نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
۰ |
۰
مشاور فدراسیون به انتخاب مربی خارجی انتقاد کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در تلاش است یک مربی تمرین دهنده خارجی برای تیم ملی فوتسال بخدمت بگیرد و در این خصوص با میگل به توافق رسیده است.

جالب اینکه این انتخاب با انتقاد از سوی حسین شمس مواجه شده است. کسی که مشاور رییس فدراسیون فوتبال در امور فوتسال است و این نشان می دهد فدراسیون فوتبال در تصمیماتی که برای تیم ملی فوتسال گرفته و می گیرد از مشاوره حسین شمس بهره نبرده است.

حسین شمس در این باره می‌گوید: «۲.۵ ماه پیش حکم مشاوره برای من صادر کردند، اما حتی برای جذب مربی هم از من مشورت نخواستند. ما صادر کننده مربی به همه نقاط دنیا هستیم و من مخالف صددرصد مربی خارجی هستم. سفال‌منش در لبنان و کانادا سرمربی بوده، رضا کُردی در میانمار و قطر مربیگری کرده، من در بحرین، کویت و سال‌ها در ایران مربی بودم و ناصر صالح در کشورهای اندونزی و کره جنوبی فعالیت کرده است. یعنی یک تمرین‌دهنده در ایران پیدا نمی‌شود؟»

مشاور رییس فدراسیون فوتبال یعنی کشک. این عبارت پیش تر از سوی علی پروین و در مورد پست مدیر فنی در فوتبال ایران بکار گرفته شد! نکته مهم اینکه عزیزی خادم در انتخاب سرمربیان تیم های ملی هیچ مشورتی با کمیته ها انجام نمی دهد.

زمانی که او مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کرده بود میرشاد ماجدی – رییس کمیته جوانان اعلام کرد هیچ مشورتی با او صورت نگرفت. حتی روزی که وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب شده بود اصولی سرپرست کمیته فوتسال گفته بود که قرار نیست سرمربی تیم ملی فوتسال تغییر کند چرا که ناظم الشریعه تا پایان سال با فدراسیون فوتبال قرارداد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی