نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رونی - فرگوسن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی ستاره پیشین منچستریونایتد دلش نمی‌خواست سرالکس فرگوسن در مستند مخصوص به خودش مصاحبه کند.

از سرالکس فرگوسن، که در بهترین سالهای مربیگری‌اش وین رونی را پرورش داد، درخواست نشد تا در مستندی که از زندگی وین رونی در آمازون منتشر شد مشارکت کند.

در داستان زندگی بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد، دیوید مویس، سرمربی رونی در اورتون و آخرین مربی منچستریونایتدش ژوزه مورینیو مشارکت دارند. اما به طرزی باورنکردنی هیچ خبری از بزرگ‌ترین مربی تاریخ منچستریونایتد سرالکس فرگوسن در این مستند به نام «رونی» وجود ندارد!

این دو نفر در طول حضورشان در یونایتد دو دفعه با هم اختلاف پیدا کرده بودند اما فرگوسن خیلی خوشحال می‌شد اگر در مستند حضور داشت. در نهایت تنها نشانه‌ای که از این مربی اسطوره‌ای در مستند دیده می‌شد چند قطعه فیلم آرشیوی بود.

فرگوسن اخیراً در فیلمی از زندگی برایان رابسون مشارکت داشته است. او همین کار را برای دو فیلم درباره آرسن ونگر و دیوید بکام انجام داده بود. فرگوسن چند جدال مشهور با ونگر داشت اما الان این دو دوستان خوبی برای هم هستند. بکام هم در سال ۲۰۰۳ با شرایط بدی از فرگوسن جدا شد و به رئال‌مادرید پیوست.

اما جراحات ناشی از درگیری رونی و فرگوسن به وضوح از طرف رونی التیام نیافته است. تقریبا هیچ اشاره‌ای به تاثیری که فرگوسن روی رونی داشته در این فیلم وجود ندارد. رونی ۱۸ ساله بود که توسط فرگوسن از اورتون خریداری شد و به منچستریونایتد پیوست. اواخر دوران حضور فرگوسن، اختلاف‌هایی با رونی بر سر عوض کردن پست او در تیم به وجود آمده بود. فرگوسن پس از آخرین بازی خانگی خود گفته بود که از رونی درخواست انتقال شده بود اما این بازیکن این موضوع را رد کرد و تا سال ۲۰۱۷ در باشگاه باقی ماند.

مستند وین رونی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    بابا مسعود را کم دارن
  • سر آلکس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    وین رونی در برابر عظمت سرآلکس فرگوسن هیچی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی