نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
تعطیلی لیگ فوتبال زنان و نارضایتی مربیان باشگاه‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم خاتون بم با کسب پیروزی پرگل مقابل ملی‌پوشان شهرکرد به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

بمی ها در هفته هشتم لیگ مقابل ملی‌پوشان شهرکرد با نتیجه پرگل ۱۷ بر صفر پیروز شدند تا با ۲۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به شهرداری سیرجان به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

در دیگر بازی مهم این هفته شهرداری سیرجان با ۹ گل سارگل بوشهر را شکست داد و با ۱۹ امتیاز در رده دوم ایستاد. اما درمهمترین بازی هفته و دربی اصفهان دو تیم سپاهان و ذوب آهن به تساوی صفر- صفر رضایت دادند. حتی هاجر دباغی بهترین گلزن رقابتها هم نتوانست برای سپاهان کاری کند و زهرا خواجوی دروازه اش را بسته نگاه داشت.

اما بیان محمودی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی در خانه می گوید: «نبود بازیکنان برنامه‌های من را بهم ریخت و به تیم ضربه زد، امیدوارم فدراسیون و سرمربی تیم ملی یک برنامه‌ریزی درست داشته باشند و دغدغه‌های باشگاه راهم ببینند. برنامه لیگ آن طور که باشگاه‌ها می‌خواستند نشد.»

او در خصوص عملکرد شاگردانش هم بیان می کند: «بیشتر دقایق بازی در اختیار ما بود، یک گل به ثمر رساندیم که داور آفساید اعلام کرد و پنالتی تیم ما گرفته نشد که باید فیلم این صحنه‌ها را کارشناسان بررسی کنند زیرا پنالتی را من با چشم خود دیدم، اما حواس داور به کمک داور بود و صحنه پنالتی را ندید. ذوبی ها خیلی وقت کشی کردند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی تمام شد. امیدوارم در بازی آینده این دو امتیاز را جبران کنیم.»

مهسا آقابزرگی، مربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن هم در جواب اعتقاد سپاهانی ها به وقت کشی تیمش می گوید: «بازی درگیرانه ای شاهد بودیم، متأسفانه چیزی که از بازیکنان می‌خواستیم اجرا نکردند به خصوص در حمله که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردند. در ضمن اعتقادی به این موضوع ندارم و وقت کشی در کار نبوده است. به نظر من افساید هم ۱۰۰ درصد درست بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی