سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
۰ |
۰
ماجدی به جای مهدوی‌کیا؛ آیا فیفا تایید می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید به‌تازگی از سمت خود به‌عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال استعفا کرده‌است.

فدراسیون فوتبال با پذیرش استعفای او  میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان را به‌عنوان مدیر فنی جدید فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال جهان معرفی کرد.

باوجود ارسال نامه رسمی از سوی حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به فیفا هنوز نام میرشاد ماجدی در سایت فدراسیون فوتبال جهان به‌عنوان مدیر فنی جدید فدراسیون فوتبال منتشر نشده‌ و همین موضوع موجب شائبه‌هایی در این زمینه شده و برخی‌ گفته‌اند فیفا استعفای مهدی مهدوی‌کیا و حضور مهرشاد ماجدی در تشکیلات فدراسیون فوتبال به‌عنوان مدیر فنی را نپذیرفته‌است!

در پرس‌وجویی که در این زمینه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که چنین خبری صحت ندارد و فیفا با گذشت زمان نام میرشاد ماجدی را در سایت به‌عنوان مدیر فنی جدید فدراسیون فوتبال ثبت خواهد کرد.

 گفتنی است مدیر فنی فدراسیون فوتبال چیزی غیر از رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال است. مدیر فنی یک شخص است درصورتی‌که رییس کمیته فنی و توسعه یک کمیته را اداره می‌کند و از سویی وظایف این دو رییس با هم متفاوت است

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با کمک همکاران خود در این کمیته به اعضای هیات رییسه مربیان تیم ملی را پیشنهاد می دهد در حالی که مدیر فنی فدراسیون فوتبال باید استراتژی فدراسیون فوتبال را در یک دوره چهارساله تعیین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی