نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
استارت تیم حقوقی استقلال برای سومین دفاع فصل/ جلسه فوری و تماشای چندباره صحنه‌های مربوط به ورود و خروج بازیکنان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حضور یا عدم حضور ۱۲ بازیکن در حین به ثمر رسیدن گل دوم استقلال مقابل هوادار مدیران هر دو باشگاه را به شدت به تکاپو انداخته است.

در ساعات اولیه پس از پایان بازی تیم‌های هوادار و استقلال در چارچوب بازی معوقه هفته شانزدهم که جمعه هفته گذشته ۱۵ بهمن برگزار شد، بحث حضور (همزمان) ۱۲ بازیکن در حین به ثمر رسیدن گل دوم تیم استقلال، موجی از اما و اگرها را در ارتباط با نتیجه این دیدار به راه انداخت.

ماجرا از زمانی آغاز شد که باشگاه هوادار مدعی شد در لحظه به ثمر رسیدن گل  دقیقه ۸۴ امیر ارسلان مطهری ، استقلال ۱۲ نفر در زمین داشته ! در آن لحظه امیرحسین حسین زاده و رودی ژستد باید از زمین خارج و آرمان رمضانی و امیر علی صادقی جانشین آنها می شدند و  یکی از آنها (حسین زاده) هنوز از محدوده زمین بیرون نرفته بازیکن جانشین وارد شد.

باشگاه هوادار با دردست داشتن فیلم لحظه مورد نظر و مستندات دیگر صبح روز شنبه (فردای مسابقه) با حضور در کمیته انضباطی نسبت به این موضوع شکایت خود را طرح  و حق رسیدگی به این شکایت را نیز به حساب فدراسیون واریز کرد. این در حالی بود که باشگاه استقلال نیز با انتشار ویدیویی درباره لحظه به ثمر رسیدن گل مشخص می‌کند که امیرحسین حسین زاده از بیرون زمین به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه می‌شود تا در شادی‌گل شرکت کند. با این وجود مدیران باشگاه هوادار به طور جد نسبت به این موضوع پافشاری می‌کنند و همه منتظرند تا کمیته انضباطی در این‌باره نظرش را اعلام کند.

واحد حقوقی باشگاه هوادار بر این باور است که در صورت تحقق گفته‌هایشان نتیجه بازی (به دلیل حضور ۱۲ بازیکن درون زمین) باید سه بر صفر به سود هوادار تغییر کند. همین مسائل سبب شد تا مدیران باشگاه استقلال از بعد از ظهر روز شنبه (۱۶ بهمن) نسبت به این موضوع تشکیل جلسه فوری داده و اقدامات لازم برای این کار را در نظر بگیرند.

استارت تیم حقوقی استقلال برای سومین دفاع فصل/ جلسه فوری و تماشای چندباره صحنه‌های مربوط به ورود و خروج بازیکنان

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که کمیته حقوقی این مجموعه با تشکیل جلسه فوری و تماشای چندباره صحنه‌های مربوط به ورود و خروج بازیکنان تعویضی این دیدار در حال تنظیم لایحه‌ای برای ارائه به کمیته انضباطی است تا مانع از تغییر نتیجه بازی مقابل هوادار شوند.

 آجرلو به معاونانش تاکید کرده هر اقدامی در این ارتباط لازم است انجام دهند تا حقی از استقلال ضایع نشود. همچنین شنیده‌ها از مجموعه تیم استقلال نیز حاکی از آن است که فرهاد مجیدی نسبت به شرایط ورود و خروج بازیکنان به آنها خرده گرفته و تاکید کرده که در حین تعویض، تعلل نکنند تا از این پس شاهد تکرار چنین مواردی نباشند.

شایان ذکر است؛ تیم حقوقی باشگاه استقلال پیش از این در فصل جاری در ارتباط با موضوع حق تبلیغات محیطی و پرونده بازیکن‌خارجی باشگاه گل گهر سیرجان توانسته به خوبی از حق باشگاه استقلال دفاع کند. لذا استقلالی‌ها بسیار امیدوارند این بار نیز تیم کاربلد حقوقی باشگاه شان نسبت به شکایت باشگاه هوادار بهترین واکنش را نشان بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    تیم حقوقی!!! فیلم بازی نکنید . هر کس درباره استقلال حرف بزند محروم می کنند . همه چی محرمانه هست.. کمیته انظباطی و اخلاق و ... دربست در اختیار استقلال هست. از همین حالا هوادار بازنده هستند . و محروم می شوند. کی گفتم. ببینید.
  • ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    کسی نیست به خبر ورزشی بگه تیم حقوقی استقلال درون کمیته انضباطی و استینافه مگه تیمی می‌تونه حقش رو از اینا بگیره 😐 یعنی خیلی زیبا دارن از فوتبال پاک لذت میبرم اینهمه پاک بازی نکنید لامصبای دو ستاره😂
  • نه به عوامفریبی ! IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    از تمامی تیمهای لیگ برتر مصرانه خواهش میکنم تقاضا میکنم خدای ناکرده خدای ناکرده غافل نشوند وفریب عناصر رسانه ای سرخ را نخورند و در چاله مافیای سرخ نیفتند اینها اینروزها بد جوری سرشکسته و زخم خورده هستن و خودشان به کمک نیاز دارند پس فریب کمکهای رسانه ای اینها را نخورید و راه باطل را در پیش نگیرید قانون بالاترین مرجع است و با رفتن برخی از ورزش و فوتبال همگان میتوانند بدنبال حق و حقوق واقعی در کنار فوتبال پاک و سالم باشند دوران هوچیگری به پایان رسیده باور کنیم !
  • صمدقلی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    راحتترین کار در دنیا را این به ظاهر تیم حقوقی استقلال دارند ، یعنی از این آقازاده ها و ژن خوبها هم حقوق و درآمد مفتتری دارند . فکر کنم اصلا زحمت حتی کپی گرفتن یا پرینت یک صفحه مدرک را بخودشان بدهند. خود تیم های حقوقی و کمیته های انضباطی و تعیین وضعیت و سایر نهادهای حکومت زحمتش را می کشند .
  • کیسه حقیر IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    چرا ۲بار؟ ۱بار که اول فصلم فرنازشون کلا از همه فعالیت های فوتبالی محروم شد بعد یدفعه ای همه چیز تغییر کرد. الان میرن قانون فوتبال دنیارو تغییر میدن ۱۱ نفرو میکنند ۱۲نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی