نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ببینید| فولاد ۱ - پرسپولیس ۰/ پرسپولیس هم مثل استقلال قربانی نکونام شد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تیم فولاد خوزستان با برتری برابر پرسپولیس فاتح سوپرجام ایران شد تا به این ترتیب دست گل‌محمدی و شاگردانش به اولین جام فصل نرسد.

تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

موسی کولیبالی در دقیقه ۱۸،‌ تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

پرسپولیس پیش از این در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان توانسته بود گل‌گهر را با نتیجه ۵ بر صفر شکست بدهد، اما این بار مغلوب فولاد شد تا نتواند چهارمین قهرمانی متوالی خود را در سوپرجام به دست بیاورد. بدین ترتیب اولین جام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از دست شاگردان گل‌محمدی پرید و فولاد پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی سال گذشته، پرسپولیس را هم قربانی جاه‌طلبی‌اش کرد.

فولاد: احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی، محمدرضا عباسی (۶۲ - محمدرضا خلعتبری)، محمد آبشک (۸۳ - آرش رضاوند)، مجتبی نجاریان(۹۰+۲ - امین حزباوی)، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی (۸۳ - احمد عبدالله‌زاده).

ببینید| پرسپولیس ۰ - فولاد ۱/ پرسپولیس هم مثل استقلال قربانی نکونام شد

پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۷۰ - وحدت هنانوف)، فرشاد فرجی (۸۵ - علیرضا ابراهیمی)، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، رضا اسدی (۷۰ - منوچهر صفروف)، علی شجاعی (۷۰ - امید عالیشاه)، وحید امیری، حامد پاکدل (۷۰ - علی نعمتی) و مهدی عبدی.

ببینید| پرسپولیس ۰ - فولاد ۱/ پرسپولیس هم مثل استقلال قربانی نکونام شد

داور: محمدرضا اکبریان

نیمه اول

دقیقه ۱۸: اولین حمله جدی فولاد، ارسال ساسان انصاری از نقطه کرنر بود. سانتر انصاری ابتدا با ضربه محمدرضا عباسی تغییر مسیر داد و ضربه سر موسی کولیبالی، توپ را در میان غفلت مشکی‌پوشان پرسپولیس به تور دروازه شاگردان یحیی گل‌محمدی چسباند.

دقیقه ۲۷: برخورد مجتبی نجاریان و علی شجاعی در زمین فولاد باعث شد هر دوی آنها روی زمین بیفتند و پزشکان دو تیم به وضعیت آنها رسیدگی کنند. در ادامه داور به شجاعی کارت زرد داد و هر دو بازیکن، بدون هیچ مشکلی به بازی ادامه دادند.

دقیقه ۳۰: وحید امیری پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و پس از حرکت به سمت دروازه این تیم، توپ را به سمت دروازه شاگردان جواد نکونام شلیک کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ساسان انصاری روی رضا اسدی مرتکب خطا شد و در ادامه، اسدی اقدام به هُل دادن انصاری کرد. در ادامه اکبریان به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۳۹: ارسال اسدی به محوطه جریمه، با ضربه سر کامیابی‌نیا وارد دروازه فولاد شد که کمک داور اول بازی، پرچم خود را به نشانه آفساید بلند کرد.

دقیقه ۴۱: محمد آبشک به دلیل خطا روی وحید امیری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۳: پس از اینکه پرسپولیس نتوانست از کرنر خود بهره ببرد، مجتبی نجاریان صاحب توپ شد و به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد که با خطای مهدی شیری متوقف شد. اکبریان در ادامه به شیری کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: سید جلال حسینی از میانه زمین توپ بلندی برای مهدی عبدی ارسال کرد که ضربه خطرناک عبدی با فاصله کمی از کنار دروازه فولاد عبور کرد.

دقیقه ۵۵: با ارسال شیری، فرصت گلزنی دیگری در محوطه جریمه فولاد نصیب عبدی شد که ضربه سر مهاجم پرسپولیس با اختلاف از کنار دروازه فولادی‌ها خارج شد.

دقیقه ۵۸: ساسان انصاری پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه پُرقدرت او، راهی به سمت دروازه پیدا نکرد و راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: مهدی شیری پس از خطای نه‌چندان ضروری روی محمد آبشک، کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه ۶۶: حمید بوحمدان پس از خطا روی شجاعی، با کارت زرد اکبریان مواجه شد.

دقیقه ۶۸: سینا شاه‌عباسی در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پس از عبور از چند مدافع، دروازه مشکی‌پوشان را هدف گرفت که ضربه او از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: حمید مطهری به دلیل اعتراض شدید به داور بازی،‌ از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه ۷۱: این بار نوبت اعتراض نیمکت‌نشینان فولاد به قضاوت اکبریان بود. همین اتفاق باعث شد مهدی هاشمی‌نسب با کارت قرمز و حسین کعبی با کارت زرد داور روبرو شود.

دقیقه ۷۵: وحید امیری در سمت چپ دروازه فولاد توپ را گرفت و پس از اینکه دو مدافع حریف را پشت سر گذاشت، به سمت دروازه فولاد شلیک کرد که توپ در دستان احسان مرادیان جای گرفت.

دقیقه ۷۷: جواد نکونام به شدت به اکبریان اعتراض کرد و با کارت زرد داور مسابقه روبرو شد.

دقیقه ۷۹: سانتر سعید آقایی از روی نقطه کرنر روی سر عبدی نشست که ضربه وی با اختلاف از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: بوحمدان دومین کارت زرد را پس از خطا روی کامیابی‌نیا دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه ۸۴: حمیدرضا رجبی، دیگر مربی تیم فولاد بود که از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۵: بهترین فرصت گلزنی برای پرسپولیس در این دقیقه به دست آمد. مهدی عبدی با مرادیان تک به تک شد و تلاش کرد توپ را به علیرضا ابراهیمی برساند که توپ در دستان سنگربان فولاد جای گرفت.

دقیقه ۸۸: مرادیان به دلیل اتلاف وقت، با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.

دقیقه ۲+۹۰: مجتبی نجاریان به دلیل تعلل در ترک زمین در تعویض، از اکبریان کارت زرد گرفت.


خلاصه دیدار فولاد و پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:


جشن قهرمانی فولاد در سوپرجام ایران را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • !!! IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    یاد این افتادم که بعضی ها میگفتن قبول نیست. سوپر جامو انداختن هجدهم بهمن تا نقل و انتقالات تموم شده باشه، پرسپولیس بازیکن داشته باشه. حالا پنجره بسته است، کرونا هم دیگه چی بگم.
    • الونگا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      پرسپولیس دوتاازبهترين بازيکناش کرونا گرفتن اسمشون هم اعلام شده ولی قانون کرونا فقط برای کیسه لجن اونهم واسه کدوم بازيکنشون معلوم نيست
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بابا مسعود کجایی؟ بدون مهندسی و شرایط برابر سخته بازی کردن. یکی نیست این بازی رو برای ما مهندسی کنه مثل سوپرجام های قبلی
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      ما فکر می کردیم فقط استقلالی ها کرونا می گیرن و خالی بندیه نگو کرونای پرسپولیسی هم داریم
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      مهدی طارمی موقعی که با تیم ریزه اسپورت قرارداد داشت، به صورت غیرقانونی در پرسپولیس بازی می کرد و باید پرسپولیس رو مثل یوونتوس به لیگ دو می فرستادن. تمام قهرمانی های پرسپولیس بعد از اون تاریخ جدا از اینکه خودشون مهندسی شده بود به دلیل اینکه باید پرسپولیس در لیگ دو با منفی 17 امتیاز منفی بازی می کرد غیر قانونی و جعلیه. اگر قانون اجرا می شد دیگه خبری از هتریک و پوکر و گلات جعلی در کار نبود. البته با رابزنی درسطح بین الملل با اردوغان و سند سازی همه چیز رو به خیال خودشون ماست مالی کردند ولی این مهندسی ها از یاد مردم نمیره. پرسپولیس که بالاتر از یوونتوس نیست ولی پشتوانه حکومتی داره که مانع اجرای قانون در موردش می شه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      تیم یوونتوس که یکی بهترین تیم های تاریخ ایتالیاست ببینید با مهندسی بازی ها در داخل و خارج زمین چه بلایی سرش آوردن تا تیمی دیگه هوس مهندسی بازی ها رو نکنه. ======================================================================================================== 1- یوونتوس رو فرستادن به لیگ دو ایتالیا 2- سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رو ازش گرفتن. 3- دو جام قهرمانی یوونتوس رو ازش گرفتن. 4- در لیگ دو باید با امتیاز منفی 17 بازی ها رو شروع می کرد. 5- به خاطر رفتن به لیگ دو خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم جدا شدند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      فصل گذشته یحیی گلمحمدی با 21 امتیاز مهندسی شده ای که تقدیمش کردن تونست پرسپولیس رو قهرمان جعلی لیگ بکنه که با مدرک و سند و فیلم ثابتش کردم در همین سایت. این فصل هم که 8 امتیاز استقلال رو خوردن و فاصله 12 امتیازی رو به صفر رسوندن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      5 سال سیاه فوتبال ایران که امسال هم ادامه داره: در 5 سال گذشته یک گروهی پشت پرده نشسته بودن و بازی ها رو با سربازانی که در زمین و در بدنه فوتبال داشتند مهندسی کردند و 5 سال انواع جام های جعلی و مهندسی شده رو به پرسپولیس حکومتی دادند. الان هم استقلالی ها بدونن اینا چون در بدنه فوتبال نفوذ کردن و جایگاه و پست و مقام دارن دست از سر شما بر نمیدارن و همچنان به مهندسی هاشون ادامه میدن. نمونش 8 امتیاز استقلال در این فصل به صورت مهندسی شده از استقلال کسر شد ولی حتی یک امتیاز پرسپولیس حکومتی خورده نشد چون اجازه نمیدن. انقدر امتیازهای استقلال کسر شد تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بازی پرسپولیس حکومتی و فولاد در سوپرجام غیر قانونیه و این بازی باید قبل از شروع فصل جدید برگزار می شد ولی به علت بازی پرسپولیس و الهلال، مهندسین لیگ تصمیم گرفتند بگزار نکنند تا پرسپولیس مصدومی نده. وقت بسیار زیادی هم برای برگزاری این بازی داشتند ولی ریسک هم نکردند. البته سازمان لیگ به پرسپولیسی ها گفت که شما بگید ما بازی می کنیم ولی ما برگزارش نمی کنیم. چون پرسپولیس حکومتی در زمانی که باید بازی می کرد از بازی امتناع کرد و آماده نبود باید بازی 3 بر صفر به نفع فولاد می شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بازی پارسال سوپرجام بین پرسپولیس حکومتی و تراکتورسازی هم غیر قانونی بود چون سازمان لیگ 5 ابان رو برای برگزاری بازی تعیین کرده بود ولی پرسپولیس به دلیل اینکه بازیکنانش آماده نبودند نمی تونست بازی کنه و باز هم سازمان لیگ برای پرسپولیس بازی رو چندین ماه عقب انداخت. بازی پارسال هم باید 3 بر صفر به نفع تراکتور سازی می شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      سال 1398 هم که بدون برگزاری بازی یک جام قهرمانی سوپرجام برای پرسپولیسی ها با اسنپ فرستادن باید بین قهرمان جام حذفی پرسپولیس و تیم دوم لیگ سپاهان برگزار می شد که برگزار نکردند و مهندسی جدید برای قهرمان کردن یک تیم بدون بازی انجام شد
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بعد از اینکه در زمان سرمربیگری شفر دست نشانده های بابا، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی رو تمدید نکردند تا اسکلت اصلی استقلال از بین بره با اینکه شفر 5 ماه قبلش تاکید کرده بود، استقلال از سازمان لیگ درخواست کرد برای بازسازی تیم و هماهنگ کردن بازیکنان جایگزین چند هفته سوپرجام رو به تعویق بندازه اما سازمان لیگ و سهلی مهدی دست نشانده و بلکه قربان گو گفت اصلا نمی شه جتی یک هفته و بعد در کمال تعجب دیدیم که بازی رو 3 روز قبل بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس حکومتی زدند و یک جام جعلی براشون با اسنپ فرستادن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      چطور ممکنه وقتی پرسپولیس حکومتی آماده بازی نیست بازی سوپرجام رو بین 5 تا 9 ماه در هر فصل عقب میندازن اما برای استقلال حاضر نبودن که چند هفته به تاخیر بندازن در حالی که عوامل خودشون استقلال رو قبل بازی تضعیف کرده بودن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      وقتی تیم پرسپولیس برای بازی با سپاهان به اصفهان رفته بود هوادارن سپاهان موجب تخلف شدن و کمیته انضباطی به خاطر تاخیر 30 دقیقه ای سپاهان، نتیجه رو 3 بر سفر به نفع پرسپولیس زد تا 10 امتیاز از تیم دوم جدول جلو بیفته و موجبات قهرمانی اون فصل پرسپولیس رو فراهم کردن در حالی که اگه بازی با 2 ساعت تاخیر برگزار می شد و سپاهان می برد اختلافشون 4 امتیاز می شد. اما در کمال تعجب دیدیم وقتی در بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش، هوادران پرسپولیس تخلف در شروع بازی شدند نه تنها 30 دقیقه بلکه بازی رو با 2 ساعت و 10 دقیقه تاخیر در ساعت 23:10 دقیقه شب شروع کردند تا ر طوری شده پرسپولیس رو قهرمان جام حذفی کنند. اون بازی هم باید بعد از 30 دقیقه بازی تعطیل می شد و کمیته انضباطی بازی رو 3 بر صفر به نفع داماش می زد و به این صورت داماش به لیگ قهرمانان اسیا هم صعود می کرد. اون قهرمانی جام حذفی هم غیر قانونی بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      هوادارن استقلال توجه کنن که این فصل 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده ازش کم شده ولی حتی یک امتیاز پرسپولیس حکومتی خورده نشده. دقیقا مثل این می مونه که 8 امتیاز به پرسپولیسی ها به صورت مهندسی شده داده باشن تا به فاصله 3 امتیازی استقلال برسه. درست 8 امتیاز از استقلال کم کردن ولی انگار 8 امتیاز به پرسپولیس اضافه کردن و این رو دوبار گفتم تا تاکید کنم که استقلال باید تا اینجای کار با 46 امتیاز در صدر بود و پرسپولیس با 34 امتیاز دوم بود که فاصله دقیقا 12 امتیازی می شه. اون یک امتیاز که از پرسپولیس کم کردم همون یک امتیاز دربیه که حقشون نبود و باید 3 امتیاز به استقلال می رسید. ببینید با مهندسی فاصله 12 امتیازی رو به 3 امتیاز کاهش دادن این مافیای لنگ
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند بذارید فرزندمون اینجا کار کنن و این بابا ها پولی به اوستا می دادن که به عنوان مزد به فرزندشان بدهند که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا در این 5 سال گذشته این جایزه ها و به عبارتی بهتر جام های جعلی و مهندسی شده را چه کسی برای لنگیا گرفته بود؟... درست حدس زدید: بابا مسعود.... البته در دوران قبل ترش بابا محمود به وسیله رویانیان به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می داد. البته هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال هستن و مشغول مهندسی بازی ها هستن و تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      پس کرونا هم وجود داره و فقط برای بازیکنان استقلال نیست. حالا ببینید چند نفر از بازیکنان پرسپولیس کرونا دارن که فولادی ها یکی دو هفته دیگه دچار کرونا میشن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      وقتی بابا مسعود و مامان آذری نداشته باشیم تا بازی رو برامون مهندسی کنن اینجوری می شه دیگه. البته فعلا توی لیگ 8 امتیاز استقلال رو خوردیم و به فاصله 3 امتیازی استقلال رسیدیم و فعلا دوستان اونجا چند نفر در حال مهندسی هستن که خدا خیرشون بده
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بابا مسعود دیگه شعارمون نیست بابا سجاد بابا سجاد
    • حمید علوی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      خیلی بهم فشار اومد از بس حرص خوردم از دست این بازیکنامون. آخر باختیم
    • ساوالان IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بد باختیم نمی تونیم توجیهی براش پیدا کنیم
    • شاهین نصرتی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      داور هر چی تونست وقت اضافه گرفت تا پیروزی یه گل بزنه اما نتونستن. آخه 8 دقیقه وقت اضافه
    • کوهمره_جروق IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      این که نوشته لنگیا مافیا فوتبال ایران. بسته.هنوز عقده هات خالی نشده؟شورش در آوردی.هی پارازیت.یه نظر بده برو.چه خبرته.حتی هوادارهای استقلال هم آسی کردن. خدا کمکت بکنه ادمین لطفا بچاپ
    • اشکان IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      بازیکن نداشت پرسپولیس یا مصدوم بودن یا کرونا گرفتن دوما فدای سرشون یه خسته نباشی به همه بازیکنان با غیرت پرسپولیس ایران ❤️
    • یه ایرانی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      درود بر پرسپولیس بازدنده ی سربلند، بازی خوب و سزاوارانه شما نشان از مرد میدان بودن شما داشت، با کمبود مهاجم، لشکر مصدوم و بازیکن کرونایی کولاک کردید، تبریک به فولاد و مردم خوزستان با امید به بازی خوب شما بعنوان نماینده ایران در آسیا ... شرم بر مدیر عامل پرسپولیس اگه نخواد تو لیگ کاری برای جذب بازیکن انجام بده و این باید مطالبه ی جدی هواداران از مدیرعامل تیم باشه ...
    • کیسه حکومتی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      شما کیسه کشها به همه حقه زدید البته کرونا برای شما خوب نونی داشت. پرسپولیس اگه بانفرات اصلیش به میدان میامد. فولاد رو ذوب میکرد بعدتوبازارهای جهانی بادلار به فروش میرساندیمش.درضمن کرونا برای استق لال نون داشت. و فروش فولاد هم برای تیم خوزستانی خوب دلار داشت
    • بابای منو ندیدین ؟ IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      تازمانیکه بابا مسعودشون بود از اول لیگ میگفتن ما قهرمانیم جام مال ماست اگه حذفی بود میگفتن مال ماست اگه سوپرجام بود خیالشون راحت بود حتی بدون بازی و حریف هم جام میگیرن از زمانی که بابا مسعود رفته دیگه باید فقط جامهایی که نمی تونن بگیرن رو بشمارن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • کمک قهرمان سوپرجام IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      اگر بابا مسعود و عمویی ها بودن الان چه سور و جوجه خورانی راه انداخته بودن لنگیا جام لای زر ورق تحویل آقا جلال میشد و مصاحبه میکردن که بعله نمیخواستن ما قهرمان بشیم اما خیلی تلاش کردیم و شدیم !!!!!!!!!!!!!!!!
    • حسین IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      لنگپولیس ۳سوپرجام گرفت ۲تاشون بدون انجام هيچگونه بازی ویکیشون توسط بابا مسعود البته یکی از جامها توسط همین گرشاسبی وسلطانی فر که با کلک وحیله وکلاه گذاشتن سر مدیر عامل وقت استقلال که دست نشانده سلطانی فر بود تیم را باهماهنگی این ۲نفر به ترکیه اعزام کردند بعدش بلا فاصله سلطانی فرگرشاسب اعلام کردند که ما سر موعد مقرر باید بازی کنیم با وجود اینکه برانکو دلال ویچ اعلام کرده بود که ما آمادگی نداریم وخسته هستیم ازبازی های لیگ وبازی سوپر جام به تعويق بیفته ولی به محض خبر گرشاسبی وسلطانی فر به برانکو هر۳نفر متفق القول اعلام کردند که ما حتما همان موعد اعلا شده بازی می‌کنیم بعد ۳روز قبل از بازی استقلال را ۳بر۰اعلام کردند واینچنین لنگیها جام بردند وبایک قانون من درآوردی داخلی یک ستاره قلابی روی پیراهن چسباندند
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      اکبریان مثل نقل ونبات به کادرفنی وبازیکنان فولاد کارت نشان می داد ۹دقیقه هم وقت اضافه گرفت تاشاید لنگ بازی را به وقتهای ۱۲۰ دقیقه ایی بکشاند یاد بازی فینال سپاهان اصفهان ولنگ پولیس افتادم که داور ۷دقیقه وقت اضافه گرفت تا لنگ گل برتری را بزند وقهرمان شود البته اکبریان قبلا درچند بازی برعلیه استقلال سوت زد که هواداران استقلال هرگز اورا نمیبخشند چون سهوی نبود وعمدی بود
    • عادل ازاندیمشک IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      با عرض تبریک به کادر فنی وبازیکنان فولاد خوزستان بخاطر برد مقابل لنگیها مافیایی و کسب قهرمانی سوپر جام که بازحمت فراوان والبته با وجود اینکه داور که از قماش سلطانی فر بود دوست داشت یک جام اسنبی دیگه به لنگیها اهدا نماید ولی تلاش وزحمت بازیکنان وکادرفنی بويژه آقای نکونام وحاج مهدی هاشمی نسب توانستند خط بطلانی بر جام‌های اسنبی جعلپولیس بکشند
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    بهترین مربی تاریخ پرسپولیس برانکو بود.اگه فراریش نداده بودن الان خیالمون از بازی راحت بود.
    • مافیای لنگ IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      اشتباه نکن اگه پاپا مسعودتون نمی رفت الان خیالتون از بازی راحت بود افسوس که رفت‌...
  • ؛؛؛ IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    گزارشگر سیرجانی چیکارمیکنه برالنگ داره خودشا.....
    • شپر IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      همینکه مث مرد بازی کردید دمتون گرم خسته نباشيد بهتر ازاينه که به کشور بیگانه پناهنده بشی،یا دست به دامان کرونا بشی.ان شالا جام حذفی و لیگ برتر توچنگتونه.ما که لذت بردیم جواد چکش هم روی هرچی ضدفوتباله رو سفید کرد،شاید پرسپولیس به ی تلنگر نیازداشت که همینجا بهترین جا بود به امید دبل هترررررررريک
    • با مسعود کجاست ؟ IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      داشت آئین مردانگی رو بجا می آورد بخاطر حمایت لنگیا از جعل و تقلب در قرارداد بازیکنشون باید تقدیر میکرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • سیدرضا FR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    کاربرخوب و متعصب استقلالی ، لنگیا مافیای فوتبال ایران ، ازت ممنونم که اینطورکامل و مستدل حرف دل آبیارو میزنی ، دمت گرم شیر مادرو نان پدر حلالت باشه ، امیدوارم بازهم تورو در پستهای دیگه هم ببینم و از حرفهای دیگران دلسرد نشی و بیشتر از گذشته حمایت کنی از استقلال مظلومی که فقط هوادارهارو داره بعنوان نقطه قوت ، یاعلی مدد
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      یه جمله هم از یه کیسه کش اصلا شما اینجا چکاره این 🤔اینکه سوپر جامه و همه ارزشش رو ميدونند چه قده ولی شما تو فینال حذفی به همین فولاد باختین اصلاح میکنم به اون فولاد نه این تیم تقویت شده بعدم فدای سر پرسپوليسی ها تیم با یه لشکر مصدوم رفته بازیکنای فولاد یه توپ مرده کردن تو گل بعدم همش ضد فوتبال بازی کردن البته که از جواد نکو هم انتظار بیشتری نیست مبارک فولادیها
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      اینکه می‌گی مستدل احتمالا باید بدونی که از استدلال میاد ومنظور استدلالی منطقی هست نه مهملات یک مشت لوزر تحقیر شده که برای خالی نبودن عریضه وکم نیاوردن دنبال این هستن که فقط یه چیزی گفته باشن. البته کسانی که از شرق تا غرب آسیا دست به دامان باشگاه های عربی وشرقی شدنو دست‌آخر حاجت‌شون رو از ژاپنیا گرفتن بعبارتی همونایی که عقده به جایی رسوندشون که به ای‌افسی وبرادران عرب‌شون ایمیل می‌زدن و با شادی گل بازیکن‌مون تئوری نژادپرستی تفت می‌دادن جزاینم انتظاری نیست
    • کوهمره_جروق IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      ادمین این نظر مشکلش چیه؟👇 داری از خودت تعریف میکنی؟همون لنگ مافیای هم فوتبال خودتی.تمام صفحات را به حرف های مفت اختصاص میدی.کی حوصله داره طومارهای تو بخونه.حتی همون استقلالی ها نمیخونن.خودت مینویسی خودت هم از خودت تعرف میکنی😂😂😂.دوباره با یه اسم دیگه بیا بالا از خودت تعریف کن.
  • سیدرضا FR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    تبریک به خوزستان و اهواز، پایتخت فوتبالی ایران ، مبارک باشه این جام به کاپیتان جواد لالیگایی ، مهدی سرطلایی ،شیمبا و کولی بالی و تک تک بازیکنان این تیم منسجم و ددست داشتنی
  • مینا از لندن IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    برنده اصلی این بازی رضاوند بود که با یک فرار هوشمندانه تونست یک جام بگیره
  • Alireza IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    در جواب لنگ مافیای ایران کیسه نماد مافیای ایران جوجه رو اخر پاییز میشمرن ببینیم و تعریف کنیم 😆😆
  • لنگی سوز IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    وای وای وای و وای تیم لنگپولیس قهرمانی تون مبارکه ایشالا همه به لنگیا بگن ماشالا... 😂
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    #فصل زرد پسابابامسعود تیتر میزدین بهتر بود
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    اوج حقارت یعنی که بازی پرسپولیس با فولاد باشه ولی استقلالی ها کامنت بذارند
    • فقط استقلال IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      اوج لنگی بودن اینه که لنگی ها بشینند بازی سرورشون و هوادار رو ببینند،تازه فیلم بگیرند بفرستند واسه مربی هوادار
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    پرسپولیس ضعیف بوده و حقش باخت بود اگه بعضی ها نمیخوان کورکورانه از گل محمدی حمایت کنند این هم لنگه فرهاد مجیدی هست. زمان برانکو تمام بازیکن ها از دست میدادیم پول گیرشون نمیامد.داور علیه پرسپولیس بود.هیچ وقت بهونه نمیاورد و تیمش همیشه بهترین نتیجه میگرفت.واقعا از فوتبال لذت میبردیم.گل محمدی یک ماه تیم را ول کرده به امون خدا و قهر کرده.
  • بازنشسته US ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    بعنوان یک پرسپولیسی قدیمی بُردحق تیم فولادبودپرسپولیس به تفکرات غلط گل محمدی باخت بازیکنی مثل عالیشاه راروی نیمکت میخکوب میکند20دقیقه آخرواردزمین میکنداززمانیکه عالیشاه وارد زمین شدتوپ ومیدان متعلق به پرسپولیس بودمربی که داشته هایش رابنحواحسن بموقع استفاده نکندبدردلای جرزمیخوردگل محمدی میخوادکاری کُندکه عالیشاه از پرسپولیس بیرون برودآقایان طرفدارپرسپولیس بازیکنی باخصوصیات تهاجمی عالیشاه رابازی ندهدمعنیش چی میتواندباشدغیرازاختلاف چندین سال پیش گل محمدی باامیدعالیشاه چراکه علی دایی این بازیکن انرژیک راازراه آهن به پرسپولیس آوردبه هرحال کینه شتری گل محمدی رافقط باشگاه پرسپولیس ضررش رامیکندباتوجه به تفکرات غلط گل محمدی فولاد خوب بازی کرد دونده و پرانرژی حقش بود دوران گل محمدی به سررسیدپرسپولیس بودمربی ای درحد نامش استخدام کندهرچندشایدطرفداران بزرگ باشگاه پرسپولیس ازاین تحلیل بنده ناراحت شونداماهرکسی بازی راازتلویزیون نگاه میکرد پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت فقط از زمانیکه عالیشاه در دقایق آخرواردزمین شد پرسپولیس متحول شدنتیجه گرفته میشود تفکرات گل محمدی متعلق به دوران عصرحجرمیباشد
    • تا کی باید گلهای یکجور بخوریم جناب سرمربی: IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
      درود بر شما دوست عزیز. پرسپولیس احتیاج به یه خونه‌تکونی اساسی تو کادر فنی و بازیکن داره. کادر فنی دو ساله نتونسته اشتباهات خط دفاع رو رفع کنه. وقتی ۸۰ درصد ضربات سر رو مهاجمهای حریف میزنن حامد لک مقصر نیست. مقصر گل دیروز سیدجلال بود که نتونست ضربه سر رو بزنه. آقایی، اسدی، شیری، پاکدل و دو بازیکن تاجیک واقعا به درد نمیخورن و باید ردشون کنن برن. ترکیب اولیه دیروز یحیی طبق معمول این چند وقته کاملا اشتباه بود و عملا تیمو ۹ نفره کرده بود. دیروز هر چی خوردیم از ضعف خط هافبک خوردیم. کاش یحیی و کل کادر فنی آخر فصل برن و خوشحالمون کنن. کادر فنی‌ای که نمیتونه ایرادات فنی خط دفاعو رفع کنه باید بره. هیچ امیدی به یحیی و کادر فنیش نیست و قهرمانی شیشم واقعا دور از دسترسه. همه بازیکنا با نظر سرمربی جذب شدن اما عملا به کار تیم نمیان. کل تیمها دست ما رو خوندن و نقطه ضعف ما رو میدونن اما سرمربی بی‌عقلمون هنوز اینو نفهمیده. تا کی باید گلهای یکجور بخوریم جناب سرمربی.
  • کیسه کش هستک IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    لطفاً دوستان کیسه کش سکوت کنن آخه کسی نیست بگه دوچرخه سوار تیمت کلا یه بار رنگ این جام رو دیده که اونم فرار کردید ترکیه 😂🇹🇷
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    البته ناگفته نماند ترابی. سیامک نعمتی. گوهری .سرلک. آل کثیر. پهلوان. نبودن
  • دریکوند IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    درود بر کاربر«لنگ مافیای فوتبال ایران»که خیلی زیبا گوشه ای و تاکید می کنم گوشه ای از لجنهای این تیم حکومتی را بر ملا می کند وقتی می گوییم این تیم حکومتی و کثیف است قضیه فراتر از این حرفهاست.لطفا بروید در باره مسایل زیر تحقیق کنید: 1-قوانین من درآوردی که بازیکنان را در اوج کنار کی گذاشتند(ناصر حجازی) 2-قوانین عجیبی که مستقیم تیمی را از دسته اول تهران به دسته سه کشور بفرستند(استقلال تهران) 3-اسامی مربیان تیم ملی روسای فدراسیون و دبیرکل‌ها و افراد ذی نفوذ آن 4-اسامی افراد رانت خوار و ذی‌نفوذ اطراف تیم پلید و پلشت پیروزی 5-نحوه کنار کشیدن این تیم از لیگ 76 6-پرونده های متعدد مثل طارمی بودیمیر و... 7-نحوه شکل گیری نطفه این تیم و مقایسه بوجود آورندگان این تیم و استقلال 8-مرلیگری و مسوولیت همزمان کارکنان این تیم در تیم ملی و دخالت در نتایج 9-فشار عوامل سیاسی در بازی های خاص برای جلوگیری از باخت این تیم مثلا دربی که دو نفر از آنها قبل از دقیقه 35اخراج شدند 10-نحوه مواجهه کمیته های انضباطی و اخلاق با جرم بازیکنان این تیم و سایر تیمها 11-محزومیتهای بین الملللی بخاطر رفتار دون شأن این
    • کوهمره_جروق IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      داری از خودت تعریف میکنی؟همون لنگ مافیای فوتبال خودتی.تمام صفحات را به حرف های مفت اختصاص میدی.کی حوصله داره طومارهای تو بخونه.حتی همون استقلالی ها نمیخونن.خودت مینویسی خودت تعرفش میکنی😂😂😂.دوباره با یه اسم دیگه بیا بالا از خودت تعریف کن.
  • سعدی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    خداکند تیم نکونام درآسیا بازیکناش فرت و فرت روی زمین خود را نیندازند و وقت تلف نکنند: درحالی که پرسپولیس ده نفره بود بجای اینکه فولاد ازاین فرصت استفاده کرده وگلهای بیشتری بزند بازیکنانش الکی می‌خوابیدند روی زمین ووقت کشی میکردند فولاد جام گرفت مبارکش باشد ولی این کثیف ترین جام دنیا بود که نصیب فولاد خوزستان شد.
  • سیروس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    تنها کاری که نکونام یاد گرفته فقط و فقط ارث جناب کیروش که ایشون نزاشته زمین نکو ورداشته اگه زورت به حریف نمیرسه روی اعصاب بازیکن حریف رژه برو به بازیکنانت بگو بعد از هر تنه کوچیک داد بزن و خودت رو بزن زمین توی هر خطا 50،50حتما با چند تا بازیکن بریزید دور داور و روی اعصاب داور هم برید و بیایید ،یعنی یحیی نیمه اول ندید که نکونام از این حربه کثیف داره استفاده میکنه.باید یادش داد چه شکلی با این حربه نکونام برخورد کنه خدایش خیلی ناامید شدم از یحیی که یه مربی با کلاس هستش
  • لنگپولیسیون IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    اینا نمیخوان پرسپولیس قهرمان شه😂
  • لنگی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    بلاخره باید فرقی بین تیمی که مجوزحرفه ای داره باتیمی که توآسیا تره هم براش خوردنمیکنن باشه
  • آبی قدیمی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    خدایا شکرت که چوبت بی صداست... حکمت و عدالتت رو شکر... کل تیممون کرونا گرفتن و تو اوج آمادگی بدنی و اقتدارمون بازیهامون عقب افتاد؛ امثال سپهر حیدری و پیروزی چی ها به کرونانمایی متهممون کردن و مسخرمون میکردن!!! حالا فقط دو تا بازیکنشون کرونا گرفتن و به فس و فس افتادن و دیدن چقدر کرونا واقعیه و نباید به کسی تهمت زد... .خدایا شکرت که هستی و إلا ما هواداران مظلوم استقلال فریادرسی نداشتیم.إن شاء الله امسال با دبل قهرمانی جواب یاوه گوییهای خیلی ها رو خواهیم داد... از کاربر «لنگیا مافیای فوتبال ایران» هم که با حدود 90 درصد صحبتهاش موافقم ،تشکر میکنم که کاملا مستند و دقیق پرده از جامهای اسنپی پیروزی و ظلم به استقلال بر میداره. إن شاء الله خدا بهت توفیق و عزت بده که بدور از هر گونه تعصب و بی انصافی ، از حق استقلال قدیمیترین و پرافتخارترین تیم ایران دفاع کنی...
    • کوهمره_جروق IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      ما مثل شما بلد نبودیم به دروغ بگیم یازده کرونایی داریم تا بازی لغو بشه
  • فاسدان لنگی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    جالبه ازرو هم نمیرن کامنت میذارن سنگ پا قزوین بایدجلوشون لنگ پهن کنه🤣🤣🤣
  • لنگی کیسه کش IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    فرداساعت10صب دم وزارت ورزش به صرف کیک وساندیس بانی وحیدقیلیچ🤣🤣🤣🤣
  • من یه لنگی بدبختم IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    آقایون بیکارنبودن بیانیه بدن به من گفتن بیانیه بدم منم خسته ام ان شالله فردابیانیع میدیم
  • غول آبی اسیا IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    تو تاریخ بنویسین که یه تیم کلا ۲بار قهرمان لیگ بود و در سوپرجام واسیا هیچی نداشت.اما دردوره سلطانی فر ۵بار قهرمان لیگ ۴بار سوپر جام و دو فینال اسیا داشتن اما به محض رفتنش فصل بعد هم با خواری و خفت از الهلال باختن هم سوپرجام رو باختن و هم تو جدول زیر رقیب شوند...
  • پیگیر فوتبال US ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    استقلال و پرسپولیس هردو قربانی لنگیفر شدن برای استقلال بودنش و برای پرسپولیس رفتنش و یتیمی
  • javad US ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    moghaser faghar modiriat nist, Garshasebey dar Peykan connection dasht va tavanest Koshkey ra begirad, soual az Goel Mohamady in hast, in chand bazry ke inhameh makharej bala avardy va inhame bazykon gerefty chera bedardat nakhordand? az koja maeloum ke bazykonane jadid ham hamintour bashad? in agha morabyghary balad nist, bavar konid har moraby biyad taghryban hamin natayej ra kamo bish migirad, Goel Mohamady chera natavaneste baed az 3 sale in tym ra behtar konad? aya intoury mikhahad sar Asia aval shavad, moshgele perspolis kadre fany hast, cghera bazykonanash bayad Corona begirand? chera nabayad jarime shavanad? in aghayan ke sareh vaghat pouleshan ra mikhahand
  • آبی مظلوم IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    همچین میگه چهارمین قهرمانی رو از دست داد که انگاز برا اون سه تای دیگه زحمت کشیدن و ارزشی دارن بابا قهرمانی که با پیک موتوری بدست بیاد که دوزار نمی ارزه بخای راجبش حرف بزنی ...خدا بابا مسعود و گرفت پیک موتوری هم پرید حالا ببینم چجوزی قعرمان میشن
  • . IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    آقای یحیی ، اینقدر که تو هر مصاحبه غر میزنی و از بی بازیکنی اعتراض میکنی ، همش انرژی منفی میدی به بازیکن ها و تیم . میشه بجای غر زدن فقط تلاشت رو بکنی ، اونوقت اکه جام هم نگیری ، باور کن کسی اعتراضی نداره
  • درجواب لنگ مافیا فوتبال IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    اخه عقده ائ تو که میگی یونتوس رفت دسته دو اولا که بخاطر بازیکن غیر قانونی نرفت بخاطر شرط بندی و تبانی رفت یعنی تو از فیفا بیشتر میفهمی برو تا حالا ۱۰۰ پنالتی زدین بیشترش نا حق بود دست دسته بازیکن خارجی میگرین دوتا حکومت پشتتون بوده
  • كيسه دوز IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    همچين ميگه قرباني كه انگار6تا زده. كيسه هاي ضد فوتبال خخخ كيسه ها در حسرت كاپ چه برسه به حضور در سوپركاپ
  • لنگ بابا مسعود IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    رفتن بابا مسعود چه تاثیری رو لنگ گذاشته نه روی صدرو دیدن نه قهرمان سوپر جام که این امه ادعا داشتن شدن
  • رضا IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    واقعا جای بابا مسعود خالیه اگر بود با 2 بازیکن کرونایی بازی را عقب مینداخت
  • ع IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    فتح‌‌سوپر‌جام‌را‌اول‌به‌مردم‌خون گرم جنوب‌تبریک‌و‌بعد‌به‌وزیر‌استقلالی‌و‌تیم‌استقلال‌که‌خودشان‌جام‌نگرفتهاند‌ولی‌خودکشی‌دارن ‌میکنند‌امسال‌وزیر‌به‌شما‌جام‌خواهد‌داد
  • جواد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    آقای پارازیت تو غیر از عقده چیزی نیستی و بنظرم روی رینگ خیلی مشت خوردی پرسپولیس عشقه برو برای کیسه کثیف وپرزباله تون که هر کثافت کاری می‌کنه که شاید به ی جام برسه واز تخلفاتش ی کتاب میشه نوشت بنویس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی