نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مجید جهانپور
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجید جهانپور مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اولین درس کلاس مربیگری در همه سطوح احترام به همکار است.

مجید جهانپور مربی سابق تیم های استقلال رشت و پگاه گیلان که در تیم ملی هم همکار محمد مایلی کهن بود، در مورد صحبت‌هایی که فرهاد مجیدی علیه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مطرح کرد، مصاحبه ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*در کلاس‌های مربیگری  چه کلاس‌های داخلی و چه کلاس ‌های بین المللی که حضور داشتم، یاد گرفته‌ام که اولین درس مربیگری فقط احترام به همکار است. در کلاس‌های مربیگری به شما می‌گویند که شما در شرایط آن مربی و همکار نیستید و بنابراین باید به تصمیم‌هایش احترام بگذارید. البته یکسری نکات ریز دیگر هم وجود دارد. اینکه مربیان باشگاهی  هر هفته با بازیکنانشان کار می‌کنند و خود را موظف می‌دانند که از بازیکنان خود حمایت کنند تا از نظر انگیزشی به آنها روحیه بدهند تا در مسابقات بتوانند عملکرد خوبی را ارائه کنند، بنابراین اگر از این زاویه به مساله نگاه کنیم قضیه کمی تلطیف‌تر خواهد شد.

*وقتی مربی مثل اسکوچیچ که با دو دفاع وسط یا سه دفاع وسط بازی می‌کند باید دو برابر این تعداد مدافعین به تیم ملی دعوت شوند و نفرات دعوت شده باید نزدیک به نفرات اصلی باشند زیرا با توجه به شرایط کرونا و مسایل مصدومیت و... هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. من هم وقتی بازی تیم ملی را مقابل امارات دیدم از حضور امید نورافکن در دفاع وسط تعجب کردم اما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

*شاید نورافکن یک سر و گردن از بقیه بازیکنان بالاتر بوده که در ترکیب قرار گرفته و در فاز هجومی هم کار با توپش عالی است. در همان بازی هم با وجود اینکه در پست غیرتخصصی‌اش حضور داشت عالی بازی کرد. شاید هم او می‌خواست محمدی را در پست دیگر و نورافکن را در این پست آزمایش کند.  اسکوچیچ مربی خوبی است که نتایج فوق العاده‌ای با تیم ملی ما گرفته و باید به خودش، شخصیتش و نتایجی که با تیم ملی کشورمان گرفته احترام بگذاریم.

*مجیدی نظرش را گفته است. اگر به نتایج تیم ملی نگاه کنیم می‌بینیم که اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته، حاشیه‌ای ندارد و آدم کم ادعایی هم هست. نمی‌خواهم مسایل را خیلی باز کنم اما در تیم ملی مقاطع مختلفی وجود دارد. از آماده سازی گرفته تا برنامه ریزی برای حضور در جام جهانی و... در حال حاضر نفرات با تجربه‌ای در کادرفنی هستند اما به نظرم باید کادرفنی زیر نظر باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    نورافکن فوق العاده ست البته که 1000 سروگردن بالاتره
  • امید IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    با احترام به اسکوچیچ،سیاوش یزدانی با بودن در قلب دفاع تیم صدرنشین با کمترین گل خورده قطعا لایقتر از نورافکن در پست غیر تخصصی دفاع وسط بود حتی اگر قرار به امتحان بود این بدون شک فقط دهن کجی به استقلال بود اگر قضیه برعکس برای مدافع تیم قرمز بود اسکوچیچ رو به صلابه می کشیدن البته که مدتهاست که استقلالیا عادت کرده ان به تبعیض و تبعیض وتبعیض!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی