تیم نکونام برای سوپرجام ترسناک شد/ پرسپولیس ستاره‌اش را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس دوم بهمن ماه در لیگ برتر فولاد را برد اما تنها ۱۶ روز بعد باید به مصاف فولادی برود که تفاوت های زیادی داشته و تبدیل به یک تیم ترسناک شده است.

پرسپولیس و فولاد در حالی آماده برگزاری سوپر جام فوتبال ایران می‌شوند که تیم فولاد تقویت شد اما پرسپولیس نه تنها تقویت نشد بلکه یکی از بازیکنان اصلی خود را هم از دست داد.

پنجره نقل و انتقالات فولاد باز شد و این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی عقده گشایی کرد. فولادی ها ۵ خرید داشتند که هر ۵ بازیکن توانایی حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارند. نکونام برای پر کردن ضعف خط دروازه تیمش با شهاب گردان به توافق رسید و برای خط دفاع عارف آقاسی را جذب کرد.

آن ها در خط هافبک بسیار فعال ظاهر شدند و با جذب رضاوند و کوشکی همگان را غافگیر کردند. خلعتبری هم در خط حمله جذب شد تا جنس نکونام جور باشد. جذب این تعداد بازیکن با کیفیت از فولاد تیمی متفاوت ساخته است. تیمی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود اما قبل از آن باید در سوپر جام به میدان رود.

تیم نکونام ما را یاد مجموعه تبدیل شوندگان می‌اندازد. ماشین هایی که به ابرقهرمان های ترسناک تبدیل می‌شدند و هر رقیبی را نابود می‌کردند. در طرف مقابل پرسپولیس که ۱۶ روز قبل از سوپر جام فولاد را شکست داده نه تنها تقویت نشد بلکه میلاد سرلک را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد .

امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم مثل بازی گذشته دو تیم همچنان شرایط حضور در میدان را ندارند و تنها حامد پاکدل به جمع شاگردان گل محمدی بازگشته است. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هنوز موفقیتی به دست نیاورده و جذب گوهری هم فقط برای پر کردن نیمکت ذخیره ها بود.

شاید غیبت صالح حردانی می‌توانست برگ برنده پرسپولیس در بازی سوپر جام باشد اما این بازیکن در بازی گذشته دو تیم مورد غضب نکونام قرار گرفته بود و حتی یک دقیقه هم بازی نکرد تا فولاد نسبت به بازی گذشته تنها تقویت شده باشد.

برد برابر این فولاد کار ساده ای نیست. به خصوص حضور در زمین بی طرف که کار پرسپولیس را نسبت به بازی در آزادی سخت تر هم می‌کند و برد گذشته پرسپولیس را نباید معیار مناسبی برای بردن سوپر جام دانست. تنها برتری پرسپولیس عدم هماهنگی نفرات جدید فولاد است...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی