه مصر بود. کنفدراسیون فوتبال آفریقا به مصر احترام نگذاشت. زمان‌بندی بازی‌ها و کیفیت زمین و انتخاب داوران همه علیه مصر بود. این داور بعد از قضاوت‌های اشتباهش چگونه می‌تواند در جام ملت‌های آفریقا حضور داشته باشد؟ چه کسی این موضوع را متوجه می‌شود؟ هیچکس صدای ما را نمی‌شنود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    جمله آخر مصاحبه ی این آدم فقط از دهان یک استعمارگر برای ایجاد تفرقه بین دو ملت خارج میشه! کاری که در ایران هم کم انجام نداد!
  • شادمهر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    خیلی عصبیه کلا اینهمه سرمربی کنار زمین اند ولی هیچکدوم مث کی روش اونقد عصبی و پرخاشگر نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی