سالاری: بزرگترین مشکل کمانداران، هزینه سنگین تجهیزات است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات لیگ برتر تیروکمان در بخش کامپوند با قهرمانی مس کرمان به پایان رسید.

در فینالی نزدیک آکادمی راد و مس کرمان و در حالی که انتظار می‌رفت با حضور ملی‌پوشانی همچون راحله فارسی و گیسا بایبوردی در ترکیب آکادمی راد این تیم مدعی اول قهرمانی باشد، در پایان این مس کرمان بود که با ۲۵ امتیاز بر بام لیگ امسال ایستاد.

آکادمی راد با ۲۴ امتیاز دوم شد و سهند تبریز با ۲۰ امتیاز سکوی سوم لیگ ۱۴۰۰ را تصاحب کرد. مس کرمان در دور قبل برابر رقیب اصلی خود آکادمی راد تهران پیروز شده بود و با برتری در هفته پایانی برابر هیئت استان مرکزی قهرمانی خود را تثبیت کرد.

سمیه عباسپور، آرزو طاهریان، رویا شاهمرادی، بیتا عاشق زاده، شکیبا جلالی، هانیه اسلامی، عاطفه جلالی و زهرا عاشری کمانداران مس بودند که زیرنظر یاسر سالاری کار کردند. او بعد از کسب جام قهرمانی می‌گوید: «همدلی بین اعضای تیم همیشه حرف اول را میزد؛ تمام بچه‌ها نهایت تلاش خود را کردند تا بتوانیم لیگ را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم. خوشحالم که این اتفاق رخ داد.»

او با توجه به بهترشدن کیفیت فصل جاری بیان می‌کند: «لیگ امسال خیلی با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته بود. به نظرم هر سال کیفیت لیگ بالاتر می‌رود که باعث شده مسابقات از حالت تک بعدی خارج شود. تیم ما نیز از بازیکنان جوان استفاده کرد. واقعا تیراندازهای آینده‌داری هستند و با توجه به سن کم، نیاز به توجه ویژه دارند. مطمئنا اگر حمایت شوند و روند رو به رشد خود را حفظ کنند، آینده درخشانی خواهند داشت.»

سرمربی مس کرمان با اشاره به حمایتهای باشگاهش از تیروکمان می‌گوید: «تیم ما همیشه برای قهرمانی بسته می‌شود؛ در ۵ سال گذشته توانسته‌ایم ۳ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی کسب کنیم. امسال نیز انگیزه‌های زیادی برای کسب سکوی اول داشتیم. حمایت‌های ویژه باشگاه دلگرمی تیم را بالاتر برده است. واقعا ما مشکلی برای شرکت در لیگ نداریم و با تمام توان در مسابقات شرکت می‌کنیم.»

سالاری در پایان به مشکلات این رشته نیز اشاره می‌کند: «این ورزش با توجه به هزینه|‌های سنگین، نیاز به اسپانسر و توجه بیشتری دارد. در حال حاضر بزرگترین مشکل کمانداران، هزینه سنگین تجهیزات تیراندازی با کمان است. امیدوارم مسئولین خیلی بیشتر روی این رشته مانور بدهند و به این رشته توجه بیشتری کنند. با جذب اسپانسرهای بیشتر، جذابیت آن نیز بیشتر خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی