رضا اسدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس این روزها مورد توجه امیرقلعه نویی و باشگاه گل گهر سیرجان قرار گرفته است.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به گل‌گهر سیرجان خواستار جذب سعید صادقی و مهدی تیکدری شد. جالب آن که سعید صادقی که سابقه بازی زیرنظر یحیی گل‌محمدی در پدیده مشهد را هم دارد مدنظر سپاهان هم قرار گرفت و باشگاه اصفهانی هم برای جذب او به گل‌گهر نامه زد اما این باشگاه سیرجانی با خواسته هر دو باشگاه مخالفت کرد.

این درحالی بود که شنیده می‌شد احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس وجود دارد اما این موضوع منتفی شد.

با این وجود یحیی گل محمدی اصرار داشت مهدی تیکدری پرسپولیسی شود. بازیکنی که شایعه شده بود باشگاه سیرجانی برای جذب او ۱۱ میلیارد تومان به عنوان مبلغ رضایتنامه به تراکتور پرداخت کرد و با رقمی که به خود این بازیکن پرداخت شده انتقال این بازیکن حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه داشته است!

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس به رغم مخالفت سیرجانی‌ها و به خواست یحیی گل محمدی به مذاکرات خود ادامه دادند اما به جایی نرسیدند. در این میان اسم رضا اسدی وسط آمد. دو باشگاه کرمانی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان خواستار خرید این هافبک تدافعی در نقل و انتقالات نیم فصل شدند و این مرتبه مدیران پرسپولیس به فکر فرو رفتند.

رضا اسدی - مهدی ترابی

پیشنهاد جدید به گل گهر ارائه شد مبنی بر اینکه رضا اسدی با سعید صادقی یا مهدی تیکدری معاوضه شود اما شنیدیم جواب مسئولان باشگاه سیرجانی هم قابل تأمل بود: رضا اسدی را می خواهیم اما حاضر به معاوضه نیستیم. به جای آن حاضریم پول نقد بدهیم و این بازیکن را در نیم فصل به سیرجان ببریم.

آخرین پیشنهاد گل گهر سیرجان اما همان طور که قابل پیش بینی بود با مخالفت یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شد زیرا از کمبود بازیکن رنج می‌برند.

جالب آن که پس از این ماجرا سرمربی پرسپولیس با نگاهی تازه و توجهی بیشتر به رضا اسدی در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد و تصمیم گرفت نیم فصل دیگر پای خرید پرسروصدای تابستانی خودش بایستد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Farid US ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    Goel Mohamadi mesleh bacheha raftar mikonand, Asadi bazykon khouby hast in moraby balad nist chetoury iz in bazykon estefade konad 11
    • عشقپولیس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      تو بلدی استفاده کن چوری از مربیگری حرف می زنه انگار خودش ده سال تو اروپا مربی بوده
  • ناشناس IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    رضااسدی بازی کن خیلی خوبیه فقط باید بهش وقت بدی تا راه بیفته
  • بندری IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    این مافیای سیرجان داردفوتبال رانابود می کند آقای جهانگیری بعدازدلارواملاک وخودروافتادی بجان فوتبال بازیکنان درجه چندم فوتبال ایران کجابیست میلیارد قیمت دارن این دوتیم سیرجانی راازایگ بیرون کنین فوتبال خوزستان وگیلان ومازندران وشیرازوتهران وخراسان رادارن نابودمی کنند
  • ق ر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    هزینه یک بازیکن در گل گهر ۲۰ میلیارد تومان و دستاورد تیم چی بوده
  • مهرداد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    20میلیارد برا ذخیره پول مفت میدند بعدم همش دست گدایشون درازه
    • یوسف IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      پرسپولیس واسه ذخیره چقدر پول مفت میده؟ مثلا رادوشویچ که یه ذخیره محض بود ۹۵۰ هزار یوروی ناقابل پول مفت گرفت یعنی حدود سی میلیارد تومان!!!!
  • م IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    خداوندا این گل‌محمدی از اسدی که نود دو میاد نود چهار نقش بر زمین میشه چی میخواد؟؟؟
  • مهدی RO ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    همه تیمها دنبال اسدی هیتن ولی ما قدرشو نمیدونیم اسدی نسون داده بازیکن خیلی خوبیه از زمان تراکتور یادمه یکی از بهتریا بود و الان هم هست ولی متاسفانه چه قبول بکنیم چه نکنیم یحیی بلد نیست از بازیکن بازی بگیره یحیی به لطف امیری و تراب و عالیشاه سید جلال و چند تا بازیکن اسمش در اومده و گرنه از اول بهش اعتقادی ندارم وگرنه یادمه توی تراکتور اصلا نتیجه نگرفت توی ذوب یه تیم متوسط بود الانم خمبنطوره و توی پدیده هم به لطف چند تا بازیکن خوب بازی میکردن و اصلا نتیجه خاصی نگرفته و اگر توی تیم ما قهرمانی اورده کار شاخی نکرده قبل اون هم برانکو همینکارو کررده کالدرون هم کرده پس یحیی اونقدرم مالی نیست زیاد تعصب کسی رو نگیریم مهم باشگاه پرسپولیس هست چون فقط باسگاه هست که تا چندین سال خواهد بود نه گل محمدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی