نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ستاره‌ای که ناخواسته جام را از پرسپولیس گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی که معروف به گلزنی در بازی های بزرگ است در سوپر جام حتی یک شوت هم به سمت در چارچوب دروازه فولاد نداشت و موقعیت های صد درصد گلزنی تیم را به سبک طارمی هدر داد.

شما وقتی منتظر گل نیستید همان لحظه مهدی عبدی از راه می‌رسد و گل می‌زند. کاری که در نیمه نهایی و فینال جام باشگاه های آسیا انجام داد یا گل هایی که در دربی زد اما وقتی تمام چشم امید شما برای گلزنی به عبدی باشد او طارمی درون خود را به نمایش می‌گذارد و موقعیت های صد در دصد گلزنی را خراب می‌کند.

در بازی با فولاد عبدی دو موقعیت صد در صد گلزنی را خراب کرد و دو بار هم ضربات سرش به اوت رفت تا نقش مهمی در شکست پرسپولیس داشته باشد. عبدی دقیقه ۵۰ بازی اولین فرصت خود را روی ارسال پاس در عمق کامیابی نیا و اشتباه دفاع فولاد به دست آورد که تصمیم به دریبل زدن دوازه بان گرفت اما ضربه ای که به توپ زد محکم بود و توپ از پای او جدا شد تا شوتی که از لب خط راهی دروازه کرد سرانجامی نداشته باشد.

عبدی می‌توانست در این صحنه با یک پاس کات بک توپ را جریان بازی نگه دارد اما توپ را به سمت دروازه فرستاد و این موقعیت خوب هدر رفت. حمله بعدی پرسپولیس هم به عبدی رسید و ارسال سید جلال حسینی در محوطه جریمه با ضربه او راهی اوت شد. عبدی خودش را پرتاب کرد اما ضربه اش دقت نداشت و به شکل عجیبی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۵ هت‌تریک سریع عبدی در خراب کردن موقعیت ها را شاهد بودیم و ارسال کامیابی نیا روی سر عبدی فرود آمد اما این بازیکن توپ را راهی اوت کرد. دقیقه ۷۹ ارسال کرنر سعید آقایی با ضربه سر عبدی همراه شد اما توپ با اختلاف به اوت رفت. اوج اشتباهات عبدی در دقیقه ۸۵ بازی بود که فرصت طلایی به دست آمده روی پاس امیری را از دست داد. عبدی در موقعیت تک به تک تصمیم داشت دروازه بان را دریبل کند اما توپ زیر پایش گیر کرد و همه چیز خراب شد.

انتقادات شدید هواداران از عبدی بی دلیل نیست اما بازیکنان بزرگی مثل طارمی هم از این دست توپ ها زیاد خراب می‌کردند و کم تجربگی عبدی کار دست پرسپولیس داد. حالا می‌شود اصرار گل محمدی به جذب مهاجم با تجربه را درک کرد و فهمید چرا از ابتدا فصل بیشتر از عبدی نوبت به آل کثیر می‌رسید تا در ترکیب اصلی قرار گیرد .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام میری IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    عبدی خوبه اما نه برای پرسپولیسی که میخواد قهرمان بشه عبدی برای جایگزین ده دقیقه خوبه نه نود دقیقه کسی که جا پای علی دایی و پیوس و طارمی میزاره خخخخ متاسفم برای تیمم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی