یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
۹ |
۲
هافبک پرسپولیس کرونا گرفت و سوپرجام را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد؛ احسان پهلوان به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی قرار دارد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پزشکی که به تیم داده شده است تا کوچکترین علایم شبیه به سرماخوردگی و آلرژی را هم اطلاع بدهند؛ احسان پهلوان دو روز پیش در تماسی از منزل اعلام کرد، علائم مشکوکی دارد.

بلافاصله برای اعزام جهت تست، هماهنگی به عمل آمد و طبعا بازیکن در قرنطینه خانگی قرار گرفت و از حضور در محل تمرین منع شد. جواب این تست مثبت بود و به این ترتیب قرنطینه خانگی ادامه دارد. همچنین نظارت و مراقبت‌های پزشکی طبق پروتکل در حال انجام است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شپر IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    جالبه وقتی تعدادی از بازیکنان استقلال کرونا گرفته بودند،زیر همون خبر کرونايي که کیسه کشا شلوغش کرده بودن کامنت گذاشتم ی مردپيدا میشه بگه چندنفرازاستقلال کرونا گرفتن ?ونامشون رو هم بگن?همه حمله کردن که ای وای نمیشه اسم کرونايها رو تو هیچ جای دنیا اعلام کرد.پس چطوره اسم کرونايهاي پرسپولیس اعلام میشه،بخاطر این حقه بازیها جام بهتون نمیدم این خط و این نشان،
    • تیر غیب US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      با درود،کاربر شپر گرامی این چه قیاسی است که فرموده اید.درباری های لَوَند خودشون رو به مریضی زدند(البته نه همگی) که اون چند تایی که برف بازی کرده بودند و سرما خورده بودند بهبود پیدا کنند و بتونن در ترکیب ازشون بهره ببرند.شما کار نداشته باش چند هواداری که دربار کارمیکنند و خویِ درباری به ایشان سرایت کرده با سلیطه گیری و جیغ و داد تلاش میکنند حق به جانب رفتار کنند.همگی میدونند ماردوشان دودره بازی و چهارتایی اومدنشان کوچه بازاری و درو همسایگی نیست اینها این اطوار را آکادمیک و علمی در سازمان های اقماریِ تحتِ حمایت دربار و ارتش شاهنشاهی تعلیم گرفته اند و صد البته در کانون های تصمیم گیری فوتبال کشور به گونهء سازمانی و حزبی مهره کاشته اند که در مواقعِ لزوم مثلاً اسامیِ ایشان را محرمانه نمایند تا نتیجه ای حاصل کنند.پرسپولیس و دیگر تیمها با چنین الم شنگه های سیاسی و حزبی بیگانه اند تا جایی که پذیرای چنین باوری نیستند.پس اسامیِ بیمارانِ این تیم ها رازی مگو! نیست
  • فقط خدا IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    حیف شدای کاش بود
  • لنگیان متوهم IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    حالا لنگیای متوهم بیان بگن دروغه کرونا نگرفته!
    • صمدقلی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      دوست متعصب استقلالی که شدت علاقه به تیم محبوبت چشمت را برای شنیدن واقعیت کور کرده. کسی منکر وجود کرونا نیست و همه ما در این سال‌ها بنحوی درگیرش شدیم. مشکل کرونا نمایی فله ای و گروهی حضرات استقلالی است که علائمش هم یکهویی پدیدار می شود حتی در جلسه قبل از بازی هم کسی خبر نداره و یکدفعه استقلالی ها هوس می کنند کرونا بگیرند.
  • اولونگا IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    خداروشکر که نیست والله نمیدونم جناب گلمحمدی در یسری بازیکنا چی دیده؟اصلا در حد پرسپولیس نیست انشالله که زودتر معاوضه شه .
    • حق گو IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      در حدی نیستی بفهمی که پهلوان چه بازيکنيه!
    • منطق IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      فرق تماشاگر با طرفدار اینه که من الان عزا گرفتم که پهلوان نیست تو میگی بازیکن نیست؟
  • صمدقلی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    با آرزوی سلامتی برای تمام مردم دنیا و تشکر از کادر سلامت، حضور استقلالی ها عزیز عرض کنم نحوه ابتلا به ویروس کرونا به این صورت است. ابتلای فردی. نه به روش نمایشی که ساقی جک تری راه می اندازد که فله ای و گروهی از 15 نفر 17 نفر کرونا بگیرند. جالبه که کادر درمان را هم خودش در دو مقطع با کودتا عوض کرد که کاملا در خصوص این کرونا نمایی ها و مصرف جک تری دی هماهنگ باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی