نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
در استقلال به من ظلم شد/ امیدوارم رفتاری که با من شد با بازیکن دیگری نشود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال هوادرا ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

بابک مرادی بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم اما برای من سخت بود که بعد از جدایی از استقلال برابر این تیم بازی کنم. استقلال تیم گردن کلفتی در ایران و آسیا است و بازی را بردند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: همه می‌دانند استقلال را خیلی دوست دارم اما شرافتم را زیر سوال نمی‌برم. با سیاوش یزدانی صحبت کردم و اعتقاد داشتم پنالتی شد. بازی برابر استقلال برایم سخت بود اما  مقابل هر تیمی بازی کنم برایش تعصب دارم. شرافتم را دوست دارم و اعتقاد داشتم آن توپ پنالتی بود.

او همچنین گفت: جدایی من از استقلال در اختیار من  نبود. دوست داشتم  بمانم و وقتی به استقلال آمدم می‌خواستم به تیم ملی برسم اما آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. پست من پستی نبود که دوست داشتم بازی کنم. الان در هوادار آقای عنایتی گفته‌اند به عنوان فروارد و وینگر از من استفاده خواهند کرد. وقتی قرار بود جدا بشوم به باشگاه رفتم و هر چیزی آقای آجرلو گفتند قبول کردم و بعد از تمدید کردم کادر فنی مخالف بود و من هم از آقای آجرلو خواستم رضایت نامه  بدهند تا بروم. هر موقع شرایط باشد با دل و جان برمی‌گردم. استقلال تیم بابک مرادی‌ها است و امیدوارم رفتاری که با من شد، با بازیکن دیگری نشود. برمی‌گردم  و حقم را می‌گیرم. عشق من استقلال است و به من ظلم شد. کسانی  که من ظلم کردند را می‌بخشم. امیدوارم استقلال اخر فصل  جشن قهرمانی بگیرد.

او درباره دیدارش با فرهاد  مجیدی هم گفت: آقای مجیدی سرمربی من بوده و هر اتفاقی رخ داده را کنار می‌گذارم و احترام بزرگ‌تر خودم را نگه می‌دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    احسنتم به جناب بابک مرادی که اینقدر با فرهنگ وبا ادب هست ودل دریایی دارد ایشان شخصیت والایی دارد که درهمه حال احترام بزرگتر خود را حفظ می‌کند درود خدا براوباد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی