نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یحیی گل محمدی و جواد نکونام
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فولاد و نکونام که با تیم های دیگر لیگ برتر، تفاوت های آشکاری دارد منظم می دود، سریع توپ را جا به جا می کند و از تلف کردن وقت هم عادتاً بدش می آید و تبری می جوید.

اردشیر لارودی؛ البته که صلاح مملکت خویش خسروان دانند! ولی گاهی خسروان‌ها هم چیزی بیش از بقیه نمی‌دانند و تیر در تاریکی می‌اندازند شایر مثل حکایت آن کودک کم دان به غلط زند بر پهلوی هدف یک تیری و اینجاست که داستان آهنگر بلخی و مسگر شوشتری، به تکرار در می‌آید. عیناً شبیه اقدامات عملی شونده از سوی خیلی از تیم‌ها و باشگاه‌ها که آخرینش را در صلاح اندیشی فاقد مصلحت سپاهان می‌بینیم و انگشت حیرت به دندان می‌گزیم.
سپاهان، یکی سری گل زن‌های گل نزن و فرصت خراب کن دارد که امان از دروازه خالی! ولی برای جبران مافات گلر عوض می‌کند! مغانلو و شهباززاده با دروازه لج افتاده و آن وقت برای تلافی یک گلر قیمتی و گران بهاء هم می‌خرند تا ببینیم مسئله چگونه حل خواهد شد. به خودی خود یا با حسن تدابیر...

جواد نکونام - سیمونه

نکونام که در مربیگری، الگوی مناسبی را ملکه ذهن خود نموده است، در عمل یک تا قسمتی چند، ضریب خطا دارد! فولاد، اهواز بد بازی نمی‌کند ولی، فولاد کجا و آتلتیکو مادرید کجا! فوتبال نفسگیر و نفس بر تیم سیمونه چه می‌گوید و چه می‌خواهد و از مجموعه حرکات تیم جواد چه نتایجی به دست می‌آید.
فولاد و نکونام که با تیم‌های دیگر لیگ برتر، تفاوت‌های آشکاری دارد منظم می‌دود، سریع توپ را جا به جا می‌کند و از تلف کردن وقت هم عادتاً بدش می‌آید و تبری می‌جوید.
ولی افکار و اهداف و مهارت حرکتی و مهارت تکنیکی آتکتیکو مادرید بحث دیگری دارد! همانطور که اعمال فشار و پرسینگ خرد کننده تیم دوم مادریدی‌ها، که در ذهن و روح و باورهای یقین خود، یک لحظه هم باخت به حریفان را سزاوار خویش نمیداند، ساخته شده است برای باخت گریزی و خود را مغرور می‌داند و خود را در حد رئال مادرید و بارسلونا دانستن!
جواد با تسامح و اندکی اغماظ شاید بکوشد که آتلتیکو مادرید و سیمونه باشد! مردی که برای جنگیدن صدایش هم جور دیگری است.

دوباره جواد - دوباره یحیی؛ سپاهان و تیر در تاریکی/ فردای سوپرجام چه خبر است؟

تفاوت‌های دو مرد و دو تیم

پرسپولیس- فولاد! قهرمان لیگ برتر نه علیه بلکه رو در روی فاتح جام حذفی!
دو تیم بلازده و مصیبت پذیر امسال! دو تیمی‌که سال پیش را، بهتر و تماشائی تر آغاز کردند و به پایان بردند! دو تیمی‌که بازی «سوپر جام» فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.
پرسپولیس- فولاد! دو تیمی‌که در راه ساخته شدن و کامل شدن، هنوز باید بروند. هنوز باید بدوند. هنوز باید بخواهند. پرسپولیس، برای بهتر شدن، می‌داند که ریش و قیچی را در دست‌های خود دارد، باید خط حمله پرسپولیس را ساخت. باید مهدی ترابی را ساخت باید مهدی عبدی را هم ساخت، ساخته تر و فرصت طلب تر و زیرک تر و دروازه شناس تر به میدان فرستاد!

باید بازیکن سازی کرد! باید مهاجم پروری نمود! باید مهدی و مهدی را مکمل هم خواست.
یحیی راهش را، راست تر و مستقیم تر پیش برد! تیم مهاجم، مهاجم‌های درجه اول می‌خواهد و دارد که باید بسازدشان.

پیکان - استقلال
فشار فرهاد - عامل فشار

فردای سوپر جام، یک بازی از جنس سخت و سفتش به معرض نمایش گذارده می‌شود! پیکان- استقلال در جام حذفی!
یک بازی که حسابش دیگر است! یک بازی که کتابش از اول تا آخر، متفاوت است!
پیکان، بسته بودنش را به رخ می‌کشد و با این رویه میزان بپز بودن و دندان شکن بودن خود را اعلان می‌دارد!
فرهاد مجیدی که برای وارد شدن به میدان کری خواندن و «رجز» خوانی خیلی زود شروع کرده است، باید از پس فوتبال بد قلق پیکان در آید! کاری که برابر هوادار انجامش داد! پیکان- هوادار، مسلما! که یکی نیستند! حتما که پیکان خیال‌های دیگری در سر دارد! می‌گویند دفاع استقلال، زیر فشار و پرس خود ساخته ای است! می‌گویند عامل فشار بیشتر دفاع مجیدی از تیمش است.
به حق چیزهای نشنیده و ندیده و نخوانده! فرهاد از دفاعش دفاع می‌کند و زیر فشار میرود؟ عجب اهرم فشاری!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • M IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    به امید پنجمین سوپر کاپ پرسپولیس حسرت بعضی ها که یه دونه هم ندارند 🤭🤭🤭 امروز جام دوباره تو دستا سید جلال می‌ره بالا موفق باشید شیران پرسپولیسی گل ها زیاد بزنید که جام قشنگ تر بشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بازی پرسپولیس حکومتی و فولاد در سوپرجام غیر قانونیه و این بازی باید قبل از شروع فصل جدید برگزار می شد ولی به علت بازی پرسپولیس و الهلال، مهندسین لیگ تصمیم گرفتند بگزار نکنند تا پرسپولیس مصدومی نده. وقت بسیار زیادی هم برای برگزاری این بازی داشتند ولی ریسک هم نکردند. البته سازمان لیگ به پرسپولیسی ها گفت که شما بگید ما بازی می کنیم ولی ما برگزارش نمی کنیم. چون پرسپولیس حکومتی در زمانی که باید بازی می کرد از بازی امتناع کرد و آماده نبود باید بازی 3 بر صفر به نفع فولاد می شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بازی پارسال سوپرجام بین پرسپولیس حکومتی و تراکتورسازی هم غیر قانونی بود چون سازمان لیگ 5 ابان رو برای برگزاری بازی تعیین کرده بود ولی پرسپولیس به دلیل اینکه بازیکنانش آماده نبودند نمی تونست بازی کنه و باز هم سازمان لیگ برای پرسپولیس بازی رو چندین ماه عقب انداخت. بازی پارسال هم باید 3 بر صفر به نفع تراکتور سازی می شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      سال 1398 هم که بدون برگزاری بازی یک جام قهرمانی سوپرجام برای پرسپولیسی ها با اسنپ فرستادن باید بین قهرمان جام حذفی پرسپولیس و تیم دوم لیگ سپاهان برگزار می شد که برگزار نکردند و مهندسی جدید برای قهرمان کردن یک تیم بدون بازی انجام شد
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بعد از اینکه در زمان سرمربیگری شفر دست نشانده های بابا، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی رو تمدید نکردند تا اسکلت اصلی استقلال از بین بره با اینکه شفر 5 ماه قبلش تاکید کرده بود، استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد برای بازسازی تیم و هماهنگ کردن بازیکنان جایگزین چند هفته سوپرجام رو به تعویق بندازه اما سازمان لیگ و سهلی مهدی دست نشانده و بلکه قربان گو گفت اصلا نمی شه جتی یک هفته و بعد در کمال تعجب دیدیم که بازی رو 3 روز قبل بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس حکومتی زدند و یک جام جعلی براشون با اسنپ فرستادن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      چطور ممکنه وقتی پرسپولیس حکومتی آماده بازی نیست بازی سوپرجام رو بین 5 تا 9 ماه در هر فصل عقب میندازن اما برای استقلال حاضر نبودن که چند هفته به تاخیر بندازن در حالی که عوامل خودشون استقلال رو قبل بازی تضعیف کرده بودن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      همه ایران هم می دونن با اینکه سوپجام در این تاریخ داره برگزار می شه ولی اصل مهندسی این سوپرجام به دوره مسعود سلطانی فر بر می گرده و این قهرمانی رو اگه بدست بیارن باز هم نتیجه مهندسی بازی ها در خارج زمین هستیم. این جام هم به دوره مسعود سلطانی فر تعلق داره چون از سال بعد چنین چیزی ما نمی بینیم چون وزیر عوض شده و امکان نداره برای یک تیم حکومتی مدام زمان بازی ها رو تغییر بدن تا تیم در بهترین حالت بازی قرار داشته باشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      وقتی تیم پرسپولیس برای بازی با سپاهان به اصفهان رفته بود هوادارن سپاهان موجب تخلف شدن و کمیته انضباطی به خاطر تاخیر 30 دقیقه ای سپاهان، نتیجه رو 3 بر سفر به نفع پرسپولیس زد تا 10 امتیاز از تیم دوم جدول جلو بیفته و موجبات قهرمانی اون فصل پرسپولیس رو فراهم کردن در حالی که اگه بازی با 2 ساعت تاخیر برگزار می شد و سپاهان می برد اختلافشون 4 امتیاز می شد. اما در کمال تعجب دیدیم وقتی در بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش، هوادران پرسپولیس تخلف در شروع بازی شدند نه تنها 30 دقیقه بلکه بازی رو با 2 ساعت و 10 دقیقه تاخیر در ساعت 23:10 دقیقه شب شروع کردند تا ر طوری شده پرسپولیس رو قهرمان جام حذفی کنند. اون بازی هم باید بعد از 30 دقیقه بازی تعطیل می شد و کمیته انضباطی بازی رو 3 بر صفر به نفع داماش می زد و به این صورت داماش به لیگ قهرمانان اسیا هم صعود می کرد. اون قهرمانی جام حذفی هم غیر قانونی بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      5 سال سیاه فوتبال ایران که امسال هم ادامه داره: در 5 سال گذشته یک گروهی پشت پرده نشسته بودن و بازی ها رو با سربازانی که در زمین و در بدنه فوتبال داشتند مهندسی کردند و 5 سال انواع جام های جعلی و مهندسی شده رو به پرسپولیس حکومتی دادند. الان هم استقلالی ها بدونن اینا چون در بدنه فوتبال نفوذ کردن و جایگاه و پست و مقام دارن دست از سر شما بر نمیدارن و همچنان به مهندسی هاشون ادامه میدن. نمونش 8 امتیاز استقلال در این فصل به صورت مهندسی شده از استقلال کسر شد ولی حتی یک امتیاز پرسپولیس حکومتی خورده نشد چون اجازه نمیدن. انقدر امتیازهای استقلال کسر شد تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      مهدی طارمی موقعی که با تیم ریزه اسپورت قرارداد داشت، به صورت غیرقانونی در پرسپولیس بازی می کرد و باید پرسپولیس رو مثل یوونتوس به لیگ دو می فرستادن. تمام قهرمانی های پرسپولیس بعد از اون تاریخ جدا از اینکه خودشون مهندسی شده بود به دلیل اینکه باید پرسپولیس در لیگ دو با منفی 17 امتیاز منفی بازی می کرد غیر قانونی و جعلیه. اگر قانون اجرا می شد دیگه خبری از هتریک و پوکر و گلات جعلی در کار نبود. البته با رابزنی درسطح بین الملل با اردوغان و سند سازی همه چیز رو به خیال خودشون ماست مالی کردند ولی این مهندسی ها از یاد مردم نمیره. پرسپولیس که بالاتر از یوونتوس نیست ولی پشتوانه حکومتی داره که مانع اجرای قانون در موردش می شه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      تیم یوونتوس که یکی بهترین تیم های تاریخ ایتالیاست ببینید با مهندسی بازی ها در داخل و خارج زمین چه بلایی سرش آوردن تا تیمی دیگه هوس مهندسی بازی ها رو نکنه. ======================================================================================================== 1- یوونتوس رو فرستادن به لیگ دو ایتالیا 2- سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رو ازش گرفتن. 3- دو جام قهرمانی یوونتوس رو ازش گرفتن. 4- در لیگ دو باید با امتیاز منفی 17 بازی ها رو شروع می کرد. 5- به خاطر رفتن به لیگ دو خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم جدا شدند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      فصل گذشته یحیی گلمحمدی با 21 امتیاز مهندسی شده ای که تقدیمش کردن تونست پرسپولیس رو قهرمان جعلی لیگ بکنه که با مدرک و سند و فیلم ثابتش کردم در همین سایت. این فصل هم که 8 امتیاز استقلال رو خوردن و فاصله 12 امتیازی رو به صفر رسوندن
    • تاج IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بعنوان یک استقلالی قبول دارم پرسپولیس مردمی هست و استقلال حکومتی . و دلیل سخنم . تبعیض هایی بوده . که تا حالا رخ داده. بعنوان مثال . چرا همیشه میزبانی باشگاهای اسیا فقط برای استقلال گرفته شده . . چرا 3 بر 0 ها همیشه برای استقلال منفعت داشته. چرا احکام کمیته انظباتی هیچ وقت به ضرر استقلال نبوده.. چرا همیشه پنجره پرسپولیس بسته هست. چرا همیشه گرانترین بازیکن را استقلال می خرد... چرا های دیگر.. و در اخر چرا پاتوسی برای استقلال می تواند غیر قانونی بازی کند . ولی برای گلگهر نه!!
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      پرسپولیس توی فینال آسیا میزبان کاشیما بود و در حضور 100 هزار تماشاگرش نتونست حتی یک گل به کاشیما بزنه. ولی الهلال جلو 22500 نفر تماشاگرش با 3 گل پرسپولیس حکومتی رو لوله کرد
    • لنگی حقیر IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      لنگی عزیز بازی تموم شد... خیلی تاثیر گذار بود واقعا حرفات گذشت دوران بابامسعود
  • م IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    ما برنده سوپر جام هستیم ♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️
  • فقط جواد تاجی لالیگایی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    ببینیم امروز حق به حقدار می رسد و یا بابا حمید لنگ دستور به ساختن افتابه در بازار منیریه برای اسنپ کردن به لنگستان (لنگ عبده) داده ,,,بعد موصوع جواد لالیگایی تیمی که سه پنجره نقل وانتقالاتیش بسته بوده وفقط از تیم جوانان باشگاه بهره می برده کار بزرگی کرده فراموش نکنیم جواد لالیگایی با پنجره بسته جام حدفی را از عشقش تاج کبیر برده ,,,بعد ببینیم جواد لالیگایی که بعد شاه فرهاد فرماندهی تاج کبیر را برعهده گرفت انموقع همین چرتا حلاجی می کنید بعد فراموش نکنیم باختهای فولاد به لنگ داورها بودن ولی در شرایط برابر لنگ حتی قادر به گرفتن یک تساوی هم نبوده فصل قبل وشاهکار زاهدیفر که شخصا دوگل برای لنگ در مقابل فولاد به ثمر رساند هرگز فراموش وپاک نخواهد شد ,,,به امید فوتبال پاک در شرایط برابر فولاد جواد لالیگایی صدرصد قهرمان سوپر جام
  • مافیای کیسه آبی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    کیسه حسرت دهساله چه سوزشی داره. مافیای فوتبال هی بازیکن می گیره سرورش پرسپولیس هی جام می گیره . بسوز کیسه که سوز تو چه حالی داره
  • عماد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    چه متن دلچسبی بود ممنونم از نویسنده متن . واقعا با بقیه خبرها فرق داشت .
  • بهمن IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    شب دراز و قلندر بیکار. نوشته های بالا توسط لنگیا مافیای فوتبال ایران را باید در کتاب تاریخ فوتبال ایران نوشت تا کثافت کاری های لنگیا مشخص بشه.
  • کوروش IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    لطفادسته سه هادرباره سوپرجام نظرندهندتشریف ببرن توغارهاشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی