نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پرسپولیس ششمین جام پی در پی را می‌گیرد/ فقط ۳ بازی در جام‌جهانی می‌کنیم و تغییر اسکوچیچ معنی ندارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید راد ستاره کهنه کار سینمای ایران می گوید وقتی قرار است در جام جهانی سه بازی انجام دهیم برکناری اسکوچیچ و آوردن هر مربی دیگری بی‌فایده است.

عباس اسدزاده؛ سعید راد ستاره فراموش نشدنی سینمای ایران که در فیلم‌های به یاد ماندنی زیادی ایفای نقش کرده  یکی از بازیگرانی است که به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و از دهه ۵۰ تا به امروز ارتباط بسیار خوبی با فوتبالیست‌های مطرح کشور مان از زنده یاد ناصر حجازی گرفته تا علی پروین، حسن روشن و ستارگانی چون علی دایی، علی کریمی، خداداد عزیزی و ..‌. داشته است.

با سعید راد که یک پرسپولیسی متعصب است هم صحبت شدیم و در خصوص آخرین شرایط تیم‌های ملی و پرسپولیس سوالاتی را مطرح کردید. گفت‌وگوی خبر ورزشی با سعید راد را بخوانید.

ابتدا از پرسپولیس صحبت کنیم .شرایط این تیم را چطور می‌بینید؟

من فکر می‌کنم که تیم خوبی داشته باشیم و در نیم‌فصل دوم نیز می‌توانیم نتایج درخشانی بگیریم. اگرچه هنوز ۱۴ بازی در لیگ برتر باقی مانده است و باید دید چه اتفاقاتی در بالای جدول رقم خواهد خورد.

پرسپولیس تیم دوم جدول است و تلاش دارد برای ششمین فصل پی‌درپی قهرمان شود. آیا این کار امکان پذیر است؟

چرا که نه ما می‌توانیم ششمین جام پی‌درپی را بگیریم و البته من بعید می‌دانم که در ۱۴ بازی آینده مشکل خاصی داشته باشیم و اکثر بازی‌ها را خواهیم برد و باید ببینیم سایر تیم‌ها چه نتایجی می‌گیرند امیدوارم در پایان فصل یک اتفاق بزرگ رقم بخورد و ما به جام ششم برسیم.

مسائلی در تیم پرسپولیس به وجود آمد که حواشی زیادی را برای این تیم رقم زد، در این خصوص چه صحبتی دارید؟

من دوست ندارم زیاد در خصوص مسائل حاشیه ای حرف بزنم و مهم این است که در حال حاضر تیم به آرامش رسیده و بهتر است درباره این مسائل حرفی نزنیم چرا که کمکی به وضعیت پرسپولیس نمی‌کند.

تیم ملی هم که یک صعود زودهنگام به جام جهانی داشت

بله بچه‌ها بسیار عالی کار کردند و انسجام تیمی‌قابل توجهی داشتند. درست است که بازی‌هایشان را پرگل نبودند اما همین که با یک یا دو گل امتیازات لازم را گرفتند و به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی صعود کردند بسیار کار بزرگی بود.

نقش اسکوچیچ در صعود ایران به جام جهانی تا چه اندازه بود؟

به هر حال از اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود و نتایجی هم که تیم ملی گرفت گویای این واقعیت است که کادر فنی زحمت خودش را کشیده و تأثیرگذاری خودش را نشان داده است.

اما بعضی‌ها می‌گویند بهتر است در جام جهانی از مربی بزرگ تری استفاده کنیم؟

من نمی‌دانم معنی این حرف‌ها چیست! فوتبال ما همین است ما با بهترین مربی و بدترین مربی قرار است در جام جهانی ۳ بازی انجام دهیم پس آیا بهتر نیست که با همین اسکوچیچ در جام‌جهانی حاضر باشیم و این مسائل را کنار بگذاریم؟ به اعتقاد من دلیلی ندارد وارد این بحث‌ها شویم چون شرایط تیم ملی در جام جهانی مشخص است و ما سه بازی می‌کنیم و بر میگردیم

یعنی شانس صعود به مرحله دوم را نداریم؟

هدف گذاری مسئولان باید همین باشد و تمام برنامه‌ها را باید طوری بچینیم که تیم ملی توان صعود از گروه خودش را پیدا کند اما به طور طبیعی ما باید به فکر آن سه بازی دور اول باشیم که بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

به اعتقاد شما کدام بازیکنان چهره شاخص تری در صعود ایران به جام‌جهانی داشتند؟

اگر بخواهیم اسمی‌از بازیکنی ببریم در حق تیم ملی اجحاف کرده‌ایم. بچه‌ها کار تیمی‌ارائه دادند و این تیم ملی بود که صعود کرد و بهترین عملکرد را داشت و نباید اسم خاصی را مطرح کنیم چرا که به اعتقاد من همه زحمت خودشان را کشیدند و ما یک تیم فوق‌العاده بودیم.

عده‌ای هم می‌گویند نگاه فدراسیون فوتبال به موضوع مهدی طارمی‌و کنعانی زادگان دوگانه بود.

من نظری در این باره ندارم چرا که از این حواشی و پیگیری این مسائل خوشم نمی‌آید. اصولاً طرفدار اخبار حواشی به این شکل نیستم و ترجیح می‌دهم حرفی هم نزنم.

و لژیونرهای فوتبال ایران در تیم ملی؟

آنها بسیار عالی بودند و کیفیت بالایی از خودشان در مسابقات مقدماتی جام جهانی ارائه کردند و همان طور که گفتم ترکیب لژیونرها در کنار سایر بازیکنان تیم ملی باعث شد که ما برای اولین بار پس از سالها یک صعود زودهنگام و اطمینان بخش داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    ازکط‌هنرپیشه‌کارشناس‌فوتبال‌شده.است‌ایشان‌تمرکز‌خود‌را‌روی‌حرفه‌خود‌قراردهند
    • سعید IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      برا اینکه نظرتو بگی نیاز نیست کارشناس باشی. همینکه بیننده فوتبال باشی کافیه.
  • Amir perspolisi IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    خداییش حق سیاوش یزدانی هست فیکس تیم‌ملی باشه
  • اسنپی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    پاپا نیست این تیم هم که لنگ باشه ما می بینیم شخصیت قهرمانی نداره راد جان
  • رضا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    اره به هر تیمی به این اندازه کک شود هم از نظر مالی و در بازی یش بدون کمک داور نمی تواد ببرید هر تیمی بود الل ۷ یا ۸ مین قهرمانی میشد
  • فرهاد سرورلنگ حکومتی بیانیه نویس IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    به قول پژمان جمشیدی یکی نیست بهایشون بگه کجای کاری بابا مسعود اسنپی تموم شد..دیگه باید برا جام بجنگه.. جام حلال بیاره..که عمرا نمیتونه
  • محسن IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    الحق که نان پدر و شیرمادر حلالت آقای سعید راد ،این حرف شما که فقط سه بازی در جام جهانی انجام میدیم رو باید کسانی که ادعای فوتبال دارند برند روش خیلی فکر کنند تا بفهمند چقدر تا الان زور الکی زدند و هیچ ...
  • محمدرضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    به نظر بنده ایشان درست میگن ما که بیشتر از سه تا .. بازی مطمانا،از گروه مان بالا نمیریم و با اسکوچیچ نتیجه خوبی گرفتیم .بايد تمام تمرکزمان را روی این سه بازی بگذاریم که بازی ابرو مندانه و در خور نام کشور عزیزمان انجام بدیم ودنبال مربی بزرگو از اینجور حرفها نباشیم که حدر دادن پول‌های بیت المال.. ولی در عوض دنبال بازی با تیم‌های بزرگ باشیم که هیبت این تیم‌ها ریخته شود و اعتماد به نفس بچهای وهمچنین اعضای تیم بالا رود...
  • ح.ص DE ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    چقدر فهیم و دوراندیشانه پاسخ دادند.برعکس اون خبرهای زرد بعضی فرصت طلبان که بلدند جامعه را بهم بزنند.آفرین برشما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی