بازیکنی که با دربی رفت و با دربی باز می‌گردد/ امید فرهاد به بازگشت یک آبی‌پوش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع جوان تیم استقلال که آخرین بازی اش در ترکیب تیم استقلال را در دربی جام حذفی (یک چهارم نهایی فصل پیش) برگزار کرد خود را برای بازگشت دوباره به میادین آماده می‌کند.

غلامی که از روز جمعه در جمع هم‌تیمی‌هایش حاضر شد و کار با توپ را استارت زد در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در فصل گذشته فوتبالی در تاریخ ۲۵ تیر ماه امسال به دلیل پارگی رباط صلیبی مجبور به جراحی زانو شد و پس از همان دیدار با یک خودروی شخصی به بیمارستان رفت و مراحل درمانی اش را هم در کشور قطر سپری کرد.

غلامی طی ماه‌های گذشته پس از هفته‌ها فیزیوتراپی و تمرینات بدنی وضعیت خودش را به شرایطی رساند که بتواند کار با توپ را از سر بگیرد. غلامی به تازگی همراه با دیگر بازیکنان استقلال پا به توپ شد تا خود را برای بازگشت به مسابقات لیگ برتر آماده کند. این درحالی است که عارف آقاسی یکی از مدافعان تیم استقلال به دلیل مشکلات شخصی در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شده و به خوزستان برگشته است.

کادر بدنسازی تیم استقلال در این مدت عارف غلامی را تحت نظر داشته است تا این روزها علاوه بر کار با توپ به لحاظ بدنی هم تمرینات تنفسی و هوازی را پشت سر بگذارد تا ظرفیت شش‌هایش را بالا ببرد.

عارف غلامی که در دربی جام حذفی مصدوم شد به احتمال خیلی زیاد تا روز دربی برگشت در هفته بیست و سوم قادر به همراهی تیم استقلال خواهد بود. سازمان لیگ تا امروز برنامه مسابقات لیگ برتر تا هفته بیست و دوم را اعلام کرده که استقلال در هفته ماقبل دربی برگشت یعنی روز چهارشنبه ۱۸ اسفند در تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. این دیدار از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و پس از این دیدار در هفته بیست و سوم استقلال و پرسپولیس باید با یکدیگر دیدار کنند که البته هنوز برنامه این مسابقه اعلام نشده اما با توجه به فاصله زمانی از شروع تمرینات با توپ عارف غلامی تا تاریخ احتمالی دربی که بیش از یک ماه به طول خواهد انجامید قطعاً این بازیکن قادر است در دربی برگشت استقلال را همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی