نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
هرگز نگفتم از کودکی طرفدار هال‌سیتی بودم/ هر کودکی که بازی فیفا را دارد هال‌سیتی را می‌شناسد/ خوشحال شدند که به زبان انگلیسی تسلط دارم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی گفت: با این که فقط ۸ دقیقه در اولین بازی ام به میدان رفتم ولی هرچه تلاش کردم نتوانستم نتیجه را تغییر بدهم و باختیم.

تیم هال سیتی در اولین بازی با حضور چند دقیقه ای مهاجم ایرانی‌اش در دقایق پایانی هفته سی ام در خانه یک بر صفر شکست خورد تا در رده نوزدهم باقی بماند.

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی دقایقی پس از اولین حضورش در چمپیونشیپ در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اولین حضورش در ترکیب تیم جدیدش و مطالبی که طی روزهای گذشته درباره علاقه‌مندی‌اش به تیم هال سیتی عنوان شده بود اظهاراتی را مطرح کرد.

اولین بازی ات را در چمپیونز شیپ انجام دادی؟

بله! در دقایق پایانی بازی (دقیقه ۸۴ به جای اسمالوود) به میدان رفتم و این در شرایطی بود که تیم ما در دقیقه ۵۱ یک گل از حریف عقب افتاد و یک بر هیچ عقب بودیم. تیم حریف «پرستون نورت‌اند» بعد از گل در لاک دفاعی فرو رفته بود و اتوبوسی دفاع می‌کرد. سرمربی تیم از دقیقه ۷۵ به من گفت که خودم را گرم کنم تا به میدان بروم. دستوراتی هم داد اما من در دقایق کمی که در زمین حضور داشتم خیلی تلاش کردم تا گل مساوی را بزنم اما نشد.

شرایط حضور در لیگ انگلیس چطور بود؟

با هشت دقیقه بازی نمی‌توان خیلی نظر درستی داد، ولی سرمربی تیم با توجه به اینکه من مدتی از شرایط مسابقه دور بودم و از طرفی تازه ۴ روز بود که در تمرینات شرکت می‌کردم، ترجیح داد در اولین بازی به این شکل در دقایق کمی وارد زمین شوم. امیدوارم در روزهای آینده و با انجام تمرینات بیشتر ضمن کسب هماهنگی با دیگر بازیکنان تیم بتوانم بهتر از اینها در خدمت تیمم باشم.

چه شد که شماره پیراهنت را ۲۰ انتخاب کردی؟

با توجه به اینکه شماره پیراهن‌ها در انگلیس تا ۴۵ بیشتر نیست، نتوانستم عدد مورد علاقه ام (۹۰) را بپوشم. شماره ۹ هم در تیم ما متعلق به یکی دیگر از بازیکنان انگلیسی است و من به همین خاطر با توجه به اینکه ۲۰ ساله هستم عدد ۲۰ را انتخاب کردم. ولی اصلا در قید و بند شماره پیراهن نیستم و فکر می‌کنم بهترین چیز عملکردم است. امیدوارم بتوانم شرایط خوبی را در این تیم از خودم نشان بدهم.

فکر می‌کنی بتوانی اینجا هم مثل زوریا در اوکراین بدرخشی و گل‌های زیادی بزنی؟

وقتی به زوریا رفتم تجربه امروز را نداشتم. الان هم نمی‌توانم بگویم خیلی بازیکن باتجربه‌ای هستم ولی به هر حال مدتی که در اوکراین بازی می‌کردم به تجربیاتم اضافه شد و حالا باید سعی کنم از همه آنچه در این مدت آموخته ام برای پیشرفتم استفاده کنم. سرمربی تیم خیلی به من کمک می‌کند و دوست دارد زودتر به فرم بازی کامل برسم. قطعاً کار در انگلیس سخت است و به این راحتی نمی‌توان پیشرفت کرد.

نگران نیستی؟

قبلا هم گفته ام از چالش‌های اینچنینی استقبال می‌کنم و دوست دارم خودم را در شرایط سخت قرار بدهم تا پیشرفت کنم.

سرمربی ات از این که توانستی خیلی زود با هم‌تیمی‌های حرف بزنی ابراز خوشحالی کرده بود؟

بله! او خیلی خوشحال شد وقتی فهمید من به زبان انگلیسی تسلط دارم. البته خیلی زبان انگلیسی ام خوب نیست ولی قطعاً با حضور در لیگ انگلیس بهتر می‌شود، چون اینجا ۸۰ درصد بازیکنان تیم انگلیسی هستند و با هم انگلیسی حرف می‌زنند. به همین خاطر توانستم زود با بقیه ارتباط بگیرم و اعضای تیم استقبال خوبی از من داشتند.

هرگز نگفتم از کودکی طرفدار هال سیتی بودم/ هر کودکی که بازی فیفا را دارد هال سیتی را می‌شناسد/ خوشحال شدند که به زبان انگلیسی تسلط دارم

در روزهای اخیر از قول تو عنوان شده بود که از بچگی طرفدار تیم هال‌سیتی بودی! واقعاً چنین حرفی زدی؟

(خنده) اصلا چنین حرفی نزدم! نمی‌دانم چه کسی این حرف را به این شکل برداشت کرده است! وقتی خودم این مطالب را درباره صحبت‌هایم شنیدم کلی خندیدم.

توضیح می‌دهی که اصل ماجرا چه بود؟

از من سوال شد لیگ انگلیس را چقدر می‌شناسی، من هم جواب دادم با توجه به اینکه از دوران کودکی طرفدار فوتبال انگلیس و برخی از تیم‌های انگلیسی بودم، همیشه مسابقات لیگ جزیره را دنبال می‌کردم. اتفاقاً گفتم که هال سیتی را هم می‌شناختم.

جدی؟

بله! امروزه از هر کودک و یا نوجوانی که در خانه‌اش بازی فیفا را دارد و آن را بازی می‌کند بپرسید، اسامی همه تیم‌های لیگ‌های معتبر اروپا مثل اسپانیا، ایتالیا و انگلیس را به خوبی می‌شناسد و من هم گفتم که با لیگ جزیره آشنا هستم و از کودکی طرفدار فوتبال انگلیس بودم. اما نمی‌دانم چطور عده‌ای این حرف را به این شکل تعبیر و معنی کردند که من از بچگی طرفدار هال‌سیتی بودم (خنده).

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    تسلط؟!!
  • . IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    اما من از بچگی طرفدار الغرافه بودم😂
  • یکی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    موفق باشی دوست داشتنی صیادمنش بی شک یکی از بازیکنان آینده دار و با استعداده ایرانه امیدوارم انگلیس هم بستری برای پیشرفتت باشه
  • سجاد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    انشالله با تیم هال سیتی بیای لیگ برتر و اونجا بدرخشی و بری تیمهایی مثل لیورپول چلسی منچستر و.... انشالله که هرجا میری موفق باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی