نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهدی شیری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اشتباه شیری در سوپر جام و اخراج در این بازیکن کاسه صبر گل محمدی را لبریز کرد و به دلیل اشتباهات پر تکرار این بازیکن را از تیم کنار گذاشت.

مهدی شیری در حالی که پرسپولیس نیاز به گل داشت تا در سوپر جام از شکست فرار کند یک خطای بی مورد انجام داد و از زمین بازی اخراج شد. بعد از اخراج او فشار روی دیگر بازیکنان زیاد شد و پرسپولیس نتوانست به بازی برگردد. اشتباه شیری در بازی با فولاد توسط کادر فنی با سنگین ترین جریمه ممکن رو به رو شد و این بازیکن باید باشگاه را ترک کند. البته اخراج او مربوط به همین یک اشتباه نمی شود.

تعویض زود هنگام در دربی

پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال رفت و در این بازی مهدی شیری در ترکیب اصلی قرار داشت. قایدی از پشت سر شیری حرکت کرد و توپ را گرفت و بعد از یک لایی به بشار ،تور دروازه پرسپولیس را فرو ریخت. در ادامه عملکرد ضعیف شیری باعث شد دقیقه ۲۷ از زمین بازی خارج شود و جرقه اولین اختلافات او و گل محمدی زده شد.

اسپک در فینال لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس بعد از باخت در دربی دیگر باختی را تجربه نکرده بود تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. شیری جایگاهش در ترکیب اصلی را پس گرفته بود و از طرفی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها فرصت مناسبی برای شیری ایجاد کرد تا در ترکیب اصلی قرار گیرد. بدترین اشتباه ممکن را شیری زمانی انجام داد که بازیبا نتیجه یک - یک مساوی دنبال می‌شد. دفاع راست پرسپولیس روی ارسال بازیکن حریف به پرواز درآمد و با دست توپ را زد تا داور پنالتی دوم را برای اولسان بگیرد. پنالتی که حکم گل برتری و قهرمانی را برای حریف کره ای داشت.

۴ خطای نابخشودنی مهدی شیری/ وقتی صبر سرمربی پرسپولیس لبریز شد

موثر در تنها شکست فصل

پرسپولیس لیگ بیستم را با تنها یک شکست پایان داد. سرخپوشان تهرانی در روزی که هم کنعانی و هم سید جلال حسینی مصدوم بودند در اراک به مصاف آلومینیوم رفتند. در این بازی یحیی گل محمدی به شیری در قلب خط دفاع بازی داد اما دریافت دو گل روی دو ضربه ایستگاهی باعث شد یحیی جای شیری را در زمین تغییر دهد و او را به دفاع راست منتقل کند تا کامیابی نیا به قلب خط دفاع رود.

اشتباه آخر

پرسپولیس در سوپر جام با محدودیت‌هایی رو به رو بود. غیبت چند بازیکن باعث شده بود دست گل محمدی برای انتخاب بازیکن بسته باشد . در این بازی حساس هم شیری یک اشتباه نا بخشودنی داشت اما این بار کارش به تعویض نکشید. خطای بی مورد در میانه میدان و اخراج از زمین بازی یکی از عوامل باخت پرسپولیس بود تا اخراج از زمین به اخراج از پرسپولیس تبدیل شود.

*****

تیم گل محمدی در این سال‌ها زیاد نباخته اما در اکثر بازی‌ها اشتباهات شیری یک پای ماجرا بودند. بازیکنی که کم حاشیه است ولی اشتباهات عجیب و غریبی می‌کند. یحیی اگر زودتر دفاع راست پیدا می‌کرد شاید شیری خیلی وقت پیش کنار گذاشته می‌شد اما این بار بدون توجه به احتمال جذب گزینه جانشین یحیی تصمیمش را گرفت و دوران شیری در این تیم به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    نامردیه
  • یاور IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    باید زودتر از اینا اخراج می شد
  • رحیمی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    نمیشه باور کرد تنها دلیل باخت پرسپولیس اخراج شیری بوده باشه آقای گل محمدی کمی منصف باشید و انگشت اتهام رو سمت خودتونم بگیرید لطفا
  • Millad IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    سلام مقصر اصلی گل محمدی وکادر فنی هستش همش فرار رو به جلو مقصر کردن این واون واعتراض وقتی شیری کارت زرد داشت وعملکردش خیلی بد بود چرا تعویضش نکرد گل محمدی تیم را نابود کرده
  • حسن US ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    هیچ وقت شیری در حد تیم نبوده. بازیکنی کم هوش که سرعتی و پرتلاشه و کمترین استفاده را از مغزش و فکرش می کنه و بدترین تصمیمات را توی بازی میگیره و این به ضرر تیم میشه.
  • حیدر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    شیری به درد پرسپولیس نمیخوره
  • RED-6 IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    شیری به ریش یحیی میخنده شاید هم به شعورش !!!
  • Faty IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    یادمون نره تو اون زمین11بازیکن هس و نباید 1نفر و مقصر بدونیم اگه تو بازی شیری کارت اول و گرف عاقایحیی باید تعویض میکرد تا دومی پیش نیاد ولی اقایان عزیز وقتی انگشتتون و طرف کسی میگیرین یادتون نره سه تا انگشت دیگتون ب طرف خودتون پس الکی کسی و متهم نکنید:) و اینکه هیچ چیز تقصیر شیری نیست بلکه تقصیر هیچ بازیکنی نیست تقصیر کادر فنی و سرمربی اینم ب خاطر اینکه تو حوالی ی بازی ب این مهمی چرا باید یه تیم تویه هفته5روز اعتصاب کنه ب خاطر پول اون دوروزدیگش تولد عاقا یحیی لطفن کسی و متهم نکنین شما خودتون روحیه تیم ضعیف کردین سه روز کامل اعصاب همه رو ریختین بهم و خاستین استعفا بدین.... ب نظرم با اومدن رامینم چیزی عوض نمیشه چون مشکل از تدبیر سرمربی نه بازیکنای مظلوم و کم حرف مثل مهدی شیری:)
  • پژمان IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    میگم نکنه درگیر سایتهای شرط بندی و اینجور ماجراها شده؟؟؟؟؟؟؟؟ با کارهایی که کرده و چون تو این تیم بازی میکنه و از ریشه بولینگ عبده هستش هر کاری از این بازیکن و این تیم بر میاد
    • یه ایرانی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      شما بجای تهمت به بازیکن اخراج شده ی ما برو ببین دلیل اینکه داوریا بنفع شما انقد تابلو شده چیه؟!! ازتون شکایت شده حالا بنظرت هوادار شانسی داره مقابل انظباطی و استیناف شما؟!
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    نوش دارو پس از مرگ سهراب
  • ‌کیسه کش. IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    من خودم شخصا درسطح حرفه ای فوتبال بازی نکردم ولی یچیزایی بلدم حاضرم قسم بخورم اگه بجای شیری اینهمه بازی کرده بودحتما دوتاسانت درست انجام داده بودم این اقا چن فصل سانت میکنه نه شدت داره نه قدرت داره نه جای درستیه.ازوقتی شیری اخراج شدوتعویض ها انجام شدپرسپولیس بهتربازی کرداما تیم نکونام هم روی عربهاروسفیدکرد.بعدهمین ها میگن این جامها ارزش نداره ولی خودشونوبه هرپلشت بازی میزنن تا برنده شن محمودکتری درباره نکونام راست گف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی