تغییر موضع جادوگر در خصوص یحیی و بازیکنان پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی برخلاف چند روز پیش از سرمربی پرسپولیس دفاع کرد.

جدیدترین صحبت‌های چهره محبوب هواداران پرسپولیس درباره سرمربی این تیم، متفاوت با استوری بسیار معنادار او درباره شرایط پرسپولیس است.

علی کریمی چند روز قبل و در استوری جنجالی‌اش درباره شرایط پرسپولیس، بدون اسم بردن از یحیی گل‌محمدی، به تمدید قرارداد و او همکارانش در دوران صدری اشاره کرده و نوشته بود: «هنوز نمی‌دانم چطور صدری زمانی که مدیرعامل بود از درون تیم کاملا حمایت شد و تنها چند ساعت بعد از استعفا مورد نقد قرار گرفت. همه می‌دانستند که مشکل مالی هست اما قراردادها با رضایت طرفین چندین ساله تمرین شد.»

چند روز بعد از این قضیه بود که گفته شد قطع همکاری پرسپولیس با فیزیوتراپ سابقش دلیل اصلی دلخوری علی کریمی از یحیی گل‌محمدی بوده، حالا کریمی در تازه‌ترین صحبتهایش در برنامه فوتبال ۱۱، در واکنش به استعفای یحیی گل‌محمدی، از  او حمایت کرده است. کریمی گفت: «یحیی گل‌محمدی از جهاتی برای استعفا دادن حق داشت. او نیازهای اولیه برای کار کردن را می‌خواست. ساده‌ترین امکانات زمین تمرین هست که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته زمین تمرین خوب مهیا کند. واقعا برای باشگاهی مثل پرسپولیس بد است که زمین تمرین خوب نداشته باشد.»

حالا باید دید صحبت‌های کریمی باعث می‌شود که دلخوری سرمربی پرسپولیس و همکارانش از او به خاطر استوری‌اش برطرف شود یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    کریمی بازیکن دوس داشتنی و به جرات یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایرانه ولی...ولی متأسفانه بارها نشون داده در بعضی موارد تندروی خاصی داره و به قولی جوگیر میشه. مشخصاً، برعکس دایی که خیلی حساب شده هم حرف میزنه و هم عمل می‌کنه، ثبات در کارها، رفتار و حرفهای کریمی خیلی وزن کمی داره.
  • محسن IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    ارتش مجازی قرمزها حتی یکی مثل علی کریمی رو هم تحت نفوذ داره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی