نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
لژیونر ایرانی؛ مثل امباپه شادی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی ویژگی‌هایی دارد که می‌توان از او به عنوان یک لژیونر خاص در فوتبال ایران یاد کرد.

محمد محبی بازیکن تیم سانتاکلارا در بازی با ژیل ویسنته در هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال ۵ دقیقه بعد از ورود به میدان روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هر چه تمامتر و با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

این گل موجب شد تا سانتاکلارا در خانه حریف با نتیجه ۲-۱ از حریف پیش بیافتد اما داور در دقیقه ۸۰ دومین بازیکن تیم سانتاکلارا را اخراج کرد و این تیم در شرایطی که ۹ نفره شده بود در دقیقه ۸۵ گل مساوی را دریافت  و در نهایت بازی ۲-۲ تمام شد.

این دومین گل محمد محبی در هفته‌های اخیر لیگ برتر پرتغال بود. او بعد از رهایی از بند مصدومیت اولین گل را در بازی با مورینسی در هفته نوزدهم به ثمر رساند. در هفته بیستم و در بازی با بوآویشتا به دلیل ابتلا به کرونا بازی نکرد و هفته ۲۱  دومین گلش در لیگ برتر پرتغال را زد.

با این شرایط پیش بینی می‌شود محمد محبی در هفته بعدی مسابقات و در دیدار با بنفیکا از ابتدا بازی کند. این بازی در خانه تیم سانتاکلارا برگزار می‌شود و این تیم به دنبال انتقام شکست دو بر یک از بنفیکا در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ است.

محمد محبی ویژگی‌هایی دارد که می‌توان از او به عنوان یک لژیونر خاص در فوتبال ایران یاد کرد. او در زمره بازیکنان تحصیلکرده فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. او از راه دور در حال تحصیل در رشته مهندسی نفت در دانشگاه خلیج فارس بوشهر است. زمانی که در ایران بود کلاس‌هایش را در دانشگاه به صورت حضوری دنبال می‌کرد اما به بهانه کرونا چند ترمی است که بصورت آنلاین در رشته مورد نظرش تحصیل می‌کند.

محمد محبی از جمله معدود بازیکنانی است که با فضای مجازی ارتباط خوبی ندارد و تا چند وقت پیش هیچ صفحه ای در اینستاگرام نداشت. او خیلی اهل پست گذاشتن نیست و این صفحه را هم به اصرار برخی از دوستانش باز کرده است. بازیکن مورد علاقه وینگر ایرانی تیم سانتاکلارا امباپه است و همانند این بازیکن فرانسوی بعد از گلزنی شادی می‌کند.

بازیکن فصل گذشته سپاهان در روزهای حضور در این تیم برای خودش دستگاه ریکاوری خریده بود تا بعد از مسابقه به سرعت به شرایط ایده آل برگردد. او با وجود اینکه برای بازی‌های اخیر تیم ملی به اردو دعوت نشده مقصر اصلی را خودش می‌داند و با احترام به اسکوچیچ می‌گوید باید بیشتر تلاش کند تا بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی