نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
آمار باورنکردنی حریف پرسپولیس/ سرخ‌ها باز هم امتیازات حساس را از دست می‌دهند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر مهمان نساجی است که بعد از حضور در مشهد نتایج باورنکردنی را ثبت کرد.

نساجی در حالی میزبان پرسپولیس است که ۱۱ بازی آخر خود را بدون شکست پشت سر گذاشته و از زمان حضور در مشهد تمامی بازی‌های خانگی خود را برده است.

نساجی ابتدا در ساری میزبان رقبا بود اما وضعیت چمن ورزشگاه شهدای ساری برای بازی‌های لیگ برتر مطلوب نبود و آن‌ها به اصفهان و بعد هم مشهد کوچ کردند. نماینده مازندران برای سومین بار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبانی می‌کند و در دو بازی گذشته ذوب آهن و گل گهر را شکست داده است.

برد سه یک برابر گل گهر در جام حذفی یکی از بهترین بازی‌های شاگردان الهامی در این فصل بود و حالا برای سومین بار در مشهد میزبانی می‌کنند و باید به مصاف پرسپولیس بروند.

پرسپولیس بعد از ناکامی در سوپر جام و عدم موفقیت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در شرایط خوبی قرار ندارد . تعداد مصدومان و کرونایی‌های پرسپولیس هم این روزها به مشکل جدید گل محمدی تبدیل شده و کار سختی در بازی با نساجی پیش رو دارند.

پرسپولیس در بحرانی ترین شرایط خود به مصاف تیمی می‌رود که ۱۱ هفته بدون باخت بود و در مشهد هر دو بازی خود را برده است. آمارها نشان می‌دهد کار پرسپولیس در بازی یکشنبه بسیار سخت خواهد بود ولی یحیی و شاگردانش به این سه امتیاز نیاز مبرمی دارند، چون نباید اجازه افزایش اختلاف امتیازات با صدر جدول را بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    تمامه دیگه، از همین هفته باخت های پیروزی شروع میشه و اختلاف در صدر بطور معنی داری افزایش خواهد یافت. به امید برد استقلال و قهرمانی تیم عزیزم.
  • اس اس تیم مردمی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    بولینگ فقط اگه به لطف داوری امتیاز بگیره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی