زلاتان ایبراهیموویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ با دور زدن با فراری برقی ۴۰۰ هزار پوندی خود در شهر میلان، از روز تعطیلش لذت برد.

خبرورزشی - زلاتان ایبراهیموویچ ستاره ۴۰ ساله میلان که با ابرخودروی طلایی خودش مردم را حیرت‌زده کرده بود بسیار جذاب به نظر می‌رسید. ابراهیموویچ در ماه اکتبر این فراری SF۹۰ Stradale را به عنوان هدیه تولد برای خودش خرید. این خودروی لوکس هیبریدی دارای موتور ۴ لیتری توربوشارژ V۸ است و در صورت جفت شدن با موتور الکتریکی، قدرت فوق‌العاده ۹۸۶ اسب بخاری دارد. این ماشین که سریعترین فراری موجود است، به حداکثر سرعت ۲۱۱ مایل بر ساعت میرسد و در عرض تنها ۲٫۵ ثانیه ۰-۶۰ مایل بر ساعت را پر می‌کند.

ایبراهیموویچ یکی از ۴۹۹ افرادی است که در سراسر جهان این خودروی ۴۰۰ هزار گوند را در اختیار دارند. این ماشین وقتی کنار خیابان پارک است توجه زیادی را به سمت خودش جلب می‌کند و کهنه‌سرباز سوئدی هم با هودی نارنجی رنگ و کلاه و عینک آفتابی و کفش‌های نایکی‌اش حسابی جلب توجه کرد.

زلاتان عاشق ماشین است و چندین خودروی فراری هم از قبل داشت، مثل Monza SP۲ کمیاب ۱٫۴ میلیون پوندی. او همچنین یک مازراتی ۹۰ هزار پوندی، پورشه اسپایدر ۷۰۰ هزار پوندی و لامبورگینی اوروس ۱۶۰ هزار پوندی هم دارد.

زلاتان ایبراهیموویچ

زلاتان ایبراهیموویچ

در همین حال، به نظر میرسد زلاتان با وجود اینکه اواخر سال جاری ۴۱ ساله می‌شود قرار است قرارداد جدیدی با میلان امضا کند. پائولو مالدینی در این باره گفت: «زلاتان می‌داند چه می‌خواهد، او ادای چیزی را درنمی‌آورد. او می‌داند که توافق احتمالی با میلان چه می‌تواند باشد. اگر تمایلی به ادامه نداشته باشد به راحتی می‌گوید نه! ایده او این است که ادامه بدهد. او هرگز سربار این تیم نخواهد بود.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۱۱ IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    همه از خارج ایران همین ماشینا دارن فقط بهترین ماشین ت ایران پراید وسلام نامه تمام
  • فافا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    به زلاتان ناهار هم دادن؟
    • ممدرضا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      ان شاالله که دادن
  • احمد IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    ماشالا به زلاتان. چهل سالشه هنوز فوتبالش عالیه. مثل رونالدو نیست که توی ۳۶ سالگی به ته خط برسه. رونالدو افت کرد ولی این سنش بالاتره هنوز تو اوجه. ماشالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی