نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۴۰
زمان بازگشت لژیونر مطرح به ایران مشخص شد/ انتخاب من بین استقلال و پرسپولیس واضح است
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی می‌گوید فعلا دوست ندارم به ایران بیایم چون هوادار در ورزشگاه‌ها نیست.

مصدومیت طولانی پارگی رباط صلیبی پای مرتضی پورعلی‌گنجی برطرف شده. با توجه به اوضاع خط دفاعی تیم ملی و بدون جانشین بودن زوج کنعانی - شجاع، بازگشت پورعلی‌گنجی می‌تواند خبری خوب برای کادر فنی تیم ملی باشد. در غیاب کنعانی که ۲ جلسه محروم شده، اسکوچیچ مجبور است از نورافکن در پست غیرتخصصی در قلب دفاع استفاده کند. اگر پورعلی‌گنجی تا فروردین به آمادگی برسد، شاید بتواند به پست خودش در تیم ملی برگردد. با او درباره شرایط خودش و تیمش شنزن و لیگ چین حرف زدیم و صحبت به لیگ ایران و استقلال هم کشید.

گویا بعد از مدت‌ها مصدومیتت برطرف شده. از کی کار در چمن را شروع می‌کنی؟

۲‌هفته‌ای می‌شود تمرینات را شروع کرده‌ام و الان روی پاس‌های بلند و شوت کار می‌کنم. تا یک‌هفته یا نهایتا ۸‌روز دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم. حالا با یکی از تیم‌ها و دوستان صحبت می‌کنم که بتوانم درتمرین گروهی‌شان شرکت کنم تا در شرایط بازی قرار بگیرم.

در گذشته وقتی ملی‌پوشی مصدوم می‌شد کی‌روش در تیم ملی او را رها نمی‌کرد و به دقت زیرنظر داشت تا بهبودی حاصل شود و به مربیان و پزشکان تیم ملی تأکید داشت او را زیرنظر بگیرند. آیا الان همینطور است؟

بله در گذشته بودند کسانی که وضعیت مصدومیت بازیکنان ملی‌پوش را پیگیری می‌کردند. الان هم فدراسیون هماهنگ کرده تا من بتوانم در مجموعه اسپیتا دوران نقاهت را پشت سر بگذارم. تمام کادرفنی و دکترهایمان همیشه پیگیر وضعیت من بوده‌اند.

به‌نظر بعد از این مصدومیت سخت، کار تو برای پس گرفتن پستی که در تیم ملی داشتی سخت‌تر شده باشد. مخصوصا اینکه زوج شجاع- کنعانی خوب کار کرده و اسکوچیچ به این دو اعتماد زیادی دارد. فکر می‌کنی بتوانی در جام‌جهانی بازی کنی؟

بازگشت به ترکیب اصلی بعد از مصدومیت همیشه سخت بوده ولی اگر بازیکن از لحاظ روحی و ذهنی قوی باشد، با تمرینات خوبی که انجام می‌دهد می‌تواند خیلی آماده به ترکیب اضافه شود. مهم بازی کردن یا نکردن من نیست، نتیجه گرفتن تیم مهم‌تر است. باید در جام‌جهانی آبروداری کنیم.

قبل از مصدومیتت خبرهایی منتشر شد که با پرسپولیس به توافق رسیده‌ای اما چند روز قبل عکس و خبر تمریناتت در کنار بازیکنان استقلال منتشر شد. به‌تازگی هم گفته‌ای ۲ یا ۳‌سال دیگر به فوتبال ایران برمی‌گردی. معلوم است چه خبر است؟ پرسپولیس؟ استقلال؟ کدام؟ 

قبل از مصدومیتم یکسری پیشنهادها بود که به هرحال لطف داشتند و پیشنهاد می‌دادند. همه دوستانی که من را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند من طرفدار چه تیمی هستم و دوست دارم در چه تیمی بازی کنم. ولی فعلا دوست ندارم به ایران بیایم. به‌خاطر اینکه هوادار در ورزشگاه‌ها نیست! جدا از این بنا به شرایط فوتبال آسیا و اروپا و همچنین وضعیت خودم دوست دارم فعلا بیرون از ایران بازی کنم. همانطور که قبلا هم گفتم فکر می‌کنم ۲ یا ۳‌سال دیگر به ایران بیایم و در خدمت تیمی باشم که به آن علاقه دارم.

لیگ را دنبال می‌کنی؟ به‌نظرت بهترین مدافع میانی در لیگ برتر کیست؟

همه دفاع وسط‌های لیگ خوب هستند. من هم نمی‌توانم روی یکی از آنها نظر بدهم.

بازی کردن نورافکن در پست غیرتخصصی دفاع وسط در بازی با امارات به جای شجاع خلیل‌زاده محروم باعث ایجاد حاشیه‌هایی شد. ازجمله فرهاد مجیدی که گفت انگشت کوچک سیاوش یزدانی به کل مدافعان تیم ملی می‌ارزد! 

در این زمینه سرمربی و کادرفنی حرف اول و آخر را می‌زنند. در فوتبال امروز، مربیان از یک بازیکن در ۵‌پست استفاده می‌کنند. بعضی بازیکنان هم فقط در یک پست توانایی بازی دارند. همه‌چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد که سرمربی براساس آن تصمیم‌گیری می‌کند. با وجود تمام حرف و حدیث‌ها امیدوارم هر بازیکنی که در تیم ملی بازی می‌کند، بهترین اتفاق را رقم بزند و بتواند به تیم ملی کمک کند.

زمان بازگشت لژیونر مطرح به ایران مشخص شد/ انتخاب من بین استقلال و پرسپولیس واضح است

شرایط باشگاهت در چین چطور است؟

همانطور که گفتم فعلا من در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهتم هستم. متأسفانه باشگاه هم یک مقدار در پرداخت مطالباتم کوتاهی کرده. حالا من در این زمینه با باشگاه صحبت خواهم کرد و باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید. من ۲‌سال دیگر با شنزن قرارداد دارم اما اگر پولی به من پرداخت نشود و با شرایطی که من می‌خواهم توافقی حاصل نشود، حتما به فیفا شکایت خواهم کرد و سعی می‌کنم تیمم را عوض کنم.

زمانی رابطه‌ات با ژاوی سوژه رسانه‌ها بود. الان تو در چین بازی می‌کنی و ژاوی سرمربی بارسلوناست. فکر می‌کنی ژاوی در بارسا موفق می‌شود؟

من خیلی خوشحالم که بارسا با مربیگری او نتیجه می‌گیرد. یک استوری هم گذاشتم و نوشتم که او بارسلونا را از شرایط بدش خارج کرده و با بازیکنان جوان خوب نتیجه می‌گیرد.

به‌تازگی صحبتی با ژاوی نداشته‌ای؟

دوستی ما آنطور که فکر می‌کنید خیلی عمیق و نزدیک نیست. ولی در کل آرزوی بهترین‌ها را برای او دارم. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم و برای من و خیلی‌ها مثل من یک‌الگوی واقعی است.

ما در یک شرایط خوب به جام‌جهانی صعود کردیم اما حالا تأکید می‌شود باید به‌دنبال صعود از گروه‌مان در جام‌جهانی باشیم. خیلی‌ها هم اعتقاد دارند یک‌مربی بزرگ باید در جام‌جهانی روی نیمکت ایران بنشیند. در این خصوص چه نظری داری؟

با همدلی که بین بازیکنان وجود دارد و با یک‌برنامه‌ریزی درست می‌توانیم از گروه‌مان در جام‌جهانی صعود کنیم و حضوری پرقدرت داشته باشیم. در مورد مسایل کلان هم من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم. به هر حال تیم ملی نتایج خوبی گرفته و به همین‌خاطر ما باید به بازیکنان، کادرفنی و مدیریت احترام بگذاریم. امیدوارم اتفاق درستی برای تیم ملی رخ‌دهد و بتوانیم با یک‌تیم خوب راهی قطر شویم و پرچم‌داری کنیم.

درخصوص آماده‌سازی تیم ملی هم صحبت می‌کنی؟

برای آماده‌سازی هرچه بهتر و حضوری قدرتمند در جام‌جهانی باید بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم. ما با تلاش بچه‌ها و کادرفنی نتایج خوبی در مقدماتی گرفتیم اما تیم‌های چندان قدرتمندی مقابل ما حاضر نشدند. حالا ما دوست داریم تمام نقطه ضعف‌هایمان را در بازی با تیم‌های بزرگ ببینیم و با برطرف کردن آنها مستحکم‌تر و قوی‌تر به جام‌جهانی برویم و در قطر نتایج خوبی بگیریم. ما احتیاج داریم با تیم‌های بزرگ و سطح اول دنیا بازی کنیم و از انتقادات و تشویق‌ها درس بگیریم.

تیم ملی به‌احتمال فراوان در سید۳ قرار خواهد گرفت و حتما با ۲‌تیم قدرتمند هم گروه خواهد شد. دوست داری با چه تیم‌هایی همگروه شویم؟

من امیدوارم و آرزو می‌کنم با تیم‌های بزرگ همگروه شویم، با بهترین تیم‌های جهان. در جام‌جهانی پیش می‌آید تیم‌های قدرتمند در باد قدرت‌شان می‌خوابند و آن وقت می‌شود تیم‌های بزرگ را برد و اتفاقی خاص را رقم زد، اتفاقی که تا سال‌های سال می‌توان به آن بالید و از آن لذت برد. با بردن یک‌تیم بزرگ مردم به‌مراتب بیشتر خوشحال خواهند شد تا اینکه بخواهیم یک‌تیم ضعیف را شکست دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Millad IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    معلومه استقلالیه
    • ناشناس IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      استقلال چیه!! با ادب باش. کیسه گنجی
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    باعرض سلام ودرود بر جناب آقای پور علی گنجی در باره انتخاب بین استقلال و پرسپولیس نظری داشتم اگر به استقلال آمدی قدمت روی چشم اما اگر به پرسپولیس رفتی سعی کن مثل وحید امیری اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهی ومانند کنعانی زادگان که اخلاق را زیر پا گذاشت وبا اینکه نان ونمک استقلال را خورده بود ولی نمکدان راشکست او نمی‌داند که عمر کوتاه ست ودل استقلالیها را شکوند دل شکستن هنر نیست او فکر می‌کرد باشکستن دل هواداران آبی دل خوشبخت می‌شود اما دیدیم که خداوند که جای حق نشسته چطور گذاشت تو کاسه اش درسته یک عده متاسفانه در کمیته اخلاق بی جهت حمایتش کردند ولی باز ادامه دارد به قول بزرگی که فرموده بود هیچوقت دلی را نشکن شاید خدای در آن دل جای داشته باشد پس آقای پور علی گنجی بنده بعنوان هوادار آبی استقلال به شما توصیه میکنم به هریک ازاین ۲تیم رفتی برو ولی دلی رانشکن چون تاوان سخت داردآرزوی موفقیت برای شما دارم
    • حاج علی DE ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      مثل یزدانی به مادر بازیکن ها فش بده چی ؟ یا تهدید به مرگ کنه ؟ یا پاپوش درست کنن؟
    • 6و4 IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      بعدکارایی که بازیکنای خودتون توی دبی کردن بدترازکارکنعانی نبود؟اوناحمایت شدن یاکنعانی؟کنعانی دوجلسه محروم شدجریمه مالی هم شداوناچی؟این چندسال بااین همه تخلف بازیکنای استقلال کدوم حکم علیه اوناصادرشد؟جاودانی عین یه پدردلسوزبالاشوبازکرده بالای سربازیکناتون وهرکی اعتراض کنه یااخراج میشه یامحروم پس خواهشاحرف ازروی منطق بزن.تشکر
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    داره بازار گرمی میکنه.طرفدار تیمی هست که پول بیشتر بده.
    • اربا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      کسانی که میگن بازار گرمی و بحث پول رو پیش کشیدن آیا هر انسانی حتی خود شما برا رفاه و آسایش و درآمد خوب هر روز دارید تلاش میکنید این‌ بازیکنان و مربیان هم که برا خوشگذرانی و تفریح که فوتبالیست نشدن هرکجا درآمدشون و آینده بهتری داشته باشن بازیکنان اروپایی مگه چه کم دارند یا باشگاه اروپایی نیست که اونا رو بخواد میریان تیم‌های عربی نه برا پولی که بهشون میدن مییان اهر فوتبالشون حاشیه خلیج فارس حالا بازیکنان ایرانی کا میرسه ما انتظار داریم از سر لطف و عشق و عرق به پیراهن بیاد برا پرسپولیس و کیسه بازی کنند یه چیزی هم بدن مثلا انتظار داریم رامین رضاییان ۲۴ میلیارد پول رو نخواد بیاد پرسپولیس کسی که از این پول رو نخواد هم هست حالا نیم فصل میمونه پولش کامل میگره و ب میگرده حالا اگه که پول رو نخواد و فسخ کنه بباد و بعدش با اومدنش به تبم ملی دعوت بشه و جام جهانی رو بدست بیاره چیزی که از دست نداده چند برابر هم سود میکنه چون بازیکنان جام‌جهانی ارزششون میره بالا و مشتری های زیادی پیدا می‌کنند و رامین هم توانایی و پتانسیل بازگشت با تیم ملی دو داره ولی بمونه پولش بگیره شانس دعوتش کم‌ با اسکوچیچ
  • Navid US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    شعورتون برسه تو تبلیغات کاشت مو و جراحی لثه و جرای کبد و ... عکس نزارید که آدم حالش بهم بخوره
  • Viri IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    او یک پرسپولیسی است و فصل اینده به پرسپولیس میاد
  • رامین تاج IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    نویسنده این مطلب قطعا یه پرسپولیسیه بی منطقه متعصبه! میگی تیم ملی مدافع نداره مجبور شده از نورافکن استفاده کنه پس مجید حسینی و یزدانی کشکن؟؟؟ یه زمانی هم کیروش با شجاع لج میکرد شجاعو دعوت نمیکرد الان شجاع نشون داد چقدر خوبه آیا درست بود اونزمان میگفتیم اگر مثلا سیدجلال یا پورعلی گنجی نباشن دفاع نداریم
    • کارن TR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      داداش مربیگری سلیقه آیی از زمانی که یزدانی سپاهان بود واومد استقلال بارها گفتم بهترین مدافع استقلاله اما همین مجیدی فکری عارف غلامی رو بهش ترجیح میدادن یادت نیست یزدانی از اواخر فصل قبل فیکس شده .خود مجیدی دو سه سال طول کشید بهش اعتقاد پیدا بکنه .یزدانی چون مدافع بازیسازی نیست خیلی از مربیان نوع بازیشو نمیپسندن خود فرهاد مجیدی تو تیم ملی امید آغاسی رو رو نیمکت گذاشت نورافکن رو آورد دفع وسط ..چقدر تو اون بازیها حرص می‌خوردم که چرا نورافکن نمیره جلو تو‌کارهای تهاجمی شرکت بکنه ... بنظرم هیشکی دشمن یزدانی نیست ضمن اینکه خود یزدانی گفت با کنعانی قهره ومشکل داره شما حتی مربی تیم ملی از این زوجی که مثل بچه ها باهم قهرن استفاده میکنید اینا میتونن هماهنگ بشن ... همین امروز مجیدی سیستم دفاعیشو ۴دفاعه بکنه اونوقت چون مدافعان باید بازیساز باشند می‌بینید چقدر مشکل میخورن
    • کیارا6و4 IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      اره اره کشتن اخه......به نظرت یزدانی چی داره که باید فیکس تیم ملی باشه🤣
    • میثم IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      یزدانی کاملا کشکه
  • محمد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    اگه خوب بودی فیکس تیم ملی وتیم فعلی که بازی میکنی بودی کلاس نمیخوادبذاری
    • آزاد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      رباط داده و مصدومه ، یه کم اطلاعاتت رو ببر بالا و بعد نظر بده . ضمنا ایشون پرسپولیسی است و باتعصب
    • لنگی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      رباط داده که دیگه هیچی یه ریال
  • 10سال جام ندیدن IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    همه میدونن گنجی پرسپولیسی6آتشه است
  • Deniz IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    با سلام، من بچه محل مرتضی هستم ،و با پسر عمه اش رابطه خانوادگی داریم،مرتضی داره بازارگرمی میکنه،هرکدوم پول بهتری بدن میره اون تیم؟اینم بگم باباش طرفدار استقلاله
  • بنده خدا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    آخی استقلالی ها شما دیگه باید مثل تیم عربی ها پول بدین بازیکن بگیرین طبیعی هم هست تیمی که پنج سال یه جام بگیره با با تیمی که توی همون زمان ده جام میگیره و دو بار میره فینال اسیت
    • درپاسخ به این لنگی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      اون موقع که شمالنگی ها تند تند مثل عرب ها بازیکن ومربی خارجی می آوردید استقلال با همین داخلی ها نابودتون میکرد پنج سال که با حمایت بابا مسعود قهرمان شدید تو لیگ قهرمانان هم که تیم های ضپرتی بهتون خوردن و فینالیست شدید آخرش هم آبروی فوتبال ایران روهم تو فینال بردین و برگشتین
    • کیسه و لنگ IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      اونی که اسمش در پاسخ به لنگی هست شما چی شما رفتین لیگ قهرمانان با السد باختین اونا (پرسپولیسی ها) السد رو شکست دادن شما چی؟زر هم نزن هم کیسه هم لنگ داغونن مثلا مجیدی مربی با اخلاق و....... بود اومده یه انگشت یزدانی به فلان تیم ملی و‌......بهمان می ارزه تازه پرسپولیس سال پیش عیسی محروم وحید و پهلوان همینطور داور پنالتی برا پرسپولیس نگرفت گل اول هیوندا الکی بود وقت تلف شده نیمه اول تمام شده بود پس ببند
  • چنگیز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    دوباره بابا مسعودمون ارزوزست ...لنگپولیس
  • لنگی کیسه کش IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    چه استقلالی باشه چه لنگی استقلال نیازبه مری نداره باشه برالنگیا
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    هر تیمی بیشتر پول بده طرفدار اونه
  • رسانه لنگ IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    والا خجالت هم خوب چیزیه میگه با نبود مکانی زاده باید نور افکن بزاریم هر چند خدایش نورافکن از شجاع بهتر کار کرد وسوتی نداد ولی مدافع تخصصی حسینی و یزدانی هستن پس مدافع داریم تصمیم فنی نیست رنگی هست الانم که استقلال بهترین خط دفاع لیگ رو داره پس آقای پور علی آمد قدمش بر چشم رفت لنگ هم خوش باشه
  • عشقپولیس IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    می خوام نباید😂 سه هفت سال بیست یک سال
    • سلطان IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      لنگ پولیس نه،بگو تیم فرهنگی ورزشی عروس آسیا.
    • حمید IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      اصلا خودت میفهمی چه نوشتی!!!!!!!!!!!!!
  • محمود IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    علیرغم پرسپولیسی بودن شاید مجبورش کنن بیاد کیسه حکومتی
  • امیری IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    ناراحت خودتان نکنید با افتخار پرسپولیسی است محبوب بهترین تیم آسیا است خیالتون راحت هوادار کیسه نیست
  • ناشناس IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    هرجا میخواد بره بره برای ما اس اسی ها اینقدر بازیکن مثل فرفره میاد که دیگه نه جای خالی داره لیست تیممون و اونایی هم که اومدن با افتخار جار زدن که من استقلالی بودم و تا ابد هم به پای این مکتب درس پس می دهم بزن به افتخار شون👏👏👏قشنگه رو⚽⚽💙💙💙💙
    • امیر IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      داداش بگم عمو اولونگا بیاد یا بگم بابا بونجاح بیاد یا بگم دایی اکرم بیاد
  • ... IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    کیسه پودری..... هرچه میخوادبشه... پول باشه کیسه کشه... پول پرست نباشه پهلوانی قهرمان پرسپولیسیه... مهم اینه
  • پرسپولیس IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    به نظر من پرسپولیس تیم بهتری هست بیاتیم ما قول میدیم با جام هامون پر افتخار ترت کنیم. من یک دخترم ولی افکارم اونقدر در تیمم پرسپولیس هست که هرگز خودم.رو یک.دختر قبول نداشتم. ما ۵ساله فاتحه جام شدیم کاری هم به بقییه ی تیم ها ی ایران ندارم که۱۰سال جام ندیدن. بیا تیم ما بخدا خیلی تیم خوبیه باهم میخندیم باهم هم گریه میکنیم.
  • لنگی سوز IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    لنگ به این بازیکنا نیاز نداره فقط باباشونو برگردونید لنگ اگه نیمارو مسی روهم بخره بدون بابا مسعود فلجه الان توسراسر ایران عمع بابایم کجاس عمه بابایم کجاس یتیمی بد دردیه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣البته اصل میشه مامان آذر بابایکم کجا مامان آذر بابایم کجاس🤣🤣🤣🤣🤣 مامان اذرو بابا مسعود را برگردونید. میگن یحی ملیچ رو خواسته درویشی اشتباهی قلیچ رو خریده🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣جررررر
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    اینها پول میگیرن تبلیغ کنن هرکی پولش بیش تبلیغش بیش بعدش با پول زیاد میشه لژیونر والله اگه بازی تیمی اینا بلدن نه جاگیری نه پاسکاری نه... ولی بازیهای اروپایی همه بهم پاس میدن وداخل تیمشون بد ندارن که پاسش ندن و... ولی تیمهای ما اکثرا بدوخوب تو تیم هست وخراب کردث همدیگه
  • استقلالی تازه از غار در اومده IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    استقلال سوراخه
  • اریا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    پور علی کنجی فعلا که گفته قصد برگشت نداره حالا ار وقت برگشت سر پرسپولیسی یا کیسه بودنش حرف زده بشه در اصل خواستم بگم حالا به قول شما پرسپولیس بابا مسعود نداره و یتیم شده شما که پدرتون رو پیدا کردید دونده آبی و خادم الکیسه رو دارید تا حالا هم که پیدا و پنهان براتون کن نزاشتن وهرچه تونستن سنگ اندازی کردن تو راه سرورتون تا شاید گفتم شاید کیسه بتونه قهرمان بشه اشکال نداره آرزو بر کسی عیب نیست و من و شما هم بودیم برا موفقیت تیم محبوبمان تلاش و رقیب رو تضعیف ولی ابن رو بدونید این تیم شیرانه ایرانه حالا حالا قهرمانه امسال هم فاتح میشه و چون این تیم کادر فنی و بازیکنان و هوادارانی داره که تنها تیمی ایرانه که شخصیت قهرمانی داره بعد سپاهان داره به طرف شخصیت سازی برای قهرمانی حرکت میکنه گل‌گهر و فولاد هم در مسیر درست هستند ولی کیسه حالا حالا با ابن مسیر لابی و فشار امتیاز معیشتی و یار دوازدهم داوری و مافبا بازی و پرداخت رشوه تا یه جای بتونه پیش بره تا همین جا هم تیم های دیگه هم صداشون دراومده مجبورن برا کم‌کردن فشار و سر صداها هم که شده عقب نشینی کنند این‌تبم هم که نمیتونه بدون حمایت نتیجه بگیره
  • amitarzani IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    واقعا اخبار هاتون هم نشون میده که خبر گزاری ها هم لنگی هستن
  • Raya IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    آقای پورعلی گنجی به هر تیمی میری انشاالله موفق باشی❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی