کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در ۲ سال گذشته کریستیانو رونالدو جشن تولدهایش را کاملاً متفاوت سپری کرد؛ در یکی مرسدس بنز هدیه گرفت و در دیگری کنار خانواده‌اش جشن کوچکی گرفت.

امروز تولد ۳۷ سالگی کریستیانو رونالدو است، و وقتی پای تولد در میان است اولین سؤالی که مطرح می شود کادوی تولد است. حالا برای مردی که همه چیز دارد اصلاً چه چیزی می‌توان خرید؟

به مناسبت تولد این فوق‌ستاره دنیای فوتبال نگاهی خواهیم انداخت به تولدهای او در دوران کرونا که سورپرایزهای جالبی هم برایش به همراه داشته است.

 کادوی تولد ۲۰۲۰

اگر شما جورجینا رودریگس باشید برای کریستیانو رونالدو یک مرسدس بنز G کلاس بزرگ و کادوپیچ شده می‌خرید و او که تا این اندازه عشق ماشین است را سورپرایز می کنید. البته این کادوی تولد ۳۵ سالگی کریس بوده است. جورجینا به عنوان هدیه ۳۵ ساله شدن این اسطوره، مرسدس جی کلاس ۹۳۰۰۰ پوندی خرید که حداکثر سرعتش ۱۳۶.۷ مایل بر ساعت است.

یک روبان بزرگ پاپیونی هم به دور این ماشین زیبا پیچید و هنگام فیلمبرداری از لحظه سورپرایز شدن رونالدو، دوستانش برایش آواز می‌خواندند. جورجینا ویدئوی این لحظات را در اینستاگرامش پست کرد و نوشت: «به مرد زندگی‌ام تبریک می‌گویم.» رونالدو کمی دیرتر در کنار کیک CR۷ خود ژست گرفت و عکسش را در اینستاگرام خود پست کرد و نوشت: «زمان جشن تولدم فرا رسیده است. ممنونم عشقم برای این سورپرایز شگفت‌انگیز».

کادو تولد رونالدو - مرسدس جی‌کلاس

تولد 35 سالگی رونالدو

۲۰۲۱

سال بعد، کریستیانو رونالدو تولد ۳۶ سالگی‌اش را در خانه و در کنار خانواده‌اش به شکلی خیلی ساده جشن گرفت و این فوق ستاره که آن زمان هنوز هم در یوونتوس بازی می‌کرد به شوخی گفت که قول نمی‌دهد که ۲۰ سال دیگر را هم در اوج فوتبال جهان سپری کند.

این برنده ۵ توپ طلا در کنار کیکش که طرح پرچم پرتغال داشت و یک بادکنک غول‌پیکر و نامزدش جورجینا و فرزندانش کریستیانو جونیور، اوا، متئو و آلانا عکس گرفت و این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت: «۳۶ سال! باورکردنی نیست! انگار همه چیز از دیروز شروع شد، اما این سفر پر از ماجراها و داستان‌های فراموش‌نشدنی است. اولین توپ من، اولین تیم من، اولین گل من... زمان پرواز می‌کند! از مادیرا تا لیسبون، از لیسبون تا منچستر، از منچستر تا مادرید، از مادرید تا تورین، اما مهم‌تر از همه از صمیم قلبم به جهان... من هرچه که در توان داشتم انجام دادم، هرگز عقب ننشستم و همیشه سعی کردم بهترین نسخه از خودم را ارائه کنم. در عوض شما به من عشق و تحسین، حضور و حمایت بی‌قید و شرطی هدیه کردید. و من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم. بدون شما نمی‌توانستم. حالا که تولد ۳۶ سالگی‌ام و ۲۰ سال بازی در سطح حرفه‌ای را جشن میگیرم متأسفم که نمیتوانم به شما قول ۲۰ سال دیگر را بدهم. اما چیزی که می‌توانم قولش را بدهم این است که تا زمانی که به راهم ادامه می‌دهم هرگز کمتر از ۱۰۰ درصدِ من را نخواهید دید! یک بار دیگر از تمام حمایت‌ها و پیامهای محبت‌آمیز و تبریک‌های ارزشمندتان تشکر می‌کنم. برای من ارزش بالایی دارد و همه شما جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارید.»

تولد 36 سالگی رونالدو

این جشن تولد آرام در خانه بهترین راه برای رونالدو بود تا یک سال به یاد ماندنی و موفق را به اتمام برساند.

جورجینا که هفته قبل برای جشن تولد ۲۸ سالگی‌اش با انعکاس تصویرش بر روی برج خلیفه دُبی توسط اسطوره سورپرایز شد، امشب برای تولد ۳۷ سالگی عشقش چه نقشه‌ای در سر دارد؟ باید صبر کرد و دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی