پورتو ۲ - اسپورتینگ ۲/ طارمی اژدها را نجات داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گلزنی مهدی طارمی، پورتو مقابل اسپورتینگ‌لیسبون به یک امتیاز باارزش رسید و فاصله‌اش در صدر جدول لیگ برتر پرتغال را با حریف حفظ کرد.

در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر پرتغال، در حساس‌ترین دیدار که بین تیم‌های اول و دوم جدول برگزار می‌شد، پورتو در ورزشگاه دراگائو مقابل اسپورتینگ تن به تساوی ۲-۲ داد.

در این دیدار ابتدا اسپورتینگ عملکرد بهتری داشت و با گل‌های پائولینیو در دقیقه ۸ و سانتوس در دقیقه ۳۴ پیش افتاد. اما در دقیقه ۳۰ ویرا یکی از گل‌های خورده پورتو را پاسخ داد. دقیقه ۷۸ هم ضربه سر زیبای طارمی کار را به تساوی کشاند.

در این دیدار پربرخورد که بارها بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و این درگیری در پایان بازی هم ادامه پیدا کرد، کواتس کاپیتان اروگوئه‌ای اسپورتینگ دقیقه ۴۹ اخراج شد.

با این تساوی فاصله ۶ امتیازی پورتوی صدرنشین با اسپورتینگ حفظ شد. پورتو با ۶۰ امتیاز اول است و اسپورتینگ با ۵۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پورتو ۲ - اسپورتینگ ۲/ طارمی اژدها را نجات داد

پورتو ۲ - اسپورتینگ ۲/ طارمی اژدها را نجات داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    عجب بازی بود آدمو یاد بازی پرسپولیس استقلال مینداخت که دعوا و کتک کاری میشد اونم تو اروپا😃😃😃
  • Fashu Poshteh IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    باز دم طارمی گرم ، همیشه پرسپولیسی‌ها می‌درخشند برخلاف کیسه تنان که از امداد غیبی و یارانه معیشتی و حمایت فدراسیون آبی بهره میبرند و فوتبال پاک و جام پاک و کلا از مغز پاکند خخخخخخخ
    • مهدی کینگ IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      برخلاف نظر شما باید بگم که استقلال هم بازیکنان خوبی داره . همیشه قبل از اینکه بخوای رقابت کنی فکر کن ملیتت چیه . اوکی!!؟
    • اورست IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      من ن استقلالیم نه پرسپولیسی ولی نمیدونم چرا همه چیو به خودتون می چسبونید؟! طارمی کشف ایرانجوان بوده پرسپولیس هم مث شاهین و الغرافه مدت کوتاهی داشته اونو تو تیم خودش نگه می داشته وگرنه کیه که ندونه طارمی بعد اینکه از قطر اومد بیرون تیم شما پیشنهاد برگشت ب لیگ ایران (خراب شدن آیندش رو) داد ولی خدارو شکر طارمی عقلش رسید و رفت اروپا و از ریوآوه خودشو نشون داد و رفت تیم بزرگی مث پورتو پس نیاید بگید طارمی به خاطر پرسپولیس رفت پورتو چون ۹۰ درصد شما ها از خداتونه طارمی تو همچین تیمی نباشه و برای پرسپولیس بازی کنه ولی اگر هم به خاطر استعداد و عرضه خودش بره تیم خوبی یه عده متوهم فکر میکنن طارمی به خاطر یه تیم بی ریشه ولی پر طرفدار رفته اونجا در صورتی که خود طارمی هم اینو قبول داره که زمانی که ایران بود فقط آیندش داشت به خاطر تیم شما و حاشیه سازی بعضی ها به فنا میرفت بزا خلاصه بگم هیچ کجای استقلال و پرسپولیس و لیگ کم اعتبار و سطح پایین ایران رو نمیشناسن حقیقت تلخه ولی تک تک هوادارای پورتو تو پرتغال هم تا حالا اسم پرسپولیس به گوششون نخورده پس انقدر یه تیم رو بی خود گنده نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی