نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
فیلم بیرو
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

علیرضا بیرانوند برای اولین بار از شروع جشنواره فیلم فجر موفق شد، فیلم زندگی خودش را تماشا کند.

درخشش علیرضا بیرانوند در طول چند سال گذشته این بازیکن را بدل به یکی از ستاره‌های بزرگ و محبوب فوتبال ایران کرده است. تقریبا همه مردم با داستان زندگی گلر شماره یک تیم ملی آشنا هستند و آن را شنیدند. مردم ایران می‌دانند که علیرضا برای رسیدن به جایگاه فعلی‌اش چه سختی‌هایی کشیده است.

چندی قبل مرتضی علی عباس میرزایی یکی از کارگردانان کشورمان شروع به ساختن فیلم سینمایی، زندگی بیرانوند کرد.

عوامل فیلم سینمایی زندگی علیرضا بیرانوند با حضور در روستای دارایی خرم‌آباد، این فیلم را کلید زدند. بعد از گذشت چند ماه و اتمام فیلمبرداری، فیلم بیرو آماده جشنواره فجر شد و از چند روز قبل و با شروع جشنواره چهلم، فیلم بیرو هم اکران شد.

خود علیرضا در قسمتی از این فیلم جلوی دوربین رفته ولی بخش زیادی از این فیلم را بدل بیرانوند بازی می‌کند. با اعلام فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) مشخص شد، فیلم زندگی ستاره تیم ملی در این بخش حضور دارد و توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی برای اینکه بدانیم جایزه ای به این فیلم تعلق خواهد گرفت یا خیر، باید تا روز پایانی جشنواره منتظر بمانیم.

علیرضا بیرانوند که بعد از چند روز قرنطینه شدن به خاطر ابتلا به کرونا نتوانسته بود، برای دیدن فیلمش به سینما برود، بالاخره شنبه شب و بعد از اینکه جواب آخرین تستش منفی شد، برای دیدن فیلم کنار مردم، راهی سینما شد. گزارش اتفاقات و حواشی حضور بیرانوند در اکران فیلم بیرو را در این گزارش می خوانید.

بیرانوند به همراه خانواده آمد

علیرضا بیرانوند به همراه همسر و دو فرزند خود و همچنین خواهر همسر و باجناق خود به سالن سینما آمد تا خانوادگی پای دیدن فیلم زندگی اش بنشیند.

محبوبیت ویژه بیرانوند

از آنجاییکه سالن سینما در یکی از مجتمع های تجاری تهران واقع شده بود، افراد زیادی در این مرکز تجاری حضور داشتند. این عده و البته افرادی که برای دیدن فیلم آمده بودند، به محض دیدن علیرضا به سمت او هجوم آوردند و خواستار گرفتن عکس یادگاری با ستاره تیم ملی شدند. بیرانوند هم با حوصله سعی کرد با همه طرفدارانش عکس بگیرد و تا جاییکه امکان پذیر بود، این کار را انجام داد. گفتنی است علیرضا بیرانوند بدون شک جزو محبوب ترین چهره های فوتبال ایران در چند سال گذشته بوده است.

برخورد جالب بیرانوند با بدلش

همانطور که می دانید، حسین بیرانوند جوان بروجردی نقش بدل بیرانوند را در فیلم زندگی علیرضا بازی کرد. او که در مصاحبه هایش از علاقه زیاد به علیرضا صحبت کرده بود، به محض دیدن بیرانوند، او را در آغوش کشید و علیرضا هم برخورد گرمی با او داشت و حسابی بدلش را تحویل گرفت.

اکران فیلم بیرو با حضور ستاره ها؛ بیرانوند بغض کرد و تشویق شد

ستاره ها هم آمدند

علیرضا برای دیدن فیلم از چهره های مطرحی دعوت کرده بود تا به سالن سینما بیایند. نفراتی چون مهدی رحمتی، ابراهیم میرزاپور، مرتضی پورعلی گنجی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی دارابی (خواننده گروه هوروش بند) و خواهران منصوریان نفراتی بودند که دعوت علیرضا را قبول کردند و برای دیدن فیلم خودشان را به سینما رساندند.

دلیل غیبت پرسپولیسی ها چه بود؟

علیرضا به واسطه چند سال بازی برای پرسپولیس و رفاقت با بازیکنان این تیم، از چند تن از بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هم دعوت کرده بود تا برای دیدن فیلم بیرو به سینما بروند ولی به دلیل اینکه دقیقا کاروان پرسپولیس عصر شنبه برای انجام بازی سوپرجام باید راهی سیرجان می شد، میهمانان پرسپولیسی علیرضا نتوانستند در سینما حاضر شوند. از همین رو این نفرات با عذرخواهی و تشکر از دعوت بیرانوند، ابراز امیدواری کردند تا در اکران عمومی فیلم را در سینما ببینند.

علیرضا برای اولین بار فیلمش را می دید

نکته جالب این بود که خود علیرضا برای اولین بار فیلم زندگی اش را به صورت کامل تماشا می کرد و تا قبل از آن موفق به دیدن فیلم نشده بود. از همین رو وقتی پخش فیلم شروع شد، علیرضا با جدیت خاصی فیلم را دید.

بیرانوند بغض کرد

یکی از اتفاقات تلخ فیلم بیرو مزبوط به فوت دوست قدیمی علیرضا بود که آن ها با هم فوتبالشان را شروع کردند و برای پیشرفت به تهران آمده بودند. این اتفاق تلخ همان موقع هم زندگی بیرانوند را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود ولی علیرضا با دیدن این اتفاق در فیلم، دوباره احساساتی شد و برای دقایقی بغض کرد.

تشویق شدید بیرانوند توسط حضار

تقریبا همه در جریان زندگی علیرضا و مسیری که او برای موفقیت طی کرده بود، قرار داشتند. مردم می دانند که بیرانوند چه سختی های عجیب و غریبی کشید تا بتواند به جایگاهی که الان دارد، برسد. از همین رو بعد از اتمام فیلم مردم حاضر در سینما به شدت علیرضا را مورد تشویق قرار دادند و بیرانوند هم از آن ها تشکر کرد.

مهدی دارابی : فیلم بسیار خوش ساختی بود، تحت تاثیر قرار گرفتم

مهدی دارابی خواننده گروه هوروش بند که این روزها طرفداران زیادی بین مردم پیدا کرده است، به واسطه رفاقت با بیرانوند در اکران فیلمش شرکت کرد. بعد از پایان فیلم دارابی به ما گفت: من خیلی از فیلم خوشم آمد. به نظرم هم متن قوی داشت و هم بسیار خوش ساخت بود. واقعا لذت بردم و به دوست عزیزم علیرضا بیرانوند و همچنین عوامل ساخت فیلم تبریک می گویم.

مهدی دارابی خواننده گروه هوروش بند

محمد دانشگر: مطمئنم فیلم بیرو پرفروش می شود

مدافع تیم فوتبال استقلال که از دوستان نزدیک بیرانوند به حساب می آید، در خصوص فیلم بیرو گفت: خیلی فیلم خوبی بود و من به شخصه از دیدن آن کیف کردم. به نظرم این فیلم می تواند موقع اکران خیلی پرفروش شود و قطعا مردم استقبال خوبی از فیلم بیرو خواهند کرد. از دید من دیدن فیلم زندگی فردی مثل علیرضا بیرانوند خیلی می تواند به جوان ها کمک کند تا متوجه شوند یک فوتبالیست چه سختی هایی را برای موفق شدن طی می کند.

سیاوش یزدانی : قبل از دیدن فیلم، علیرضا همه چیز را لو داد

سیاوش یزدانی مدافع ملی پوش استقلال که یکی دیگر از حاضرین در سینما بود، در خصوص فیلم بیرو گفت: فیلم بسیار جذابی بود و من خیلی از دیدن آن کیف کردم. البته من قبل از دیدن فیلم تقریبا کل داستان را می دانستم چون علیرضا همه چیز را لو داده بود. (با خنده)

مهدی رحمتی : فیلم را دوست داشتم

مهدی رحمتی ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص فیلم گفت: من فیلم را دوست داشتم و به همه عوامل فیلم بیرو و همچنین علیرضای عزیز تبریک و خسته نباشید می گویم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای این فیلم در آینده پیش بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی