نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ما میزبان بودیم اما وقتی گل می‌خوردیم استقلال تشویق می‌شد/ فتاحی چکاره است با ناظر بازی خوش و بش می‎‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست تیم هوادار گفت: چطور ممکن است ما طرفدارانمان را به استادیوم آورده باشیم در حالی که وقتی استقلال گل می زد جایگاه تماشاگران از شادی به هوا پرتاب می شدند؟

انتقاد بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال نسبت به حضور تماشاگران در استادیوم انقلاب کرج با واکنش مدیر تیم هوادار مواجه شد. علی طهماسبی در گفتگو با خبرورزشی، درباره حاشیه‌های دیدار استقلال و انتقادات سرپرست تیم استقلال نسبت به بی نظمی در استادیوم انقلاب کرج اظهاراتی را مطرح کرد.

درباره اتفاقات حاشیه ای بازی این تیم مقابل استقلال انتقاداتی مطرح شده است. آیا شما هوادار به ورزشگاه برده بودید؟

تیم هوادار مثل مرغی شده که هم در عزا سرش را می‌برند و هم در عروسی! ما هم در خانه حریفان مان مهمان هستیم و هم در خانه خودمان. این اتفاق را قبلا هم در برخی بازی‌هایی که در انقلاب کرج برگزار کردیم شاهد بودیم.

چطور؟

ما در رابطه با عدم حضور افراد غیر مسئول و تماشاگر، تا آنجا به بازیکنان و اعضای تیم هشدار داده بودیم که حتی وقتی تعدادی از آنها خواستند افراد نزدیک و خانواده درجه یک خودشان را به استادیوم بیاورند مدیرعامل باشگاه به خاطر رعایت شرایط کرونایی به ویژه برای تیم استقلال، همه را از این اقدام منع کرد.

پس تماشاگرانی که در جایگاه ویژه نشسته بودند از طرف چه کسی آمدند؟

خودتان قضاوت کنید! ما با توجه به پیش‌بینی چنین شرایطی از حاشیه‌های روی سکوها فیلمبرداری کردیم و مستنداتش را داریم. جالب است بدانید وقتی استقلال به گل رسید جایگاه تماشاگران مثل استادیوم آزادی غرق در شادی شد. آنها که خیلی روی دروازه ما خطر ایجاد نکردند اما در صحنه‌هایی که استقلال حمله می‌کرد هم، سکوی تماشاگران از شادی به هوا بر می‌خاست.

ما میزبان بودیم اما وقتی می خوردیم استقلال تشویق می شد/ فتاحی چکاره است با ناظربازی خوش و بش می‎ کند/تماشاگران داخل استادیوم ربطی به هوادار نداشتند

در رابطه با بی نظمی‌هایی که استقلالی‌ها مدعی هستند در اطراف زمین بوده و اینکه این افراد چطور وارد استادیوم شدند صحبتی دارید؟

ظاهراً ارتباطات برخی افراد آنقدر قوی است که می‌توانند افراد بیشتری را به ورزشگاه بیاورند. من به شخصه نمی‌دانم آقای سعید فتاحی سمتش در تیم استقلال چیست. او دائم در کنار زمین مشغول خوش و بش و خندیدن با ناظران بازی و داور چهارم بود. خودتان قضاوت کنید، تیم هوادار که طرفدار آنچنانی ندارد. ولی من رسماً حضور هر طرفداری از سوی تیم خودمان را تکذیب می‌کنم. تنها کسانی که از طرف هوادار در جایگاه حضور داشتند مدیرعامل و سه تن از اعضای هیئت مدیره بودند و بقیه افراد هیچ ربطی به تیم هوادار نداشتند. البته این تنها مشکل ما نبود.

مشکل دیگرتان چه بود؟

این موضوع به قبل از بازی برمی‌گردد. ما برای این بازی همه جوره ضرر کردیم. فقط دوبار بلیط پرواز به کیش برای اردوی نیم فصل تیم مان و هتل محل اردو برای بازی با استقلال را کنسل کردیم. اینکه بابت کنسلی‌ها متضرر شدیم بماند. برنامه‌های کادرفنی برای تمرینات نیم فصل هم به هم ریخت. از همه بدتر این است که تیم ما در خانه خودش گل بخورد و پشت‌سر نیمکتش عده‌ای هلهله کنند. البته در صحنه گل دوم هم چند ایراد پشت سر هم بود که هم آفساید بود و هم مثل والیبال بازیکن ما را شارژ کردند و گل زدند! خلاصه هر کاری می‌شد انجام گرفت تا ما در عین برتری بازنده شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    حرف های بچه گانه نزنید لطفا نمی شود آقای فتاح اگر کسی را می شناسد خودش رو به اون راه بزند که مثلا نمی شناسم. خوش و بش و احوالپرسی بخش از فرهنگ کشورمونه. در مورد هوادار هم اصلا حق با شما همه استقلالی بودند موضوع اینه وظیفه ایجات نظم و جلوگیری از ورود این افراد به عهده کدام طرف بوده؟
  • روزبه IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    خیلی علیه استقلال شکر خوری کنی کمیته ی انضباطی و کمیته ی اخلاق حسابت را می رسند شما حق نداری به سوگولی حکومت اهانت کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی